AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #41 Skrevet 27. august 2021 K.B. skrev (3 minutter siden): At hun er vulgær og banner gjør henne ikke morsom, å snakke om fitta si og inngående sexlivet sitt er liksom hennes schtick, jeg forveksler ikke det med humor, men smaken er som baken.. Dag Sørås en hykler? Hva har jeg gått glipp av. Sørås snakket om skikkelige emner på en morsom måte, ikke helt ulikt min, og sikkert Sørås sin helt; Bill Hicks. Han er fordummende Anonymkode: 0ae29...f9d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #42 Skrevet 27. august 2021 Jeg synes du har laget en morsom tråd da, har sittet og humret av innleggene dine. Morsom karakter du har laget: Smågretten og påståelig kvinne som tror hun er morsom og tror at det er derfor hun ikke har hell i kjærligheten. Anonymkode: 9d3c7...d44 14
K.B. Skrevet 27. august 2021 #43 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er fordummende Anonymkode: 0ae29...f9d Ganske bra spør du meg. 1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 27. august 2021 #44 Skrevet 27. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han er fordummende Anonymkode: 0ae29...f9d Det er eksempel på dårlig underholdning for mitt vedkommende. Masete, og bråkete latter fra publikum, huff. Ikke min type humor, men sånn er det. liker bedre f.eks. Denne gamle, Endret 27. august 2021 av Hvemsomhelst
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #45 Skrevet 27. august 2021 Har fått inntrykk av at mange menn misliker sterkt Tusvik og Tønne.. Anonymkode: 40e83...d95 4
K.B. Skrevet 27. august 2021 #46 Skrevet 27. august 2021 (endret) Hvemsomhelst skrev (4 minutter siden): Det er eksempel på dårlig underholdning for mitt vedkommende. Masete, og bråkete latter fra publikum, huff. Ikke min type humor, men sånn er det. Han er selvfølgelig ikke som mesteren Bill Hicks. Men Sørås er meget bra i Norsk målestokk. Endret 27. august 2021 av K.B.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #47 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo. Jeg glemte å skrive hvorfor: Menn liker bare kvinner som ler av/med dem, ikke som kan få dem til å le. Om morsomme kvinner var attraktive hadde jeg hatt et harem nå. Har maskulin humor og liker typisk amerikansk humor som tenårings, unge voksne menn har. Anonymkode: 0ae29...f9d Amerikansk humor inneholder ofte mye sarkasme. Og uansett hvordan en vrir og vender på det, blir det lite sympatisk. Folk som bruker mye sarkasme blir generelt ikke så godt likt av folk. Er du sikker på at humor din er vennlig og sosialt intelligent? Det motsatte er rett og slett ‘uspiselig og da er det såfall ikke rart at menn (og kvinner) rømmer fra deg🙈😅 Anonymkode: f8ecf...160 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #48 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har fått inntrykk av at mange menn misliker sterkt Tusvik og Tønne.. Anonymkode: 40e83...d95 Ja, fordi de i nesten hver eneste podcast slenger dritt om menn. De klager over hvor slemme og fæle menn er samtidig som de selv har diskriminerende, nedlatende og dømmende holdninger ovenfor menn. Dette gjelder mest Tusvik, Tønne er ikke så ille. Jeg er kvinne og har sluttet å følge podcasten deres på grunn av dette. Jeg har både en sønn, en mann, en far og flere gode og snille menn i livet mitt, og blir veldig provosert av slike holdninger. Anonymkode: 8dd33...374 5
Sunbrain Skrevet 27. august 2021 #49 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har fått inntrykk av at mange menn misliker sterkt Tusvik og Tønne.. Anonymkode: 40e83...d95 Jeg elsket å høre på de på min 2 timer reisevei til jobb, hver vei!, helt til jeg ble lei og ikke lenger klarte å overse ( høre ) Tusviks fanatiske politiske "propaganda". Jeg prøvde lenge for hun er jo litt morsom, men det gikk til slutt ikke lenger. Så nå er det bare "Misjonen" Så til alle dere "kjendiser" som så gjerne vil være fasiten til folk flest; hold dere nøytrale. Det er så mye mer behagelig å høre på enn om jeg hele tiden må høre på dårlige og forfeilede politiske sleivspark 😇 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #50 Skrevet 27. august 2021 Er det noen kvinner som liker humoren din da? Om ingen syns du er morsom, er det selvfølgelig ikke fordi "menn ikke liker morsomme kvinner". Dette er noe du vil tro fordi du ikke klarer å akseptere at problemet er deg selv. Så du legger skylden på andre slik at du slipper å akseptere virkeligheten. Mennesker uten selvinnsikt er sjeldent morsomme. Anonymkode: 8dd33...374 13
Katten.2.0 Skrevet 27. august 2021 #51 Skrevet 27. august 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Har fått inntrykk av at mange menn misliker sterkt Tusvik og Tønne.. Anonymkode: 40e83...d95 Jeg liker ikke dobbeltmoralske mobbere. 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #52 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Deler ikke materialet mitt slik at umorsomme folk kan stjele det. På den seriøse siden, det meste av humoren min er one-liners og funker kun i øyeblikket. Anonymkode: 0ae29...f9d Ok, humor inspirert av lettvinte amerikanske sitcom serier med andre ord.. Å etterligne slik væremåte i virkeligheten (for å ikke snakke om i Norge🙈) blir bare feil og kleint etter min mening. Ikke minst bærer det preg av noe anstrengt og unaturlig. Sitcom funker rett og slett ikke i virkeligheten! Anonymkode: f8ecf...160 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #53 Skrevet 27. august 2021 K.B. skrev (32 minutter siden): Ganske bra spør du meg. Enig. Men mennesker som blir lett krenket tåler ikke slik humor. Disse blir gjerne dypt fornærmet og tyr til hersketeknikker som feks. "det er fordummende". Elsker slike "argumenter" 😂 Anonymkode: 8dd33...374
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #54 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det noen kvinner som liker humoren din da? Om ingen syns du er morsom, er det selvfølgelig ikke fordi "menn ikke liker morsomme kvinner". Dette er noe du vil tro fordi du ikke klarer å akseptere at problemet er deg selv. Så du legger skylden på andre slik at du slipper å akseptere virkeligheten. Mennesker uten selvinnsikt er sjeldent morsomme. Anonymkode: 8dd33...374 Nettopp! Jeg har et har et par særs sosialt uintelligente personer i omkretsen min. Felles for dem er at de ikke har sosiale antenner og samtidig tror de har en egen, smart og fantastisk humor ingen andre forstår. I virkeligheten er de uspiselige og plagsomme for folk. Anonymkode: f8ecf...160 7
Jullen Skrevet 27. august 2021 #55 Skrevet 27. august 2021 Muligens det henger litt igjen fra eldgamle kjønnsroller hos noen fortsatt, det at menn skal få kvinnen til å le og ikke omvendt. Tror likevel de fleste ser helt bort i fra dette tankemønsteret i dag, i 2021. Vi har mange både morsomme og smarte damer rundt om i verden. Også i Norge. Pernille Sørensen og Linn Skåber er to glimrende eksempler, og jeg får virkelig ikke inntrykk av at noen menn hater dem. Tvert i mot. 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #56 Skrevet 27. august 2021 Overreaksjonene og overdrivelsene fra mange i denne tråden beviser at jeg har rett. En kvinne som er morsom er vulgær og slem og hensynsløs, mens men som er morsomme er bare morsomme og få lov å være det uten forstyrrelser. Anonymkode: 0ae29...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #57 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes jeg er morsom og har barnslig, slem humor som ikke er politisk korrekt i Norge. Ikke ala "blue comedy", men ting som tenåringsgutter synes er morsomt, og mer frekt. Jeg er ikke frekk, men kan være kvass når jeg blir bedt å kommentere noe. Når jeg sier noe lurt i nærheten av en mann så kan de le, men det virker som de er uvel av det. De ber meg ikke holde kjeft og jeg skjemmer ikke folk ut i offentlighet. Noen ganger ler jeg av ting som andre blir trist og skuffet av. Spesielt moren min. Synes det er vanskelig å kontrollere humoren min for når jeg har noe lurt på tungen må jeg bare si det. Menn prøver ikke få meg til å le for de er ikke tiltrukket av meg. Jeg synes norsk humor er dårlig og for tørr og PK. Norske menn som prøver være morsomme er pinlige. Mye banning, lite substans. Anonymkode: 0ae29...f9d Utifra hva du skriver høres det mer ut som at du har en ovenfra ned holdning. Og om du prater som du skriver (elendig grammatikk), kan ingen ta deg alvorlig. Anonymkode: 4f851...b56 10
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #58 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Overreaksjonene og overdrivelsene fra mange i denne tråden beviser at jeg har rett. En kvinne som er morsom er vulgær og slem og hensynsløs, mens men som er morsomme er bare morsomme og få lov å være det uten forstyrrelser. Anonymkode: 0ae29...f9d Du får se i neste humørløse tråd en mann starter med tema hvor morsom han er. Anonymkode: 1d5d2...c3b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #59 Skrevet 27. august 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes jeg er morsom og har barnslig, slem humor som ikke er politisk korrekt i Norge. Ikke ala "blue comedy", men ting som tenåringsgutter synes er morsomt, og mer frekt. Jeg er ikke frekk, men kan være kvass når jeg blir bedt å kommentere noe. Når jeg sier noe lurt i nærheten av en mann så kan de le, men det virker som de er uvel av det. De ber meg ikke holde kjeft og jeg skjemmer ikke folk ut i offentlighet. Noen ganger ler jeg av ting som andre blir trist og skuffet av. Spesielt moren min. Synes det er vanskelig å kontrollere humoren min for når jeg har noe lurt på tungen må jeg bare si det. Menn prøver ikke få meg til å le for de er ikke tiltrukket av meg. Jeg synes norsk humor er dårlig og for tørr og PK. Norske menn som prøver være morsomme er pinlige. Mye banning, lite substans. Anonymkode: 0ae29...f9d Kan du gi eksempler på komikere du liker? Anonymkode: a9b7f...873 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #60 Skrevet 27. august 2021 Nei. Det er feil. Det kan faktisk ikke stemme. Som andre har påpekt i tråden: Det finnes nemlig ikke morsomme kvinner. Anonymkode: 93516...931
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå