Gå til innhold

Menn hater morsomme kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 8/27/2021 at 1:06 AM, AnonymBruker said:

Jeg synes jeg er morsom og har barnslig, slem humor som ikke er politisk korrekt i Norge. Ikke ala "blue comedy", men ting som tenåringsgutter synes er morsomt, og mer frekt. Jeg er ikke frekk, men kan være kvass når jeg blir bedt å kommentere noe.(...) Noen ganger ler jeg av ting som andre blir trist og skuffet av. Spesielt moren min. Synes det er vanskelig å kontrollere humoren min for når jeg har noe lurt på tungen må jeg bare si det.

Anonymkode: 0ae29...f9d

On 8/27/2021 at 1:12 AM, AnonymBruker said:

Har maskulin humor og liker typisk amerikansk humor som tenårings, unge voksne menn har. 

On 8/27/2021 at 1:33 AM, AnonymBruker said:

Jeg vet jeg er morsom. Poenget er at menn ikke er tiltrukket av det. 

Så...selv om ingen ler av det du kaller humor, så er du morsom fordi du mener det.

Har du tenkt på at menn ikke tiltrekkes av kvinner som høres ut som selverklært morsomme tenåringsgutter - men tiltrekkes av kvinner som er genuint morsomme og høres slik ut også?

Jeg liker humor og komedie, og jeg liker å få folk til å le. Det hender rett som det er at folk ler skikkelig, og flere har sagt at de synes jeg er morsom, både kvinner og menn. Jeg har aldri opplevd at menn blir frastøtt, heller tvert i mot.

Men det hender i blant at ingen ler, det betyr bare at humoren var feilslått - kanskje det ikke var de andres type humor, kanskje var humoren dårlig formulert, eller bare rett og slett for teit.

Humor handler mye om "timing" og å kjenne sitt publikum, og der ser det ut til at du bommer en del. Du får jobbe videre med materialet ditt.

Anonymkode: aa84f...cbd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...