AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #121 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Særlig troverdig. Anonymkode: b8714...9be ? Anonymkode: 96a4f...322
lh45 Skrevet 16. oktober 2021 #122 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg elsker å slikke min kone. Hun elsker å bli slikket , dypt og inderlig. Lenge, suge hennes klitoris lett inn i munnen, øke sug etterhvert, slikke undersiden. Variere med å slikke og leke med fitteleppene, lange sakte slikk, munnen rundt klitoris, tungen inn i åpningen av vagina, skjeden... Hun får orgasmer på rekke og rad, jeg får ikke lov til å slutte... må runke meg selv da... Elsker det!
AndersenG Skrevet 16. oktober 2021 #123 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 24.8.2021 den 8.34): Liker du å slikke musa til kjæresten? Og damer- liker der å bli slikket? Jeg leser en del tråder at folk lager på å få hår i munnen - men slikker du venusberget, eller er det ikke midt under det er best å slikke og bli slikket, der mange fjerner hår? Jeg synes ellers ikke det gjør noe å kjenne noen hår mot tunga. Anonymkode: 17c63...8e6 I et forhold, ja. Ikke ved ons.
M Mads Skrevet 16. oktober 2021 #124 Skrevet 16. oktober 2021 Å slikke en mus med en liten reke dunst er jo bedre enn Julaften 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #125 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 24.8.2021 den 8.34): Liker du å slikke musa til kjæresten? Og damer- liker der å bli slikket? Jeg leser en del tråder at folk lager på å få hår i munnen - men slikker du venusberget, eller er det ikke midt under det er best å slikke og bli slikket, der mange fjerner hår? Jeg synes ellers ikke det gjør noe å kjenne noen hår mot tunga. Anonymkode: 17c63...8e6 Jeg elsker å bli slikket men deg skjer sjeldent. Og ikke er han så flink heller. Bare gunner på! Anonymkode: 3cf15...7e8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #126 Skrevet 18. oktober 2021 M Mads skrev (På 16.10.2021 den 23.24): Å slikke en mus med en liten reke dunst er jo bedre enn Julaften Ja, enig så enig. Anonymkode: 7ec44...449
Hr. Aktiv Skrevet 18. oktober 2021 #127 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 12.10.2021 den 17.16): Så lenge den ikke har sprengt utav seg unger. Det er turn off. Anonymkode: 65fa2...a73 Hva er feil med det? 1
Hr. Aktiv Skrevet 18. oktober 2021 #128 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 20.27): Jeg liker det ikke. Utseende, lukt, smak er rett og slett en lite appetittelig kombinasjon. Jeg har likevel gjort det med en del damer for å være hyggelig, men huttetu🤢 Anonymkode: 96a4f...322 Men penisen bruker du? 1
Hr. Aktiv Skrevet 18. oktober 2021 #129 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 17.10.2021 den 9.26): Jeg elsker å bli slikket men deg skjer sjeldent. Og ikke er han så flink heller. Bare gunner på! Anonymkode: 3cf15...7e8 Da må du jo fortelle hvordan du vil ha det. 2
Crazydoglady Skrevet 18. oktober 2021 #130 Skrevet 18. oktober 2021 Det er jo godt å bli slikket og det er absolutt ikke noe negativt for meg, men for min del er det ikke noe essensielt eller noe jeg har så veldig behov for, det er mye annet jeg liker bedre. Holder stort sett hårvekst nedentil frisert, men oftest ikke glattbarbert, selv om det hender det og. Og bryr meg selv ikke veldig om mannen er glatt eller har hår. Ja, det må bli noen hår i munnen, både på meg og han, men aldri opplevd det som noe problem, aldri hatt noe problem med å slikke/suge ser det er hår heller og aldri opplevd at noen har brydd seg om at jeg ikke er glattbarbert. Som andre har sagt tidligere så har man vell andre ting å bry seg om, forhåpentligvis, under akten, og det er jo litt styr med å holde stubbene borte og det blir lett kløe/irritasjon osv ved barbering. Preferansene her er nok mange, noen er nok mer opptatt av at det må være sånn eller slik enn andre, men de aller fleste tror jeg ikke bryr seg så hardt. Personlig foretrekker jeg hår både på meg og partner, det føles så unaturlig og nesten litt sånn prepubertalt å ikke ha kjønnshår og det er ikke noen turn on direkte, også blir det fort stubber osv men når alt kommer til alt og man er i gang så er vell egentlig hår eller ikke hår noe av det siste jeg tenker på.
Gjest Tohjørning Skrevet 18. oktober 2021 #131 Skrevet 18. oktober 2021 Nei, å slikke mus er temmelig gay. Det er min overbevisning at menn skal være mottagere av oralsex, og kvinner givere. Men noen ganger spytter jeg på musa hennes hvis hun er for tørr for penetrering.
Gjest Skrevet 19. oktober 2021 #132 Skrevet 19. oktober 2021 Tråden er ryddet for innhold vi ikke ønsker å assosiere oss med og svar til dette. Anki, mod
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #133 Skrevet 20. oktober 2021 Vet ikke om jeg liker å slikke. Prøvde det på en ONS i fylla engang, husker ikke så mye av det (var en grunn til at jeg måtte slikke) bare at jeg hadde en jævla smak i kjeften dagen etterpå. Har også kun vært i et forhold og dama merker at jeg er reservert så hun ønsker ikke at jeg skal prøve det på henne. Anonymkode: 3f2e4...ed9
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #134 Skrevet 20. oktober 2021 noe av det beste jeg vet om Anonymkode: 2405b...8fd
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #135 Skrevet 20. oktober 2021 Slikker så klart mest i åpningen, det er der den deilige smaken er. Stikker tunga godt inn i hennes vagina før jeg slikker klitoris, da har tunga god smak når jeg slikker og suger klitten hennes. Begge to happy! Litt hår gjør ingen ting. Smaker like godt. Anonymkode: b8714...9be
Gjest Smeltemann Skrevet 20. oktober 2021 #136 Skrevet 20. oktober 2021 Så lengedet ikke er "urskog"der nede så elsker jeg å slikke.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #137 Skrevet 21. oktober 2021 On 10/20/2021 at 9:04 AM, AnonymBruker said: Vet ikke om jeg liker å slikke. Prøvde det på en ONS i fylla engang, husker ikke så mye av det (var en grunn til at jeg måtte slikke) bare at jeg hadde en jævla smak i kjeften dagen etterpå. Har også kun vært i et forhold og dama merker at jeg er reservert så hun ønsker ikke at jeg skal prøve det på henne. Anonymkode: 3f2e4...ed9 Hvis du hadde en jævla smak i kjeften dagen etterpå så vet jeg ikke helt hva du faktisk slikka. En ONS er ikke noe å ta utgangspunkt i. Men prøv det med dama, en dårlig opplevelse i fylla er ikke grunn nok til å droppe det livet ut. Prøv det. Snakk med dama først og hvis du er skeptisk så begynn forsiktig. Starte med et kyss og se det an. Anonymkode: 7a3bc...416
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #138 Skrevet 21. oktober 2021 Slikker kona stadig vekk. Ofte når hun helst ikke forventer det komme. Det tenner henne ennå mer enn under sex/foreplay. hun vokser seg jevnlig og det er sjeldent noe særlig hår før neste vokstime, så ingen problemer med det. slikker, kysser, tunga så langt inn i vagina som mulig. Et par fingre, og inni mellom en finger i rumpa. Det setter ekstra fart på ting. Oftest vil hun bli penetrert etterpå også, men som regel gir jeg det hun ikke forventer. Hun blir irritert der og da, men innrømmer senere hun liker godt uforutsigbarheten. Anonymkode: e729d...e20
DiggerDamer Skrevet 24. oktober 2021 #139 Skrevet 24. oktober 2021 Sex uten at jeg får slikke og kose meg er for meg berre halvveis sex, blir litt som et ekstra godt runk. Har heldigvis bare opplevd en gang at jeg ikke fikk lov. (ons) Ellers har jeg kun hatt mange hærlige timer med slikking tilsammen og håper det blir minst like mange timer i fremtiden, aldri møtt på dårlig lukt eller smak. 👌 Kun ren nytelse for oss begge/alle 😁
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #140 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg liker ikke å ha ansiktet mitt i skrittet på et annet menneske; liker verken synet eller lukten. Kjæresten aksepterer mine preferanser, og hun mener jeg har såpass mye annet å by på at det ikke er noe savn:) Anonymkode: 96a4f...322
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå