Gå til innhold

Slikker du musa hennes?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er et must. Som singel mann på tredje året er det utvilsomt det største savnet. Orgasme kan jeg i det minste ordne selv, men slikking finnes det på ingen måte noen erstatning for.

Anonymkode: 100a5...1d1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er en kunst å finne de rette damene! 😉

Anonymkode: b8714...9be

Jeg elsker å bli slikket!🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥oral sex er det beste. Elsker tungetornado.🔥🔥🔥🔥🔥🔥

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja, elsker å bli slikket.

Anonymkode: 69040...e77

Du er min dame.

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg slikker ofte, vanligvis før sex, gjerne også underveis og noen gang etter. 
Bruker gjerne en vibrator inni mens jeg slikker og suger på klitten, hun kommer på 1-2-3 😉

• Liker 2
Skrevet
The Rosestarwoman skrev (11 timer siden):

Jeg elsker å bli slikket!🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥oral sex er det beste. Elsker tungetornado.🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Elsker å slikke og elsker å bli sugd.....

Magisk begge deler.

M@ster

• Liker 1
Skrevet
The Rosestarwoman skrev (11 timer siden):

Du og jeg hadde funnet tonen 😁

• Liker 1
Skrevet

Jeg får nesten mer nytelse av å se dama komme av at jeg slikker henne enn om hun suger meg til jeg kommer. 
Det er noe spesielt å ligge mellom lårene på den personen man synes er deiligst i hele verden å nyte synet av henne som ligger på rygg nyter oralsexen som blir gitt. 

• Liker 4
Skrevet
Ksfjord skrev (13 timer siden):

Ja jeg slikker ofte, vanligvis før sex, gjerne også underveis og noen gang etter. 
Bruker gjerne en vibrator inni mens jeg slikker og suger på klitten, hun kommer på 1-2-3 😉

Noe tips til en liten nybegynner på dette med å gi dama oralsex? 😅

Starter du rett på klitten? Og bruker du en, evt to fingre etterhvert?

Anonymkode: d98fe...919

Skrevet
Goodtimes skrev (13 minutter siden):

Jeg får nesten mer nytelse av å se dama komme av at jeg slikker henne enn om hun suger meg til jeg kommer. 
Det er noe spesielt å ligge mellom lårene på den personen man synes er deiligst i hele verden å nyte synet av henne som ligger på rygg nyter oralsexen som blir gitt. 

Bruker du fingre og?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bruker du fingre og?

Det også 🙂

Anonymkode: 70241...eff

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det også 🙂

En eller to? Og er det da slik at du bøyer dem, og trykker oppover?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En eller to? Og er det da slik at du bøyer dem, og trykker oppover?

Bruker en i starten og går over til to etter hvert. Bøyer litt, men ikke mye og trykker heller ikke spesielt mye oppover. 

Skrevet

Er jorda rund :lur: 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bruker en i starten og går over til to etter hvert. Bøyer litt, men ikke mye og trykker heller ikke spesielt mye oppover. 

Ahh, så ikke slik at man skal trykke oppover? Men hva gjør du med fingrene da? Drar dem mot deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ahh, så ikke slik at man skal trykke oppover? Men hva gjør du med fingrene da? Drar dem mot deg?

Inn og ut basically. Gjør ikke mer enn det. Er stort sett tunga som gjør jobben her 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2021 den 22.40):

Det er et must. Som singel mann på tredje året er det utvilsomt det største savnet. Orgasme kan jeg i det minste ordne selv, men slikking finnes det på ingen måte noen erstatning for.

Anonymkode: 100a5...1d1

Så sant. Det må være 'the real thing'. Den myke puta, sprekken, saftene - men ikke minst hennes reaksjon

Anonymkode: 17c63...8e6

Skrevet

Synes ikke andre menn at det ikke er et pent syn? Det er vel ikke akkurat vakkert å stirre rett på musa mellom bena til ei dame? Spriker hun ser det vel ikke fristende ut med åpent hull o.l og alt mellom leppene er synlig? Eller er det bare noen damer som et attraktive å slikke hvis de ser fine ut nedentil? Hva med evt lukt, utflod, slim..??

Er dame og er livredd for at menn skal synes dette så klarer ikke slappe av når menn vil slikke meg😶😔

Anonymkode: 3fd9f...fad

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes ikke andre menn at det ikke er et pent syn? Det er vel ikke akkurat vakkert å stirre rett på musa mellom bena til ei dame? Spriker hun ser det vel ikke fristende ut med åpent hull o.l og alt mellom leppene er synlig? Eller er det bare noen damer som et attraktive å slikke hvis de ser fine ut nedentil? Hva med evt lukt, utflod, slim..??

Er dame og er livredd for at menn skal synes dette så klarer ikke slappe av når menn vil slikke meg😶😔

Elsker utsikten om vi ligger i 69 med henne øverst, rumpa og musa rett foran ansiktet.. Det deiligste jeg ser. 

Dette skjer bare når vi er nydusjet, og så lenge musa er frisk så er lukt og smak bare opphissende. 

Kjæresten min har hatt et anstrengt forhold til å motta oralsex av samme grunn som du, og det er først med meg at hun har klart å slappe av og nyte det nok til å få orgasme av det. 

• Liker 1
Skrevet

Klart det. 

Jeg og dama pleier alltid å være glattbarberte, og jeg vasker penisen hver gang jeg har vært på do i tilfelle noen av oss får et innfall å gi oralsex. Liker godt å slikke henne til orgasme, og elsker å bli sugd selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror det finnes svært få menn som ikke syns at underlivet til en kvinne er deilig å se på. Og det er jo ikke så rart, fitta er ganske fin! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...