Gå til innhold

Hvor ofte er dere borte fra barna?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere med barn i alderen 2-4 år. Hvor ofte har dere barnevakt til barna? Hvor ofte er dere borte fra dem på natten? Er det bare du som reiser bort, eller både du og parter borte samtidig?

Anonymkode: 54da2...0c5

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Majkin

Har en sønn på 2 år, men jeg og far er ikke lenger sammen og han er hos far annenhver helg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Vent til dere har tenåringer...da er det de som er borte fra dere😂😂😂

Anonymkode: 42576...f7c

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Har en på syv og jeg har aldri reist bort (bortsett fra et par innleggelser på sykehus). Far reiser og er mye borte i jobb og barnet har selvfølgelig vært med besteforeldre på overnatting/hytteturer osv, men det har vært fordi besteforeldrene vil. 

Anonymkode: 1a8a6...4b1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi har barnevakt over natten et par ganger i året. Barna er 1 og 4. 

Anonymkode: cc175...363

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Er på jobb. Utover det; aldri. Har barn på 2 og 4.

Anonymkode: 6e2b3...868

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Når de er i bhg. 

Anonymkode: 1a91b...c2f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Begge to har jobber som har betydd litt reiser nå og da. I snitt noen ukers reise hver hvert år.  Ungene er da igjen med den andre, men noen ganger må begge reise og da er det greit med barnevakt hos besteforeldre, ellers så har svigers hatt ungene hver ukedag i høst-, påske- og vinterferie siden de var ganske små. 

Anonymkode: a1e41...a68

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Frem til nå ved 7,5 år:

Aldri mer eller mindre.

Har hatt 1 overnatting hos onkel på 1 natt, samt 3 netter hos besteforeldre nå. Vi som spurte selv begge ganger.

Vi har noen få ganger reist bort til familie uten å dra begge to. 

Anonymkode: 2459f...fc8

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Aldri

Anonymkode: 895d2...d87

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Aldri 

Anonymkode: ed599...e22

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dere som skriver aldri; hvorfor? Har dere ingen som kan passe eller har barnet spesielle behov eller noe? Drøyt å aldri ha vært borte en natt fra hverandre fra 3-4 år og opp synes jeg! Får sikkert pepper nå, men er oppriktig nyskjerrig. 

Anonymkode: e9689...631

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hver tirsdag-onsdag og en helg i måneden siden han var 6 uker. Han er nå 2 år. Han har kun vært hos besteforeldre på overnatting, men hatt andre barnevakter ved noen anledninger noen timer på dagtid fra etter han ble 1,5 år. 

Anonymkode: a55e4...52f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Vi har barnevakt 2-4 ganger i året, og jeg er på jentetur (4-dagers) en gang i året.

Anonymkode: aabbf...af4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
BethD
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere som skriver aldri; hvorfor? Har dere ingen som kan passe eller har barnet spesielle behov eller noe? Drøyt å aldri ha vært borte en natt fra hverandre fra 3-4 år og opp synes jeg! Får sikkert pepper nå, men er oppriktig nyskjerrig. 

Vi prøvde men barnet ble helt krakilsk og sov ikke hele natten. Etter det tok min mor skrekken og har ikke ønsket en ny overnatting og jeg mener heller ikke det er nødvendig å trumfe gjennom om barnet ikke er klart. Hun er nå 2 år,hun var vel 1.5 da vi prøvde. 
jeg tør ikke prøve igjen.. vi har ingen andre som kan 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Når det svare aldri på HI betyr det egentlig at de aldri er borte fra barna overhodet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
BethD skrev (1 minutt siden):

Vi prøvde men barnet ble helt krakilsk og sov ikke hele natten. Etter det tok min mor skrekken og har ikke ønsket en ny overnatting og jeg mener heller ikke det er nødvendig å trumfe gjennom om barnet ikke er klart. Hun er nå 2 år,hun var vel 1.5 da vi prøvde. 
jeg tør ikke prøve igjen.. vi har ingen andre som kan 

Hadde dere kontakt over webcam ved leggetid?

Anonymkode: ac08e...cfe

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Når det svare aldri på HI betyr det egentlig at de aldri er borte fra barna overhodet. 

*de svarer

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...