Wit Skrevet 17. juni 2005 #361 Del Skrevet 17. juni 2005 Gratulerer Marilyn Alle graviditerer er ikke nødvendigvis helt lik vettu, så ikke sammenligne for mye. Slapp av kos deg med vissheten om at du er gravid igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. juni 2005 #362 Del Skrevet 17. juni 2005 Så gøy! Gratulerer så masse med positiv graviditetstest. Masse klemmer fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 22. juni 2005 #363 Del Skrevet 22. juni 2005 takk takk og takk jenter.. her humper og går det... jeg ER så sliten... ondt i ryggen, besvimte på mandag, lå på badegulvet i 45 minutter i morges før jeg greide å reise meg(kvalme), synes på mange måter at jobben min er grusom.. (Alene med 4 barn...) var på første kontroll i dag, prøvde å spørre pent om sykemelding og fikk beksjed om at " i følge hennes kunnskaper var det ingentings om tilsier at det er nødvendig.. ja man er sliten men sånn er det bare!" død og pine :veldigsur: jeg må skifte leg.e jeg mente jo ikke sykemelding resten av svangerskapet.. bare 50 prosent en uke eller to. for å komme meg litt ovenpå igjen.. stønn. Nå fikk jeg omtrent grenet meg til det til slutt. men hun der kommer nok til å bli en hard nøtt i svangerskapet mitt. jeg hakke sjangs i jobben min!!! Bekymret, i uke 7,3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 24. juni 2005 #364 Del Skrevet 24. juni 2005 blææh, er så deppa. mannen har lyst til å skifte jobb, flytte.. Ikke fra meg altså.. men ta med hele familien og dra til bergen.. ææææh jeg har overhodet ikke noe lysst til å flytte. har bodd her iti år nå,, og omtrent så lenge har det tatt meg å ordne meg en dugelig omgangskrets med nære venner. Dessuten har vi flytta hus 3 ganger siden vi ble sammen og jeg har flytta en million ganger i barndommen så jeg HAAATER å flytte... Opp-pussing, pakking, flytting pes og mas.... GRRRR. Dessuten er mannen flisespikker når det gjelder innglytting og opp-pussing så det tar oss allltid et par år!!!!! å komme i orden!::: HJÆÆÆÆLLP!!vilikkevileikkevilikekdsjflksdjfølkjds!=)"(="#Q¤E men føler jeg må være positiv for han er så dritt lei jobben sin og det er vanskelig/umulig å få ny her... suk sukk sukk sukk sukks ukkkkk. Marilyn 7+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. juni 2005 #365 Del Skrevet 24. juni 2005 :klem: :klem: Så håper vi at en avslappende helg er med på å gjøre formen ett lite hakk bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 29. juni 2005 #366 Del Skrevet 29. juni 2005 Blir det bergens-frue av meg???? :o gulpeti ulp!!! det har jeg ikke lyst til.. bu hu bhuuuu... mannen var på intervju der i dag.. og han ELSKET det?????????? hva skal jeg gjøre? ja hva SKAL jeg gjøre der? gravid=får ikke jobb permisjon=blir ikke kjent med noen får datteren min bhg plass? overlever jeg å flytte fra venninnene mine?? jeg er EGENTLIG ikke en sånn sirompa pessimist, men vi har alltid flytta masse , styra og ordna, og egentlig aldri blitt godt kjent med folk. Dette er første gangen, for meg i allefall. Derfor har jeg ikke nooooe lysst til å flytte, for endelig har jeg fått litt "ROT"!!! og jeg synes det er nydeliiiig.. gruer meg til åsnakke med mannen når han kommer hjem i kveld.. blir det krangel eller en fornuftig diskusjon? han hater jo jobben sinog får ikke noen ny her i byen.. sukk sukk sukks ukkksuukkksukkksukk Hvem skulle tro jeg skulle sitte her og være så depprimert når jeg ble gravid igjen... åååååååååååååååååååååååååååååååhrg! marilyn 8+3 ps reiser forresten på ferie på mandag og blir vel borte egentlig nesten hele juli.. vi får se. god sommer alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. juni 2005 #367 Del Skrevet 29. juni 2005 Men kjære deg da. Å flytte fra en by til en annen bør dere jo bli enige om. Mannen din bør jo snakke med deg om hva du synes! Hva du mener! Hva du har lyst til! Bergen er en fin by å bo i. Jeg bor riktignok litt utenfor Bergen, men ikke så veldig langt. Kommer du, får du være med oss på treff, så skal nok vennekretsen din bli utvidet... Håper det ordner seg for dere! Ha en strålende ferie. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 1. juli 2005 #368 Del Skrevet 1. juli 2005 hva for nå tull er dette, når jeg trykket et "smil" forsvant hele teksten????!!! vel, jeg blør! attegårann! det er urettferdig. super angst og masse sinne. våknet i natt og måtte på do. Blod på papiret. ganske mye. sekundene sleeeepte seg til kvart over 8 så jeg kunne ringe den NYE legen min. (Har bytta etter forrige ukes fadeser), jeg fikk komme inn i 9-tiden, og han tok meg skikkelig seriøst. effektivt og greit. Underlivsundersøkelse, bakterietest osv. Var oppbrakt over at gammel legen min ikke hadde tatt Underlivsundersøkelse på første kontroll, og at hun ikke hadde villet sykemelde meg.. godt med den sympatien i hvertfall. sendte meg straks på Ultralyd på sykehuset. mente at det behøvde ikke være spontan abort, kanskje kanskje ikke. satt der oppe til i 11 tiden før jeg kom inn, kom til en kjempe koselig lege og fikk sett. Hjertet slo og slo..... jeg var så sikker på at alt hadde gått galt så jeg hadde ikke engang med svangerskapspapirerne. Legen spurte "ja hjerte slår altså" og så rart på meg, da jeg ikke reagerte. Jeg satt bare å ventet på et "MEN...". Det kom ikke og hun måtte forklare alt 4 ganger før jeg var litt mer lettet. så langt tror de at jeg er en av de som har sporblødninger. 40% har det. Nå håper jeg bare at det er slik. I morgen drar vi til danmark. jeg er veldig glad for at alt er nogenlunde bra så langt. Skal ta det med ro og være flink. I natt hadde jeg mitt værste mareritt! sukk, ingen spøk å være gravid nei. Marilyn , lei seg -8+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 13. juli 2005 #369 Del Skrevet 13. juli 2005 Huff, ikke morsomt med sånne blødninger Heldigvis går det ofte veldig bra. Jeg hadde også en sånn blødning, og når legen sa at babyen lå og sparket spurte jeg: Ja, men slår hjertet??? :D Man blir litt stresset ja. Kos deg masse i ferien, og jeg håper dere kommer til enighet om flyttingen. Han bør ikke ta den avgjørelsen helt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 26. juli 2005 #370 Del Skrevet 26. juli 2005 her er jeg .. godt inne i uke 12. alt vel så langt. ikke no flere blødninger. ferien så godt som overstått.. begynner å jobbe på mandag. gruer meg litt. har bekkenløsning og er ikke akkurat i topp form. ekkel mage og slapp og sliten ja ja vi får se hvordan det går.. kanskje jeg må leie inn litt ekstrahjelp fra nå av.. (har fam. bhg. er alene med 4 , 2åringer..puh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 6. august 2005 #371 Del Skrevet 6. august 2005 nå er jeg i uke, 13+5.. hmm får ikke helt fresen over dagbokskrivinga jeg denne gangen. jeg er i uforskammet bra form. kjenner egentlig ikke at jeg er særlig gravid, annet enn at jeg må ha meg en dupp i løpet av dagen. og at magen vokser så smått. jeg er ikke sånn super ,,hva skal jeg si,, engasjert?? det hørtes stygt ut men jeg finner ikke noe godt ord.. jeg mener fordi jeg har hatt en spontan abort før så tør jeg nok ikke involvere meg så mye. tenker nesten ikke på det... hm men,, samtidig har jeg veldig sjelefred i og med at jeg faktisk Er gravid.. vel vel. jeg er nok inne i det fredelige andre trimesteret nå. en god tid som kan nytes, så får jeg legge av meg dårlig samvittighet for at jeg ikke TENKER på det. Men det er kanskje mer vanlig og det ved 2 graviditet..?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 15. august 2005 #372 Del Skrevet 15. august 2005 hmm,, så annerledes alt tydeligvis var i forrige graviditet?? da følte jeg meg tydeligvis så supergravid+! nå følerjeg meg egentlig bare super trøtt og super daff hele tiden... Venter etterlengtende på den store energibølgen.. har i tillegg influensa og lillemor har ørebetennelse... ja ja... sukk. Er i uke 15 i dag.. Synes plutselig tiden går så tregt.. Jeg har bare litt mage,, og er på totalunderskudd av livslyst og energi... GRR. dette må bedre seg snart ellers blir jeg sprø- begynt å grue meg til fødselen og har jeg gjort. Nå mååå jeg begynne å tenke positivt snart!!! stakkars baby som blir peppret med alle disse negative tankene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 24. august 2005 #373 Del Skrevet 24. august 2005 uke 16 +2 dager. og vips er jeg i uforskammet god form. humøret er fantastisk mye bedre... har vært veldig fin siden i helga tror jeg. Eller i hvertfall siden for to dager siden for da kjente jeg et pitte lite spark :grine2: kan det bli bedre? Dessuten, litt artig .. nå har to av naboene endelig spurt om jeg er gravid, og jeg har fått høre at ingen har turt å spørre men alle har lurt... de syntes de så noe,, men jeg var jo så sprek, jeg som passet fire unger aleine og greier... vel de skulle bare ha visst de.. det har ikke vært bare bare.. jobben har gått greit men etter jobb har jeg vært sur som tåfis! Håper for guds skuld det er over nå.. imorgen ska jeg til jordmor for første gang.. på en felles samtale sammen med andre gravide.. er spennt på de.. hva i alle dager skal vi snakke om felles? alle graviditeter er jo så forskjellig. hm.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. august 2005 #374 Del Skrevet 24. august 2005 Godt å høre at du er sprek igjen! Var virkelig noe annet å gå gravid 2.gangen ja, men fra den tiden sparkene kom og utover, ble det bare deiligere og deiligere. Lykke til hos jordmor i morgen! Jeg er litt spent, skal på første barselgruppe hos jordmor/helsesøster på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 26. august 2005 #375 Del Skrevet 26. august 2005 felles samtalen til jordmor var egentlig litt...tja kjedelig.... det var ikke mye nytt. det er vel ikke så lenge siden sist jeg gjorde det.. men i allefall fikk jeg snakket litt med henne på to mannshånd og fortalte litt om jobben min, at jeg er veldig sliten, og bekymret for at jeg tar det litt for hardt.. hun syntes jeg burde være litt sykemeldt så hun skulle se hva hun kunne ordne.. evt av svangerskaps penger...ååååjh håpe håpe 16+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 29. august 2005 #376 Del Skrevet 29. august 2005 ååååååååååååååååååååååååååååååååh HUUUUURAAA! jeg er sykemeldt 100% i en mnd. 10 tusen millioner bekymringer tatt fra mine arme skuldre. jeg er så glad så glad så glad!!!! 17 uker i dag og bekkenløsningen har virkelig satt seg i løpet i helga.. Sikkert fordi jeg har vært ute og plukket litt bringebær.. var kanskje ikke så lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. september 2005 #377 Del Skrevet 1. september 2005 Ta vare på deg selv en stund nå da! Ble det ikke noe av flyttingen til Bergen? Du er vel lettet da. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 4. september 2005 #378 Del Skrevet 4. september 2005 :grine2: hipp hipp hurrraaa! nei maya mor.. jeg fikk akkurat vite det.. ble ikke no flytting til bergen!! ikke et vondt ord om bergen altså. og det siste året så har det vel regnet mer her enn i bergen så det er heller ikke et argument, men fy fasan det er HER jeg bor og det liker jeg VELDIG... så nå har jeg nedlagt vetorett mot mer jobbsøking utafor trondheim/stjørdal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skal på ultralyd onsdag. skummmelt.. speennnende.. men veeeldig skummelt. uke 18 i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. september 2005 #379 Del Skrevet 7. september 2005 Venter spent på oppdatering fra ultralyd... Skjønner deg godt når det gjelder flytting. Men jeg ser jo ditt gode poeng med at det ikke er noe galt med Bergen... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 8. september 2005 #380 Del Skrevet 8. september 2005 jepp. var på ultralyd i går.. grudde meg som en hund denne gangen og... livredd for at det skal være noe galt. Var å tissa 4 ganger mens jeg satt på venterommet- men, alt vel denne gangen også... og det er en GUTT herlig. ingenting bedre enn en av hver. han sparka og kava, strøyk seg på hodet. dytta og puffa. og jeg kjente ingenting for gjett hvem som kar morkaken foran igjen da?? ja ja.. det er jo ikke farlig. bare kjedelig for da kjenner man ikke sparkene så godt.. men uansett så har jeg kjent sparkene mye bedre denne gangen. Kanskje en mer aktiv krabat? Artig. Termin 14 februar.. hm.. er det valentines day eller no sånnt?? Marilyn 18+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå