iss Skrevet 24. februar 2006 #181 Del Skrevet 24. februar 2006 Hællæ soppen!! En rask tur innom for å ønske deg en god hælj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #182 Del Skrevet 24. februar 2006 endelig helg. Denne uken har vert tøff og i dag hadde vi nynorsk gramatikk prøve, det gikk ikke bra. men nå er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #183 Del Skrevet 12. mars 2006 Vinterferien har vert lang. Jeg startet på torsdag i forrige uke med å dra på klassetur til sverge. Det var en lang buss tur men vi fikk gjort unna noen kilometer var å se på Terkel i knipe. Når vi var framme fant vi ut at vi hadde en stor hytte med flere leiligheter, dette var veldig bra for da slapp vi å gå ut for å besøke guttene. Vi var delt inn i jenter og gutter. Så nå det ble kveld og jentene og guttene skulle i hver sine leiligheter tenkte ikke de voksne på av vi hadde felles veranda. Så vi ble ikke avskilt så lenge. Vi var sent oppe og lenge ute i bakken. Her er en liten oppsummering: noen gutter ble tatt i å snuse, men noen av jentene (ikke jeg) drakk sider uten å bli tatt. Vi alle hadde gang sper i lårene og magen etter å ha stått i bakken Vi alle brukte alt for mye penger på smågodt Jeg smakte en merkelig pizza med reker og skinke Noen tok bilda av meg når jeg sov (ikke et vakkert bilde) Vi alle døgnet på lørdagen Vi alle sov på bussturen hjem på søndagen Ellers har jeg bare vert hjemme, trenet litt. På fredagen fylte min søster 18år. Så vi hadde familieselskap. I tillegg kom onkel og tante fra Slenese, dem hadde med sag barna sine. Ikke for å være slem men dem er di mest uoppdragene barna jeg vet om. Dem roper og skriker og takker ikke for ting dem får. Men dem dro i dag. Så nå er det fred i huset. Så nå har jeg fått strikken ferdig vottene jeg lager som særoppgave i kunst og håndverk. Og så nå begynner jeg med særoppgaven i Krl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #184 Del Skrevet 13. mars 2006 Der var du ja!! Hørtes ut som om du hadde en fin tur!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #185 Del Skrevet 13. mars 2006 Dagen i dag har vert helt greit. eneste som var litt merkelig. vi er en hel geng som går samme vei hjem, jeg kjenner ikke alle like godt. men det er noen jeg bruker å gå å snakke med, men i dag så en av guttene veldig mye på meg. kansje er det jeg som er paronoid, men så kom han bort til meg og vi begynnte å snakke musikk. så vi får se hva som skjer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #186 Del Skrevet 13. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #187 Del Skrevet 13. mars 2006 Dobbel posting idag!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 13. mars 2006 #188 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei der Høres ut som om du har hatt en bra ferie. Uoppdragneunger er det mest irriterende på denne siden av nordpolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #189 Del Skrevet 13. mars 2006 Dobbel posting idag!! :-) ← vet det, ble tidlig ferdig med leksene. så hvorfor ikke sitt her litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #190 Del Skrevet 14. mars 2006 ikke mye har skjedd i dag. Men vi har engelskskolestil i morgen å jeg må pugge litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #191 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg har vert på seminar i helgen. Det var veldig morsomt. Vi har spilt mye marsjer og så har vi syngt sing star. Jeg fikk ikke sovet særlig mye fordi det var noen som snorket. Vi hadde gruppeøvelser og da hadde den flinkeste klarinettlæreren jeg noen sinne har hatt. Mange er veldig flink til å spille, men dem er ikke like flinke til å lære det i fra seg. Men han var flink til i begge delene. Og så lærte han meg mange nye triks og så den berømte sugerør øvelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #192 Del Skrevet 19. mars 2006 Vi holder på med en søroppgave i KRL. Der vi skal skrive om en av di fem store verdensreligionene. Men jeg vet ikke hvilken av dem jeg skal velge. Det er så vanskelig, fordi det er så mye innen for alle. Jeg enner vel opp med Kristendommen eller Buddismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. mars 2006 #193 Del Skrevet 19. mars 2006 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #194 Del Skrevet 22. mars 2006 Lykke til! ← Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #195 Del Skrevet 22. mars 2006 I morgen har jeg matematikk prøve. Den er på tre timer, men jeg tror det kommer til å gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #196 Del Skrevet 25. mars 2006 det snør, det snør, tideli bom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 25. mars 2006 #197 Del Skrevet 25. mars 2006 det snør, det snør, tideli bom ← Stusslige greier, men ikke fortvil, våren er på vei. Håper helga di blir bra selvom det snør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #198 Del Skrevet 26. mars 2006 helga mi har vert topp. nå har jo søskenbarne mitt kommet tilbake fra grekerland. jeg er på besøk oss hun nå og jeg har desverre spist opp alt smågodte hennes , mens hun rydder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 4. april 2006 Forfatter #199 Del Skrevet 4. april 2006 her er det nesten bare øving og skole. jeg nå øve meg til musikkeksamen som er like etter påske. da skal jeg spille klarinett, det blig mest saannsynlig Gabriels oboe, Ave Maria og In Dreams. Men jeg må også øve til nami prøven på torsdag. og oppi alt dette må jeg få tid til å glede meg til bursdagen min som er på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 4. april 2006 #200 Del Skrevet 4. april 2006 Gabriels obo er et helt nydelig stykke! Lykke til med øvingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå