Gjest Hvemsomhelst Skrevet 26. august 2021 #21 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg synes jeg er morsom og har barnslig, slem humor som ikke er politisk korrekt i Norge. Ikke ala "blue comedy", men ting som tenåringsgutter synes er morsomt, og mer frekt. Jeg er ikke frekk, men kan være kvass når jeg blir bedt å kommentere noe. Når jeg sier noe lurt i nærheten av en mann så kan de le, men det virker som de er uvel av det. De ber meg ikke holde kjeft og jeg skjemmer ikke folk ut i offentlighet. Noen ganger ler jeg av ting som andre blir trist og skuffet av. Spesielt moren min. Synes det er vanskelig å kontrollere humoren min for når jeg har noe lurt på tungen må jeg bare si det. Menn prøver ikke få meg til å le for de er ikke tiltrukket av meg. Jeg synes norsk humor er dårlig og for tørr og PK. Norske menn som prøver være morsomme er pinlige. Mye banning, lite substans. Anonymkode: 0ae29...f9d Det stemmer nok ikke alltid. Det var faktisk humoren som førte oss sammen.
K.B. Skrevet 26. august 2021 #22 Skrevet 26. august 2021 (endret) Jeg elsker morsomme kvinner. Sarah Silverman er en smart komiker. Det finnes selvfølgelig mange andre morsomme kvinner også. Men det er også mange dårlige kvinnelige stand up artister, Nikki Glaser og Michelle Wolf er håpløse. Jeg kjenner ingen dyktige kvinnelige Norske stand up artister, men kommer ikke på så mange mannlige utenom Dag Sørås. Når det kommer til "hverdagsmorsomme", så er det en 50/50split mellom kvinner og menn etter min mening. Kvinnelig humor kan ta en annen form og er ikke så direkte, men minst like morsom, det er min erfaring. Glemte å nevne Tig Notaro, snakk om å ha kommet på feil hyle her i livet... Tror ikke det kan bli mye dårligere. Når det er sagt, herregud så mange tvers gjennom elendige mannlige komikere det er. Endret 26. august 2021 av K.B. 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #23 Skrevet 26. august 2021 Nettopp, menn liker ikke morsomme kvinner for forhold. Kun sex. Menn synes kvinner som er morsomme ikke kan være i forhold med dem. Anonymkode: 0ae29...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #24 Skrevet 26. august 2021 Hvemsomhelst skrev (Akkurat nå): Det stemmer nok ikke alltid. Det var faktisk humoren som førte oss sammen. Kult. Det er fint å vite. Anonymkode: 0ae29...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #25 Skrevet 26. august 2021 K.B. skrev (1 minutt siden): Jeg elsker morsomme kvinner. Sarah Silverman er en smart komiker. Det finnes selvfølgelig mange andre morsomme kvinner også. Men det er også mange dårlige kvinnelige stand up artister, Nikki Glaser og Michelle Wolf er håpløse. Jeg kjenner ingen dyktige kvinnelige Norske stand up artister, men kommer ikke på så mange mannlige utenom Dag Sørås. Når det kommer til "hverdagsmorsomme", så er det en 50/50split mellom kvinner og menn etter min mening. Kvinnelig humor kan ta en annen form og er ikke så direkte, men minst like morsom, det er min erfaring. Nikki Glaser er den morsomste kvinnen synes jeg. SS er vulgær og banner hele tiden. Dag sørås er en hykler da han klaget om Kari Jaquesson. Anonymkode: 0ae29...f9d
mjaus Skrevet 26. august 2021 #26 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Deler ikke materialet mitt slik at umorsomme folk kan stjele det. På den seriøse siden, det meste av humoren min er one-liners og funker kun i øyeblikket. Anonymkode: 0ae29...f9d Du virker veldig sur og hakkete bare via anonymbruker. Har du denne utstrålingen i det hverdagslige også? I så fall er det nok det som skremmer bort de fleste folk.. Du virker også veldig bevisst på at ingen synes du er morsom, så kanskje du prøver altfor hardt. 16
Katten.2.0 Skrevet 26. august 2021 #27 Skrevet 26. august 2021 Du høres virkelig ikke morsom ut, men try hard/barnlig ut. 8
Trolltunge Skrevet 26. august 2021 #28 Skrevet 26. august 2021 Jeg tror at menn liker artige damer, men at både kvinner og menn kan finne slike som alltid er veldig moroklumper vel anmasende. 9
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #29 Skrevet 26. august 2021 mjaus skrev (Akkurat nå): Du virker veldig sur og hakkete bare via anonymbruker. Har du denne utstrålingen i det hverdagslige også? I så fall er det nok det som skremmer bort de fleste folk.. Du virker også veldig bevisst på at ingen synes du er morsom, så kanskje du prøver altfor hardt. Utstråling på kg, nemlig. Rar ting å klage på. Jeg vet jeg er morsom. Poenget er at menn ikke er tiltrukket av det. Anonymkode: 0ae29...f9d 1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 26. august 2021 #30 Skrevet 26. august 2021 K.B. skrev (2 minutter siden): Jeg elsker morsomme kvinner. Sarah Silverman er en smart komiker. Det finnes selvfølgelig mange andre morsomme kvinner også. Men det er også mange dårlige kvinnelige stand up artister, Nikki Glaser og Michelle Wolf er håpløse. Jeg kjenner ingen dyktige kvinnelige Norske stand up artister, men kommer ikke på så mange mannlige utenom Dag Sørås. Når det kommer til "hverdagsmorsomme", så er det en 50/50split mellom kvinner og menn etter min mening. Kvinnelig humor kan ta en annen form og er ikke så direkte, men minst like morsom, det er min erfaring. Jeg liker sjelden stand-up komikere på tv. Noen virker kunstige og krampaktige, og verst når det filmes med publikum og latter som på boks. nylig avdøde Per Inge Torkelsen, kunne jeg godt like, men helst vitser og morsomme bilder.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #31 Skrevet 26. august 2021 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Jeg tror at menn liker artige damer, men at både kvinner og menn kan finne slike som alltid er veldig moroklumper vel anmasende. Mange menn faller i den kategorien. Spesielt for å "imponere". Det er pinlig og vondt. Norsk humor er flaut. Anonymkode: 0ae29...f9d 2
mjaus Skrevet 26. august 2021 #32 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Utstråling på kg, nemlig. Rar ting å klage på. Jeg vet jeg er morsom. Poenget er at menn ikke er tiltrukket av det. Anonymkode: 0ae29...f9d Da så. 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #33 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva har jeg gjort feil haha? Anonymkode: 0ae29...f9d Tja du mener bastant at du er supermorsom, likevel trekker menn seg unna deg når du tuller. Også påstår du at det er de det er noe feil med, men fellesnevner er jo deg? Ikke vil du gi oss ett eksempel i frykt for at jo skal stjele de sykt gode vitsene og humoren din (ja dette var sarkastisk) så vi har strengt tatt ingenting å gå på her. Min erfaring er at de fleste menn verdsetter kvinner med god humor, da gjerne med ett glimt i øyet. Man kan i tillegg dra ganske drøye spøker før det bikker over til vulgært så spøken dine må enten skape dårlig stemning eller være dritdårlige siden x antall menn blir uvel av deg Anonymkode: 19557...095 18
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 26. august 2021 #34 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange menn faller i den kategorien. Spesielt for å "imponere". Det er pinlig og vondt. Norsk humor er flaut. Anonymkode: 0ae29...f9d Norsk humor er Kjell Aukrust og Flåklypa, leif Juster og den forsvunnede pølsemaker og doble fustasjeopphengsforkoblere, Olsenbanden…. Pluss, pluss massevis. Smaken og baken og alt det der kommer jo inn i vurderingen altså.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #35 Skrevet 26. august 2021 "Min erfaring er at de fleste menn verdsetter kvinner med god humor" Når menn sier dette så mener de kvinner som ler av dem, ikke kvinner som er morsomme selv. Jeg er ikke vulgær. Har vanlig amerikansk gen x humor som var populær før. Menn liker ikke kvinner som er like morsomme som dem selv. En kvinne kan prøve å være morsom og de er mer komfortabel med det enn en som faktisk er det. Anonymkode: 0ae29...f9d 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #36 Skrevet 26. august 2021 Hvemsomhelst skrev (4 minutter siden): Norsk humor er Kjell Aukrust og Flåklypa, leif Juster og den forsvunnede pølsemaker og doble fustasjeopphengsforkoblere, Olsenbanden…. Pluss, pluss massevis. Smaken og baken og alt det der kommer jo inn i vurderingen altså. Olsenbanden er dansk Anonymkode: 0ae29...f9d 2
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 26. august 2021 #37 Skrevet 26. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Olsenbanden er dansk Anonymkode: 0ae29...f9d Ja, vet det, men her så vi den norske versjonen. Den har vært populær den. Akkurat som The Julekalender. Endret 26. august 2021 av Hvemsomhelst
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #38 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "Min erfaring er at de fleste menn verdsetter kvinner med god humor" Når menn sier dette så mener de kvinner som ler av dem, ikke kvinner som er morsomme selv. Jeg er ikke vulgær. Har vanlig amerikansk gen x humor som var populær før. Menn liker ikke kvinner som er like morsomme som dem selv. En kvinne kan prøve å være morsom og de er mer komfortabel med det enn en som faktisk er det. Anonymkode: 0ae29...f9d Okaaai Anonymkode: 19557...095
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #39 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg synes jeg er morsom og har barnslig, slem humor som ikke er politisk korrekt i Norge. Ikke ala "blue comedy", men ting som tenåringsgutter synes er morsomt, og mer frekt. Jeg er ikke frekk, men kan være kvass når jeg blir bedt å kommentere noe. Når jeg sier noe lurt i nærheten av en mann så kan de le, men det virker som de er uvel av det. De ber meg ikke holde kjeft og jeg skjemmer ikke folk ut i offentlighet. Noen ganger ler jeg av ting som andre blir trist og skuffet av. Spesielt moren min. Synes det er vanskelig å kontrollere humoren min for når jeg har noe lurt på tungen må jeg bare si det. Menn prøver ikke få meg til å le for de er ikke tiltrukket av meg. Jeg synes norsk humor er dårlig og for tørr og PK. Norske menn som prøver være morsomme er pinlige. Mye banning, lite substans. Anonymkode: 0ae29...f9d Skjønte ikke en dritt av ditt lange innlegg, men du syns tydeligvis du er morsom så da er det vel greit 🤷♀️ Anonymkode: 279d0...c62 4
K.B. Skrevet 26. august 2021 #40 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nikki Glaser er den morsomste kvinnen synes jeg. SS er vulgær og banner hele tiden. Dag sørås er en hykler da han klaget om Kari Jaquesson. Anonymkode: 0ae29...f9d At hun er vulgær og banner gjør henne ikke morsom, å snakke om fitta si og inngående sexlivet sitt er liksom hennes schtick, jeg forveksler ikke det med humor, men smaken er som baken.. Dag Sørås en hykler? Hva har jeg gått glipp av. Sørås snakket om skikkelige emner på en morsom måte, ikke helt ulikt min, og sikkert Sørås sin helt; Bill Hicks. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå