Gå til innhold

Menn hater morsomme kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg er morsom og har barnslig, slem humor som ikke er politisk korrekt i Norge. Ikke ala "blue comedy", men ting som tenåringsgutter synes er morsomt, og mer frekt. Jeg er ikke frekk, men kan være kvass når jeg blir bedt å kommentere noe. Når jeg sier noe lurt i nærheten av en mann så kan de le, men det virker som de er uvel av det. De ber meg ikke holde kjeft og jeg skjemmer ikke folk ut i offentlighet. Noen ganger ler jeg av ting som andre blir trist og skuffet av. Spesielt moren min. Synes det er vanskelig å kontrollere humoren min for når jeg har noe lurt på tungen må jeg bare si det. Menn prøver ikke få meg til å le for de er ikke tiltrukket av meg. Jeg synes norsk humor er dårlig og for tørr og PK. Norske menn som prøver være morsomme er pinlige. Mye banning, lite substans. 

Anonymkode: 0ae29...f9d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, menn hater ikke morsomme kvinner.

• Liker 37
Skrevet

Jo. Jeg glemte å skrive hvorfor: 

Menn liker bare kvinner som ler av/med dem, ikke som kan få dem til å le. Om morsomme kvinner var attraktive hadde jeg hatt et harem nå. Har maskulin humor og liker typisk amerikansk humor som tenårings, unge voksne menn har. 

• Liker 4
Skrevet

Okai. Ta hintet, enten så er du vulgær, ufin eller tråkker over grenser og spøker om ting som virkelig ikke er greit. Ukomfortable folk ler de også. 

Anonymkode: 19557...095

• Liker 35
Skrevet

Mange kvinner er morsomme men har for avansert humor for menn å forstå. Jeg har sett flere videoer på YouTube og andre steder der det helt klart er humor, og alle menn i kommentarene snakker om videoen som hun var seriøs. Og hvordan de hater kvinner som har slike meninger eller er så dumme osv osv . 

Anonymkode: 96858...07b

• Liker 3
Skrevet

Jeg er aldri vulgær og banner ikke. Kanskje dramatisk og overdrivende, men aldri vulgær. Blir kvalm av blue comedy og kunne ikke drevet med det selv. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Okai. Ta hintet, enten så er du vulgær, ufin eller tråkker over grenser og spøker om ting som virkelig ikke er greit. Ukomfortable folk ler de også. 

Dette.

Jeg er morsom og det liker folk, enten de er menn eller kvinner. Jeg liker ikke å være morsom fordi det gir meg oppmerksomhet, noe jeg ikke er komfortabel med. At jeg er morsom er ikke noe jeg bare sier, får høre det stadig vekk. 

Anonymkode: 606c3...9aa

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mange kvinner er morsomme men har for avansert humor for menn å forstå. Jeg har sett flere videoer på YouTube og andre steder der det helt klart er humor, og alle menn i kommentarene snakker om videoen som hun var seriøs. Og hvordan de hater kvinner som har slike meninger eller er så dumme osv osv . 

Anonymkode: 96858...07b

Ja Trisha Paytas fra 2010 til 2014 cirka hadde slike opptredener da. Ikke nå lenger. 

• Liker 1
Skrevet
Robin666 skrev (Akkurat nå):

Finnes ikke morsomme kvinner 

Jo, jeg er det. Men jeg er ikke attraktivt så det er heller at jeg telles ikke som "kvinne" for de fleste menn

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jo. Jeg glemte å skrive hvorfor: 

Menn liker bare kvinner som ler av/med dem, ikke som kan få dem til å le. Om morsomme kvinner var attraktive hadde jeg hatt et harem nå. Har maskulin humor og liker typisk amerikansk humor som tenårings, unge voksne menn har. 

Har opplevd flere ganger menn som ler med meg også, så kanskje det heller har noe med hvilke utsagn du kommer med... ?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er aldri vulgær og banner ikke. Kanskje dramatisk og overdrivende, men aldri vulgær. Blir kvalm av blue comedy og kunne ikke drevet med det selv. 

Gi ett eksempel da? 

• Liker 3
Skrevet

Nei. Virkelig ikke. 

Men en del mennesker blir ikke tiltrukket av folk som ikke mestrer grensen mellom drøy humor og hva som tyder på manglende antenner. Bare for at det er drøyt, politisk ukorrekt, sjokkerende, slemt, så er det ikke nødvendigvis morsomt. Man må kjenne sitt publikum og ha situasjonsforståelse. Noe mange som mener de er edgy og politisk ukorrekte ofte mangler. 

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Typisk kg svar som velger å misforstå med vilje. Typisk at morsom kvinne = vulgær ekkel
Det er ikke det jeg mener. 

• Liker 1
Skrevet

Typisk kg svar som velger å misforstå med vilje. Typisk at morsom kvinne = vulgær ekkel

Hva mener du da, du har skrevet at du både har maskulin humor + du ler av ting andre blir trist og skuffet av, spesielt moren din?

Hvordan skal man ellers tolke det, kom med eksempel da.

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, Robin666 said:

Finnes ikke morsomme kvinner 

Tina Fey motbeviser den påstanden. 

Anonymkode: db3bb...5d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det er jo såklart alle andre det er noe feil med hver eneste gang, ikke deg selv. 

• Liker 5
Skrevet
mjaus skrev (Akkurat nå):

Hva mener du da, du har skrevet at du både har maskulin humor + du ler av ting andre blir trist og skuffet av, spesielt moren din?

Hvordan skal man ellers tolke det, kom med eksempel da.

Deler ikke materialet mitt slik at umorsomme folk kan stjele det. 

På den seriøse siden, det meste av humoren min er one-liners og funker kun i øyeblikket. 

• Liker 1
Skrevet

Ja det er jo såklart alle andre det er noe feil med hver eneste gang, ikke deg selv. 

Hva har jeg gjort feil haha? 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Minst tre muligheter:

a) De synes du er morsom og liker deg derfor ikke.

b) De synes ikke du er morsom.

c) De synes du er morsom, men liker deg ikke av en annen grunn.

Jeg stemmer for b) eller c)

Humor er ganske subjektivt. Virker alltid som det er et pluss at dama er morsomt om annet er på plass. Om hun BARE er morsom, er det salvsagt ikke nok. Helst sikkert noen som synes du er veldig morsom, men er ikke sikkert det er folk flest.

Endret av Hanna!
skrivefeil som gjorde en setning rar
  • Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...