Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #41 Skrevet 21. september 2005 Åja, kanskje du ikke forsto at den kommentaren min var et spørsmål om jeg hadde misforstått deg. For det var det det var, bare en litt annen måte å formulere et spørsmål på. Det jeg mente var: Forsto jeg deg rett, eller kan du evt. forklare hva du mente? ← Jeg skrev at kamerateamet stiller ledende spørsmål - hvordan du oppfatter dette får være opp til deg.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. september 2005 #42 Skrevet 21. september 2005 Det er litt for lett å skylde på "ledende spørsmål". At man går i fella i såkalte ledende spørsmål, tyder jo på noe.
Tusenfryd Skrevet 21. september 2005 #43 Skrevet 21. september 2005 Uansett hvem som stiller ledende spørsmål eller ikke, så var det en av gutta som var fra Oslo, som ikke kunne peke rett på Oslo på kartet - og to av gutta dro hjem fordi de opplevde det som et helvete å måtte følge regler i noen få dager. Pingler! Ja, det mener jeg seriøst! Fabelaktig program!
Gjest Bellatrix Skrevet 21. september 2005 #44 Skrevet 21. september 2005 Det er litt for lett å skylde på "ledende spørsmål". At man går i fella i såkalte ledende spørsmål, tyder jo på noe. ← Ja, de velger selv hva de vil svare, hvilke regler de vil bryte og når de skal bli sure og grinete.
Gjest 1111 Skrevet 21. september 2005 #45 Skrevet 21. september 2005 Tror dere alle 17-åringer tenker "hmm.. svaret på det spørsmålet.. kan det være at de klipper det til slik at det høres... dumt ut?". Det tror ikke jeg.
Gjest Violetta Skrevet 21. september 2005 #46 Skrevet 21. september 2005 Min mening er at om kameramennene virkelig står bak disse samtalene som elevene har, så er disse elevene meget gode skuespillere, og samtalene veldig troverdige.
Gjest 1111 Skrevet 21. september 2005 #47 Skrevet 21. september 2005 Jeg snakker da ikke om samtalene dem innimellom? Jeg snakker om intervjuene av dem på bakrommet.
Gjest Bellatrix Skrevet 21. september 2005 #48 Skrevet 21. september 2005 Jeg snakker da ikke om samtalene dem innimellom? Jeg snakker om intervjuene av dem på bakrommet. ← Men alt det andre da?
Gjest Violetta Skrevet 21. september 2005 #49 Skrevet 21. september 2005 Grunnlaget mitt for det første innlegget i tråden er helhetsinntrykket av ungdommene.
Gjest 1111 Skrevet 21. september 2005 #50 Skrevet 21. september 2005 Alt det andre - vet jeg lite om. Jeg tviler ikke på at det kom noen spydige kommentarer fra dem og at holdningen deres var dårlig til det hele. Med det sagt - det meste kan se dårlig ut så lenge det er tatt ut ifra sin sammenheng
Gjest Bellatrix Skrevet 21. september 2005 #51 Skrevet 21. september 2005 Grunnlaget mitt for det første innlegget i tråden er helhetsinntrykket av ungdommene. ← Ja, det er helheten jeg også tenker på. Ikke en eller to enkeltkommentarer.
Gjest 1111 Skrevet 21. september 2005 #52 Skrevet 21. september 2005 Helt enig med at helhets-inntrykket er veldig dårlig. Men tror samtidig det er mange faktorer som spiller inn og gjør at det blir om mulig verre enn det egentlig er.
Gjest Violetta Skrevet 21. september 2005 #53 Skrevet 21. september 2005 (endret) Nå er det jo selvsagt fokusert veldig på de negative sidene her. Og på enkelte elever. Det gir jo et noe skjevt inntrykk. Jeg tror ikke det er representativt for norsk ungdom, i hvert fall håper jeg inderlig at et ikke er det. De fleste burde kunne være sterke nok til å holde ut en måneds tid på den plassen. Endret 21. september 2005 av Violetta
Gjest Bellatrix Skrevet 21. september 2005 #54 Skrevet 21. september 2005 Jeg synes ikke det virker så ille.
Gjest Fruktfat Skrevet 21. september 2005 #55 Skrevet 21. september 2005 fryktelig til mangel på respekt synes jeg! og for et ordforråd han kjetil hadde!: bare lissom på en måte dah! men OJ så godt de har av det, og SÅNN som jeg koser meg! hahaha!
Gjest Violetta Skrevet 21. september 2005 #56 Skrevet 21. september 2005 Jeg synes ikke det virker så ille. ← Hva mener du ikke er så ille? Ungdommene og væremåten deres eller oppholdet på internatet og reglene der?
Gjest Bellatrix Skrevet 21. september 2005 #57 Skrevet 21. september 2005 Reglene og internatet. Sikkert ikke kult alt sammen, men ikke helt jævlig heller.
Gjest Violetta Skrevet 21. september 2005 #58 Skrevet 21. september 2005 Reglene og internatet. Sikkert ikke kult alt sammen, men ikke helt jævlig heller. ← Da er jeg helt enig med deg. De har jo klær, senger, mat og alt de trenger.
Gjest Bellatrix Skrevet 21. september 2005 #59 Skrevet 21. september 2005 Ja, og hvis de møter opp når de skal og oppfører seg som folk så får de heller ikke drittarbeid.
Gjest Violetta Skrevet 21. september 2005 #60 Skrevet 21. september 2005 Men det virker på meg som jentene slipper litt lettere enn guttene. Spesielt når det gjelder gym. Men det kan ha med at jeg hater gym og aldri har klart en hel armheving i mitt liv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå