AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #61 Skrevet 26. august 2021 Nei æsj jeg liker ikke og bli slikket. Her har jeg og mannen bare kjempe god sex. Og er fornøyd med det begge to. Anonymkode: bba77...35d 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #62 Skrevet 26. august 2021 Jeg elsker å bli slikket, men mannen min vil ikke. Ekstremt frustrerende....... fordi jeg elsker også å suge.... og det er så avtennende når det bare er jeg som gir oralsex.... drømmer om 69.....😣😭 Anonymkode: 39e86...266 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #63 Skrevet 26. august 2021 Selvfølgelig! Anonymkode: 05fd9...f01
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #64 Skrevet 26. august 2021 Bamseklemmer skrev (På 24.8.2021 den 19.41): Jeg synes det er synd at du ikke får noe tilbake, når du selv vet hvor deilig det er for deg. Felles for oss som liker oralt er kanskje smaken og den hærlige følelsen å leke med tunga, og ikke minst blir så tent av å høre partneren stønne av det du gjør.. Hoo ho så deilig det er føle at man gir nytelse. Jeg er ikke så påtrengende at hun skal gjøre det samme, men dem som gjør blir ufattelig satt stor pris på. Tipset mitt Sarah93, gjør som meg, stønn litt ekstra når han treffer rett... la han massere g-punktet ditt samtidig. Si det rett ut at det er så ufattelig deilig det han gjør. Sett på deg rådyrøynene, og please han til å fortsette. Kommer du fort er det en fordel.. så slipper han å slikke så lenge de første gangene. Så suger du han for å gjengjelde oralen som et takk. Har dere en hund så vet du at godbiten for lydighet fungerer som takk, altså uten sammeligning... men det er en sammenheng🤭 Flinke gutten. Vår alles loverboy med sin solide erfaring. er flere her som savner god oralsex. Du har jo tidligere fremmer påstand om at din rekord der nede er 2t 45 min. Gitt at dette er sant: Hvordan går du frem? Vi er 5 000 menn som ser opp til deg og gjerne vil lære. Anonymkode: fc617...90d 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #65 Skrevet 26. august 2021 Mannen min liker ikke å slikke dessverre. Jeg elsker det, savner eksen min på det området. Hadde jeg visst det hadde jeg ikke flytta sammen med han. Anonymkode: 94282...72b 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #66 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Mannen min liker ikke å slikke dessverre. Jeg elsker det, savner eksen min på det området. Hadde jeg visst det hadde jeg ikke flytta sammen med han. Anonymkode: 94282...72b Er du bamsefar sin anonyme bruker? Hvis nei så kommer det straks noen gode tips Anonymkode: fc617...90d 2
M Mads Skrevet 26. august 2021 #67 Skrevet 26. august 2021 Beste som finnes, høytid for meg når jeg nyter fitte
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #68 Skrevet 27. august 2021 Elsker å slikke fitte,hun jeg bor sammen med er ikke så begeistret for det,hun er mest gla i å suge meg. Men lykkelig de gangene jeg får legge hode mellom lårene hennes. Anonymkode: 65fa2...a73
Hr. Aktiv Skrevet 27. august 2021 #69 Skrevet 27. august 2021 Flere ganger om dagen. Liker det veldig godt. 1
Bamseklemmer Skrevet 27. august 2021 #70 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Flinke gutten. Vår alles loverboy med sin solide erfaring. er flere her som savner god oralsex. Du har jo tidligere fremmer påstand om at din rekord der nede er 2t 45 min. Gitt at dette er sant: Hvordan går du frem? Vi er 5 000 menn som ser opp til deg og gjerne vil lære. Anonymkode: fc617...90d Svaret mitt er ganske enkelt... jeg har lært det av mine elskere❤️ Og det er dem som skal ha ros og æren, for at andre kvinner skal ha nytte av min lærdom. God sex, opplæring og forståelse går i arv, vi lærer hele tiden av hverandre. Hvis du tror at jeg bruker en masse teknikker som får meg til å se ut som en sexgud, tar du feil... Teknikker bruker jeg bare hvis det er bruk for det som en snarvei til orgasme. Og det er en himmelsk forskjell... Begynne med litt teori, lær deg hvorfor orgasmen inntreffer, erogene soner, lær deg ting du ikke skal gjøre, lær av kvinner, lytt til kvinner...Mine sanser under sex er ørene, de gir meg 80% svar av hennes nytelse. 1
Gjest Trøst Skrevet 27. august 2021 #71 Skrevet 27. august 2021 Bos43 skrev (2 timer siden): Hår er sexy og gjør meg mer tent og lysten. Elsker å slikke kuse. Blir steinkåt av det. Er foresten veldig glad i masse kos, kyssing og klining. Liker veldig å leke og suge på puppene. Når jeg slikker musa så går jeg ikke rett ned på den. Blir en fortsettelse fra puppeslikkingen og kliningen og fortsetter ned over maven til hennes deilige juvel. Lar tungen utforske rundt leppene først. Aldri rett på. Det gir henne en i deilig lyst til å kjenne tungen sprelle i musa. La tungen stryke over leppene både utenfor og innenfor. Glem klitten en stund. Den skal få sin behandling når hun klynker og ber. Jeg presser gjerne en finger eller to inn i henne og bender den mot G. Når jeg da legger leppene rundt klitten og lar tunga sirkle rundt den, da renner saftene hennes i strie strømmer og hun kommer som en foss. Da får jeg belønningen. Klemmer den harde ståkuken inn i henne og rir henne slik hun ber om. Helst bakfra eller i misjonæren. Kanskje vil hun ri også. Mmmmmm……. Du vet hva du gjør!
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #72 Skrevet 27. august 2021 Å ikke gå rett på er veldig pirrende og lystskapende. Ta seg god tid med slikking andre steder og rundt først. Anonymkode: 3a09a...b39
Gjest Paramount Skrevet 27. august 2021 #73 Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Å ikke gå rett på er veldig pirrende og lystskapende. Ta seg god tid med slikking andre steder og rundt først. Anonymkode: 3a09a...b39 Enig der. Å bygge opp begges forventninger er ganske avgjørende for opplevelsen. Greit å ta en lang omvei før den store delikatessen nytes. Å sirkle litt rundt omkring, for å kjenne på den intense lysten, før jeg endelig smaker forsiktig, gjør appetitten og nytelsen til noe helt enormt. Det handler om respekt . Sansene skjerpes med stadig økende lyst, du kommer til et nivå hvor bare det å snuse inn den deilige duften gir deg sterkt øresus og en pikk knallhard av forventning. NAM! er vel den enkleste og mest folkelige beskrivelsen . Hva hadde verden vært foruten
Dathos Skrevet 29. august 2021 #74 Skrevet 29. august 2021 elsker å slikke og smake, oralsex har vært og er min fantasi helt fra tidlig tenårene. liker å legge en pute under rumpa hennes så jeg kommer godt til. bruker fingre eller dildo/ vibrator samtidig. kan holde på lenge, kanske 20 min eller så, stopper opp før det går for henne for å holde henne på kanten. dessverre får jeg sjeldent holde på så lenge jeg vil, fordi hun vil at jeg skal komme inn i henne
AnonymBruker Skrevet 29. august 2021 #75 Skrevet 29. august 2021 honestly, hvordan er det mulig å ikke digge dette? https://www.xnxx.com/video-11is4tb1/multiple_pussy_eating_selection_more_than_40_orgasms_30_min_of_pure_love. Anonymkode: 2c2ee...94a
Eddie Skrevet 29. august 2021 #76 Skrevet 29. august 2021 Ja, selvfølgelig gir jeg oralsex til dama. Tunge, fingre og vibrator benyttes. Elsker å se at hun nyter innsatsen min! 😍 1
Bamseklemmer Skrevet 1. september 2021 #77 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (På 24.8.2021 den 10.19): Det er en kunst å finne de rette damene! 😉 Anonymkode: b8714...9be Det er derfor jeg spør i tidlig fase i datingen, en kvinne som ikke vil bli slikket er ikke noe for meg uansett... jeg er igrunn avhengig av de edle dråper, kanskje mest av å høre at hun elsker det jeg gjør med henne😉
Bamseklemmer Skrevet 1. september 2021 #78 Skrevet 1. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 29.8.2021 den 7.09): honestly, hvordan er det mulig å ikke digge dette? Anonymkode: 2c2ee...94a Mye faking som alltids blandt disse verifiserte brukerne... jeg tviler ikke på at dama har det deilig, men det er jo et par ting som mangler av den ærlig ekte orgasmen. Endret 1. september 2021 av Bamseklemmer
Gjest Alterego666 Skrevet 1. september 2021 #79 Skrevet 1. september 2021 Jeg både slikker og rimmer og elsker det. Hun elsker å gi tilbake.
Gjest Vintermorgen Skrevet 1. september 2021 #80 Skrevet 1. september 2021 Ryddet for kontaktannonse. Vintermorgen, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå