rosabanan Skrevet 21. september 2021 #81 Skrevet 21. september 2021 Min eks hadde 3-årig vgs, men strøk på en eksamen, så han har ikke studiespes. Han har jobbet seg opp i salgsbransjen og er nå gründer i eget firma. Han har gjort det godt i livet og er engasjert i det han gjør. Smart er han også. Jeg husker det plaget meg litt i starten av datingen, siden han ikke hadde noen planer om en bachelor, sånn at han kunne ha noe "å falle tilbake på", dersom han ville slutte med salg. Nå som jeg er singel etter 9 år med denne mannen, så må jeg si at det finnes jo slike som han som har gjort det bra. Men det er nok fåtallet. Jeg tjener greit selv og har 5 år utdannelse etter vgs. Jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffen, men jeg klarer meg. Når jeg nå er på dating, så foretrekker jeg å date de som har bachelor eller mer, og som ikke har barn (da jeg er barnfri). Jeg har riktignok rota meg opp i en situasjon hvor jeg dater en uten bachelor nå, og jeg tjener vesentlig mer enn han. Det er egentlig litt uønsket fra min side, siden jeg ønsker å leve et liv med romslig økonomi og mye reiser. Men han virker som en interessant fyr, og jeg er villig til å se forbi det.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #82 Skrevet 21. september 2021 Absolutt. Avskriver til og med de fleste med utdanning. Kunne kanskje tålt en med et skikkelig fagbrev om han var oppegående og belest ellers. Synes fagbrev ligger over de fleste bachelorgrader i status. Anonymkode: 41435...42c
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #83 Skrevet 21. september 2021 Jeg bryr meg lite om utdanning og hva en mann tjener, men jeg var sammen med med som sa rett ut at han hadde lurt seg til uføretygd fordi han mente han mente han fortjente det. Han snyltet på alt og alle og stjal i butikker, og det værste var at jeg måtte spandere alt på han. Tragisk! Det blir ikke flere ganger en sånn. Best om en mann har en jobb eller penger til å fore seg selv og en sjelden gang kunne spandert en middag på meg. Gnitne menn er turn off! Anonymkode: b2bbd...dca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå