ToMan Skrevet 24. oktober 2021 #141 Skrevet 24. oktober 2021 Elsker å slikke fitta og elsker å se, høre, føle og oppleve hennes nytelse. Synes det er noe ekstra intimt med oralsex, både det å motta og utføre. Den andres nytelse og orgasme kan ofte oppleves vel så strek som egen orgasme. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #142 Skrevet 28. oktober 2021 Selvsagt slikker jeg henne. så lenge jeg får lov gjør jeg det. Anonymkode: 61e6d...bc0
Tenkmedhodet Skrevet 28. oktober 2021 #143 Skrevet 28. oktober 2021 Slikker gjerne om det er en pen og velstelt dame.
Bos43 Skrevet 28. oktober 2021 #144 Skrevet 28. oktober 2021 Mange kvinner nyter bedre å bli slikket enn å bli knullet. Lepper og tunge er veldig myke og fintfølende. Når jeg slikker så begynner jeg aldri rett på musa. Hun må varmes opp, kjenne lidenskapen komme og ønske mer etter som hun kjenner kåtheten øke. Begynner å kysse, ikke bare på munnen, men gjerne i nakkegropen, under øret og suge litt på øreflippen. Jeg har myke og fyldige lepper og en tunge som er lett å forandre fra myk og deilig til hard og sprelsk. Jeg leter alltid etter erogene punkter. De kan være «hvorsomhelst». Kanskje under overleppen, bak på kneet eller i armhulen. Når jeg finner slike punkter så bruker jeg mye tid der. Til slutt kan hun bli så kåt at hun bare ber meg ta henne - kan ikke vente. Har opplevd det noen få ganger. Men som oftest får lepper og munn vandre over store deler av kroppen før de lander «der nede». Da er hun allerede varm og våt. Deilig å kjenne lukten av varm våt fitte. Lar gjerne tungen stryke langs leppene, kanskje en tur ned på lårene også. Kvinnen nyter og spriker så jeg kan se rett inn i «det aller helligste». Når saftene renner så må jeg bruke tungen til å lepje i meg saftene hennes. Mange kvinner nyter det, ja hun kan bli så kåt at hun tar tak rundt hodet mitt og trekker meg opp over seg. Da er orgasmen «rett rundt hjørnet». En slik slikkeomgang kan vare lenge, og selv blir jeg så kåt at når jeg først får skli ståkuken inn i henne så spruter jeg ganske fort. Dette er elskov, ikke bare et knull. Herlig nytelse for begge! 1
Gjest Margo Skrevet 28. oktober 2021 #145 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 24.8.2021 den 11.57): Elsker å bli slukket. Og mannen elsker å slikke meg. Men får klar beskjed at jeg skal være glatt, slik han ikke blir sår. Anonymkode: 3296a...384 Man blir vel mer sår av stubber 🤔🤔 Dessuten har man jo ikke hår på innsiden av leppene..
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #146 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 24.10.2021 den 15.05): Jeg liker ikke å ha ansiktet mitt i skrittet på et annet menneske; liker verken synet eller lukten. Kjæresten aksepterer mine preferanser, og hun mener jeg har såpass mye annet å by på at det ikke er noe savn:) Anonymkode: 96a4f...322 Og da er det likt for deg også går jeg ut fra? Ingen suging? Anonymkode: 2a211...b20
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #147 Skrevet 28. oktober 2021 Er hun ren og nystelt, er det som å spise shusie og samtidig tilfredsstille et annet menneske. Anonymkode: 7ec44...449
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #148 Skrevet 28. oktober 2021 italienske damer. Anonymkode: 23dcc...e49 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå