Gå til innhold

**Nødboka**

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Cata: I love you, du er skikkelig god love-coach nå!!! :ler:

Øh, jeg er en smule mislykket i den der "love-greia" for tida, så kanskje du ikke bør stole altfor mye på meg. :rodme: Burde vel feid for egen dør først.

Men jeg har sans for spreke utspill....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin
:ler:

Også er det vel litt sånn; Hva har du egentlig å tape?

Det er VELDIG sånn, faktisk.

For han ble så paff da jeg kjøpte de fem små rosene av han der rosedriten på byen, at jeg tenker "kanskje han tenker "faen heller jeg får ringe henne da når hun maser så jævlig!!!" med et smil om munnen" hvis jeg sender skikkelige roser til ham :)

Hehe og foreldrene må jo lure litt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Du kan godt sende roser hvis du føler for det. Om to-tre uker ;)

Jippiiiiiiiiiiii!!!!!!!! :hoppe:

Litjmæ har alltid så gode råd, og er også streng, så:

JIPPIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Greit, da er herved planen som følger:

Med mindre det skjer noe nytt som gjør at det ikke virker lurt, som f.eks at M prater med ham eller jeg treffer på ham selv eller noe sånn, så sender jeg roser om 2-3 uker, og er stille helt frem til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

"Kan du tilgi tidenes største dust..?"

Hehe, alternativ på rosekortet :ler:

Juhu jeg spretter rundt på jobben nå, hehe, jeg er så teit!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, da er herved planen som følger:

Med mindre det skjer noe nytt som gjør at det ikke virker lurt, som f.eks at M prater med ham eller jeg treffer på ham selv eller noe sånn, så sender jeg roser om 2-3 uker, og er stille helt frem til det :)

Plan godkjent. :ler: 3 uker??? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

oooooh!!! om S driver og lager kvalm, så kommer jeg personlig til bergen, drar på døra til RP, og gjør mitt!! så det så!

Snuppa???!?!?! jeg fikk aldri svart deg i går, var tom på mitt flotte telefonkort skjønner du :(

Men godt å høre fra deg!! :)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Du er nå söt også da. Men du er jo bare deg selv, hvem kan motstå det da? Ja, altså om noen uker ;)

Det er den jeg går for, at han ikke kan motstå meg :tommelsmil:

Nå har jeg også fått med meg K på at festen den 21 er en "we are gonna rock the world"-kveld. Vi skal begge til frisøren, og når lønna kommer skal vi på shopping :hoppe:

Shoppehopping. Faktisk.

S kom innom, kjøpte seg en pizzastykke, sa han var sliten og ikke orket quizkveld. Han hadde sendt melding til L men ikke fått svar. Og så gikk han igjen.

Og that's it av slike nyheter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

:klem:

Syns det er en orginal idet jeg! Å sende roser altså!

Det er jo ikke ofte gutta får roser på døra ;)

Jeg liker sånn romantikk jeg, og det gjør sikkert RP også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Da jeg gav ham de fem rosene, så sa han "åh herregud" og lo og så til siden, men han tok i mot dem.

så smiiiiiiiler jeg mens jeg sier "du fortjener dem!! Du fortjener alt!!!"

så rister han på hodet, og så spør jeg:

"har du aldri hatt ei jente som kryper for deg før?"

han ler og sier "nei, eg har ikje det"

Så smiler jeg, og sier "vel, watch and learn, for jeg har såvidt begynnt!!"

Så å få roser på døra kommer vel kanskje ikke som et sjokk...

Men det er jo litt kuult da. For man bestiller jo ikke roser i fylla. Eller, man kan jo det, men mine roser vil man jo vite at er et godt gjennomtenkt "stunt".

Han må vel sette pris på det....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

:klaske:

Det er 4 natten den siste uken der jeg våkner iom morgenen og har drømt at jeg har fått snakket ut med RP, og at ting begynner å ordne seg...

Slitsooooomt!!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Sier som de andre her: Du har ingenting å tape på å gi han blomstene, men hvis han ikke "hører" da, da ville jeg ikke gjort noe mer for å få kontakt med han.

Da er det hans tap for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ja det er det som er greia. Jeg trenger å gjøre en stor konkret ting som enten sender dette tilbake i håp-avdelingen, eller som gjør at GREIT, nå kommer jeg meg videre.

For stenger han meg ute eller blir sint for blomstene, da er det greit. Da er det han som taper på dette. Jeg er klar til å ta såååååååååå godt vare på ham, men hvis det ikke er det han vil, hvis han foretrekker å flyte rundt i livet og se på seg slev som en hard drittsekk som ingen kan elske, så greit.

Men frem til den tid har jeg ennå håpet i behold, og planlegger i mitt stille sinn å vinne denne fantastiske gutten tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at du kan gi ham de rosene! Denne gutten trenger å overbevises om at du mener alvor denne gangen, og DET skjønner han når det kommer roser på døra ;)

Men jeg skjønner forsåvidt at han kan være redd for at du går tilbake til eksen igjen... Bare tiden vil vise ham at DET ikke skjer, men likevel trenger du å vite hvor du har ham NÅ...

Hm... ikke enkelt....

Jeg følger ihvertfall med i spenning og jeg har liksom på følelsen at dette kommer til å ordne seg etter hvert :) Det er bare så utrolig dumt når gutter har kompiser som skal blande seg inn. Been there... med en type en gang. Han skulle tøffe seg sånn for kompisene og vise dem at han ikke brydde seg om meg... Men i "svake" perioder kom han snikende til meg og fortalte meg at han var forelsket i meg. Det hører med til historien at vi ble sammen til slutt, men.... :sur: .... så barnslig han var mens dette sto på!!! Denne typen skulle også være sånn tøff, uten følelser og trengte ikke dame... :roll: Men vi var sammen i årevis etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...