SlemUlv Skrevet 24. august 2021 #21 Skrevet 24. august 2021 Får ikke noe veldig ut av å bli slikket, utenom at det gleder ham 😃 1
Bamseklemmer Skrevet 24. august 2021 #22 Skrevet 24. august 2021 SlemUlv skrev (1 minutt siden): Får ikke noe veldig ut av å bli slikket, utenom at det gleder ham 😃 Men du liker å bli kysset på munn og resten av kroppen og får gåsehud av det?
SlemUlv Skrevet 24. august 2021 #23 Skrevet 24. august 2021 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Men du liker å bli kysset på munn og resten av kroppen og får gåsehud av det? Hva har det med saken å gjøre? 1
Bamseklemmer Skrevet 24. august 2021 #24 Skrevet 24. august 2021 SlemUlv skrev (15 minutter siden): Hva har det med saken å gjøre? Nei jeg trenger ikke nødvendigvis å vite det, jeg fikk nettopp svar på det.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #25 Skrevet 24. august 2021 Mmmm elsker å bli slikket og heldigvis Elsker min kjære å slikke også 👅 Jeg elsker å suge også, så her er det nytelse på alle plan for begge. Anonymkode: 33671...5ef 2
Strayder Skrevet 24. august 2021 #26 Skrevet 24. august 2021 Kommer egentlig helt an på kvinnen, om hun liker det eller ikke. Liker hun det kan jeg holde på i timesvis da jeg liker det veldig godt. Hår eller ikke, det har aldri brydd meg med mindre det er stubber der nede da, for da blir jeg sår... 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #27 Skrevet 24. august 2021 jeg elsker å bli slikket, det er så og si eneste som gir meg orgasme. Ikke missforstå meg jeg elsker Sex, men pentering gir meg ikke orgasme. mannen liker å sleike meg, men ikke når det blir for mye... Anonymkode: 9f3c9...279 2
Gjest Trøst Skrevet 24. august 2021 #28 Skrevet 24. august 2021 Liker å bli slikket, men om mannen bare gjør det for min del og ikke fordi han selv liker å gjøre det - da vil jeg ikke ta imot. Enten er det skyhøy entusiasme, lidenskap og lyst, eller så er det ingenting. Og merker jeg syns det er turn-off med menn som ikke slikker med mindre det er helt glatt der nede. Litt pinglete syns jeg, så da skal han heller få slippe...
sicario Skrevet 24. august 2021 #29 Skrevet 24. august 2021 Ville valgt slikking av kjæresten min over penetrasjon 10 av 10 ganger om jeg måtte velge. Hun elsker det når jeg gjør det, og jeg elsker å gjøre det. Gir oss begge mer en feks samleie. Vil ikke ha BJ tilbake. Der er vi veldig heldige med tanke på kompabilitet. Hun liker ikke å suge og jeg finnes ikke opptatt av å skulle bli sugd. 4
Sarah93 Skrevet 24. august 2021 #30 Skrevet 24. august 2021 Fint å høre at så mange menn liker det! Jeg savner oralsex fra kjæresten. Jeg elsker å suge ham og gjør det nesten hver gang vi har sex, men det hadde vært hyggelig å få noe tilbake av og til. Får hinte til at jeg hadde likt det, men vil jo ikke at han skal gjøre det hvis han ikke liker det. Men nå føler jeg sexlivet er litt ukomplett. Jeg har slikket kvinner selv, det er virkelig bare deilig. Han er tidenes mest omtenksomme fyr, så skjønner ikke helt hvorfor han er så lat, om det er det han er. Han gjorde det masse i begynnelsen av forholdet. Noen tips til hvordan jeg kan ta det opp uten å virke masete? 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #32 Skrevet 24. august 2021 Sarah93 skrev (1 minutt siden): Fint å høre at så mange menn liker det! Jeg savner oralsex fra kjæresten. Jeg elsker å suge ham og gjør det nesten hver gang vi har sex, men det hadde vært hyggelig å få noe tilbake av og til. Får hinte til at jeg hadde likt det, men vil jo ikke at han skal gjøre det hvis han ikke liker det. Men nå føler jeg sexlivet er litt ukomplett. Jeg har slikket kvinner selv, det er virkelig bare deilig. Han er tidenes mest omtenksomme fyr, så skjønner ikke helt hvorfor han er så lat, om det er det han er. Han gjorde det masse i begynnelsen av forholdet. Noen tips til hvordan jeg kan ta det opp uten å virke masete? Kan foreslå 69 når du suger han. Anonymkode: ffccf...f9d 5
wandagirl Skrevet 24. august 2021 #33 Skrevet 24. august 2021 Ikke alle menn liker å gjøre det, akkurat som ikke alle kvinner liker å gi bj. Synd, for begge deler er deilig når man mottar fra noen som liker å gi😊 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #34 Skrevet 24. august 2021 Å slikke er jo hele meningen med sex for min del. Det er et fåtall kvinner som kommer av vaginal sex og nyter dette. Så lær dere å bli god på oralsex menn der ute. -Mann Anonymkode: dd957...b50 4
Bamseklemmer Skrevet 24. august 2021 #35 Skrevet 24. august 2021 Sarah93 skrev (1 time siden): Fint å høre at så mange menn liker det! Jeg savner oralsex fra kjæresten. Jeg elsker å suge ham og gjør det nesten hver gang vi har sex, men det hadde vært hyggelig å få noe tilbake av og til. Får hinte til at jeg hadde likt det, men vil jo ikke at han skal gjøre det hvis han ikke liker det. Men nå føler jeg sexlivet er litt ukomplett. Jeg har slikket kvinner selv, det er virkelig bare deilig. Han er tidenes mest omtenksomme fyr, så skjønner ikke helt hvorfor han er så lat, om det er det han er. Han gjorde det masse i begynnelsen av forholdet. Noen tips til hvordan jeg kan ta det opp uten å virke masete? Jeg synes det er synd at du ikke får noe tilbake, når du selv vet hvor deilig det er for deg. Felles for oss som liker oralt er kanskje smaken og den hærlige følelsen å leke med tunga, og ikke minst blir så tent av å høre partneren stønne av det du gjør.. Hoo ho så deilig det er føle at man gir nytelse. Jeg er ikke så påtrengende at hun skal gjøre det samme, men dem som gjør blir ufattelig satt stor pris på. Tipset mitt Sarah93, gjør som meg, stønn litt ekstra når han treffer rett... la han massere g-punktet ditt samtidig. Si det rett ut at det er så ufattelig deilig det han gjør. Sett på deg rådyrøynene, og please han til å fortsette. Kommer du fort er det en fordel.. så slipper han å slikke så lenge de første gangene. Så suger du han for å gjengjelde oralen som et takk. Har dere en hund så vet du at godbiten for lydighet fungerer som takk, altså uten sammeligning... men det er en sammenheng🤭 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #36 Skrevet 24. august 2021 Jeg gjorde det i starten og en ganske lang stund ut i forholdet, men siden jeg aldri fikk det samme tilbake gadd jeg ikke å gjøre det mer. Anonymkode: c8ca9...1f8 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #37 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mmmm elsker å bli slikket og heldigvis Elsker min kjære å slikke også 👅 Jeg elsker å suge også, så her er det nytelse på alle plan for begge. Anonymkode: 33671...5ef Så bra for dere.Fint å høre😍 Anonymkode: 17c63...8e6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #38 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Elsker å bli slukket. Og mannen elsker å slikke meg. Men får klar beskjed at jeg skal være glatt, slik han ikke blir sår. Anonymkode: 3296a...384 Han blir i alle fall sår hvis du er piggete av nylg barbering....da må det være bedre med helt glatt ja Anonymkode: 17c63...8e6
SurDiamant Skrevet 24. august 2021 #39 Skrevet 24. august 2021 Ja det er jo helt nydelig deilig å slikke, smake og suge - så det gjør jeg veldig gjerne, og gjerne så lenge som mulig 🤤 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #40 Skrevet 24. august 2021 Elsker det. Sist satt jeg på fjeset til sambo mens han brukte dildo i meg. Det var en helt magisk orgasme. Anonymkode: 6012f...574 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå