Gå til innhold

marilyn hopper ut i det.

Gjest marilyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest marilyn

dag 18 og den gode følelsen er bare sterkere og sterkere!! det må jeg si..

jeg er dum nok til å å tro at jeg er gravid denne mnd og jeg.. lærer vel aldri.. men denne mnd tror jeg det sterkttttt!!!

jeg har til og med vondt i ryggen og hvorfor har jeg plutselig det igjen??? ha ha hi hi ho ho!!

forrige gang hadde jeg jo bekkenløsning etter 4 dager :roll: , nå roper jeg bekkenløsning komm igjenn!!! :P

whattever jeg nå skulle være nødt til å gå igjen, bring it on!!

marilyn fryktelig opimistisk og overmodig.. må bare greie å la være å ta test et par dager nå da... har vel mensen om en uke tenker jeg.. normalt mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

dag 19 åh jeg dør.

nå merker jeg hvor utrolig mye det betyr for meg å bli gravid igjen.. jeg trodde ikke det var sååå farlig men nå er jeg jo helt på tuppa..

sist ble jeg gravid omtrent samtidig som en i foreldregruppa mi i barnehagen. hun er nå nesten 7 mnd på vei.. sukk og her sitter jeg...

:(

ja og sånne tanker er jo veeeeldig pms banker på døra ja!!!!!! :evil:

og jeg greide ikke la være så jeg tok en test jeg i morges.. desperat tidlig. jeg sskammer meg.. så midt oppi det hele kom mannen inn på do s¨å jeg bare spratt i været og gjemte testen i vill fart :oops: skaaaammer meg.. det er jo litt pinlig å holde på sånn da.. men hver gang jeg tar test så liker jeg helst å holde det for meg selv, sånn at jeg kan skjule skuffelsen og dessuten smake på lykkeføleslen litt for meg selv hvis det skulle gå bra..

så denne gangen veiva jeg jo rundt i turbo fart og vifta i alle retninger med testen. det står det jo i bruksanvisningen at man under ingen omstendigheter skal gjøre,, så når jeg endelig fikk sett på den lå det en rød strek der skeiv 0g skakk i FEIL RETNING:.

her kan det nevnes at det gjorde det første gangen jeg var gravid og. når jeg tok testen litt for tidlig.. så jeg har et øøøørlite håp da.. men jeg ble egentlig litt deppa for at den ikke viste super rød i riktig retning...

(stønn enda mer PMS tanke er det ikke?) gud hvor man analyserer seg selv i disse tider.

jeg er jo bare på dag 19 så gudene vet...

nei jeg må vel bare innfinne meg på en måned til..

nå har jeg plutselig den følelsen. Duste-høne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

dag 21

åh nå er jeg skikkelig deppa. jeg kommer ALDRI til å bli gravid jeg.. nå erjeg sur og sutrete jeg innser det, men lell blir jeg litt lei meg når det ikke ser ut som klaff denne mnd heller..

jeg juksa, greide ikke holde meg.. tok test i dag og!! og den var så negativ som den kkunne bli.. det er jo dyktig tidlig det vetjeg. det er jo bare, skal vi se...11 dager kanksje?? nå aner jeg jo ikke når jeg hadde El ..så gudene vet..

vel jeg som hadde 10000 gravide følelser.. de forsvant på et vips.. og nå har jeg bare en milliard PMS følelser i stedet.

:(:(:(:(:( :veldigsur: :tunge1:

jeg tror rett og slett jeg må slutte å skrive dagbok her inne. jeg får for feil fokus. dagenee sneeegler seg avsted når jeg sitter her og skriver om det..

Det er kanksje på tide å avslutte denne dagboken. Det er jo et avsluttet kapittel. Lillemor har blitt ganske stor. En spontan abort, og nå en endeløs venting på nr 2...

ja ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Samtidig er det jo kanskje greit å ha tanker, datoer og tegn/mangel på tegn samlet på et sted...

Jeg synes det er koselig å følge med deg.

Håpet er jo selvsagt at vi kan følge hverandre i et til svangerskap... :Hehe:

Masse klemmer fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest marilyn

jepp det kan man si. så her er jeg.

jeg er på dag 20 og har med vilje holdt meg borte herfra for forrige mnd greide jeg å hype opp dette no desperat. og ble tilsvarende skuffet da jeg fikk mensen. men i allefall hadde jeg en ordentlig syklus sist gang.. 27 dager tror jeg. og nå fant jeg faktisk EL min og.. problemet vårt denne gangen var at det var frryyyyktlig vanskelig å få "gjort jobben":.. vi startet nemlig super ivrige litt for tidlig. så innen den store dagen var der så var vi helt utslåtte og LEI!!!!! uff... ALT MAN SKAL PLAGES MED!!!

ja ja vi får se om en uke da.. tror fortsatt jeg holder lav profil her nå.. det er jo ikke noe å mase med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Skjønner deg godt marilyn :klem:

Håper dere snart lykkes sånn at du slipper dette stresset.

Sender masse positive tanker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

ny måned, ny el . blæh. jeg har kommet skjevt ut. Har ingen tro på at jeg noen gang i hele mitt liv kommer til å bli gravid igjen :veldigsur:

nå er jeg på dag 18

Denne gangen var vi litt flinkere da enn forrige måned.. startet ikke uka før med å prøve feks... ha ha.. hva trodde vi egentlig? At vi var nyforelska vårkåte fjortiser?

(Mine fremtidige (sålangt ikke eksisterende) barn skal aldri få lese dagboka mi..)

Men denne gangen hadde jeg EL på dag 12 vil jeg tro og på dag 13 kjente jeg eggstokken min veeeldig godt..

Testene mine er litt sånn ullne og forstå,, jeg får egentlig aldri to streker som er aaaakkurat like sterke jeg.. bare neeesten... vel vel.. regner med at jeg har syklus på 27 dager nå og.. så da får vi se rundt den4-5 mai..

I morgen skal jeg på fest.. kommer til å leve som vanlig og ta noen øll. Her er det TOTAL slutt på utopiske ønskedrømmer om at jeg "føler meg piiiitte litte gravid".

Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

sååå, dag24. jeg er nok ikke gravid. føler det ikke på meg..

hva er det som er så galt nå siden vi ikke får det til?

det har jo gått så greit før?!?!?!?! :(

åh det er så fælt. og det dukker opp flere og flere mager rundt meg. Det er som om jeg skal bli gravid sist av alle. og veldig mange jeg kjenner med termin "samtidig" som SA min. BLÆH.

jeg kommer meg virkelig ikke i pluss igjen før jeg er gravid igjen. :-( uff jeg bare klager her jeg, hver måned. Men dette er den eneste plassen jeg kan lufte klagene. Dette er ikke noe jeg egentlig snakker med noen om... For det er jo ikke særlig trøst å gi egentlig. sukk . klage klage klage. og egentlig er det ikke berettighet å klage en gang,, mange her inne sliter jo i årevis.. og mange får aldri..

nei,, gå å se Lost og tenk på noe annet :veldigsur:

jeg blir så lei av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stor :comfort: til deg!

Det er lov å syte, bedre å få det ut enn å sitte inne med det!

Håper du får en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

eeeeeh...

jeg...

er....

visst,,,,kanskje.. muligens ...kanskje.altså jeg vet ikke heltda for atte den streken var så inni helsikesvak at jeg er sikker på at den kinesiske mur vises tydeligere fra månen enn den streken som jeg for noentimer siden så på den berømte/forbandete/elskede (alt etter som) pinnen.

eeeeeeeeeeeeeh.

hvordan reagerte/reagerer jeg???? VANNTRO! SJOKK! DET KAN UMULIG STEMME! går det an???den var jo så SIIIIINNNSYKT svak.. så det kan jo hende det bare var feil på testen... og jeg er jo på DAG24 i dag... dvs 3 dager til mens.. så det er jo ikke akkurat tidlig... men den var jo så svak at det kan jo faktisk være feil for var ikke strekenmye sterkere med datteren minda???

plutselig husker jeg ingenting... jeg er helt KAOS inni meg,, greier ikke tenke en eneste fornuftig tanke, brukte 4 minutter på å huske hvilken måned vi er i.

jeg er hjemme alene.. mannen min er ooffshore. og det er jeg glad for akkurat nå for dakan jeg grine og herje og slikke sårene mine og i et brøksdels sekund kanskje tillate meg å føle glede..

Grunnen til at jeg testet meg var at jeg har jobbet som en idiot ogtulling i hele dag og hadde veldig lysst på øll og nå har jeg levd spm en avholdsmann i et halvt år fordi jeg liksom sikkert kom til å bli gravid sombare det,,,, og så var det liksom så dumt å ta en øll 3 dager før mens... ikke det at man dør av en øll men det er jo duumt lelle.

så jeg tok det som et tegn at; ja er det øll i kjøleskapet, da skal jeg ta en test.. og ja jeg ble veldig overrasket da det stod en øll i kjøleskapet!

OG egentlig hadde jeg lovet meg selv å ikke Bruke mere penger på graviditetstester. det sa jeg forrige uke og for jeg tok en på dag19 og den viste egentlig ikke noe bare noe som var så svaaaaakt at du måtte ha laser syn for å se noe som helst., og så fullt av fornektelse som hodet miitt nå er så.... og i kveld er den mye sterkere men jææælig svak... ikke en strek faktisk men et pluss...

så....skjønner jeg ingenting. jeg fryser svetter, er kvalm overstresset, hyper og har lysst til å gråte, le og danse og samtidig er jeg stiv av angst.

Hva om det bare er en feil, at jeg nok en gang lager noe stort ut av INGENTING, og blir så FORFERDELIG SKUFFET!! og enn om jeg faktisk er gravid,,, dafår jeg sikkert nesten helt sikkert enda en spontanabort fordi jeg hadde det sist. HERREGUd, jeg er HELT på tuppa.

Hvordan skal man reagere i en slik situasjon. jeg tør ikke slippe....

men om det nå så skal være såååå, skal jeg kanskje muligens ha baby i februar?????

HÆ?kvekk. jeg får nok ikke sove i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marilyn

da har jeg vært å lest i dagboka mi fra tidligere. Dette ligner veldig på første gangen.

jeg er:

*ikke direkte kvalm, men uggen

*dødssulten til kvelds

*forstoppelse

*oppblåst og luft nok i magen til å løfte en luftballong.

*mye smerter i magen, en slags "knipe", ganske vondt egentlig

*blir utrolig sliten av fysisk utskeielse

*har mye hodepine, nesten hele tiden faktisk

marilyn opp av asken, uke 5! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

-ugh, jeg føler meg ELENDIG.

-armer og ben er tunge som blyyyyyyyyyyyyy..

-plutselige kvalmeanfall kommer som kastet på meg, og går over igjen like fort..

-har en litt merkelig vondt i halebenet mitt....hmmmm, bekkenløsning allerede?

VEL det betyr iallefall at jeg er GRAVID; trallalalaaaa :hoppe:

marilyn dag 5+3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

u hu...leste i min første graaviditet igjen.. satt der og klamra meg til en stol da og.. det var nøyaktige beskrivelser av akkurat sånn som jeg føler meg nå.. litt deppa. litt uttafor, litt behov for å være alene, litt sulten, litt småkvalm . litt ekkel... totalt uten evne til å ta initsiativ til å gjøre noe... uh... (synes ikke synd på meg selv assa jeg er veeeldig lykkelig... jeg er bare i hormon kaos og fysisk ubalanse tror jeg )....

5+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gosh!!!!

Gratulerer så kjempemasse!!!!!

Da blir det baby ut i februar da!

*sjekker min gamle gravidkalender og finner ut at jeg var 5+3 den 27.mai for 3 år siden! :o Og lillemor kom 7.februar.*

Tipper du har en topp onsdagskveld nå, snuppa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

ojj, nå ble jeg overrasket over hilsingene her.. troddeikke jeg ble fulgt med jeg. he he. koselig.

jeg tror rett og slett jeg er litt depprimert..og jeg nages av tvil.. jeg er ikke i stand til å tro at jeg er gravid...virkelig ikke. jeg jagde nettopp mannen ut for å kjøpe en test til meg... for jeg har gjort han og litt paranooid på dette...

det eneste tegnet jeg nemlig har er total utmattelse..

(deppresjon???) og ...ikke mens....

eh...

det skulle kanskje være tegn godt nok.. ja, åsså glemte jeg nesten ,,,lurer på om jeg har litt bekkenløsning.. men gudene vet.. det sitter litt for langt opp i korsryggen spør du meg...

jeg aner ingenting jeg...

Er ikke i stand til å ta inn over meg at jeg (kanskje) er gravid.. jeg føøøøøler det liksom ikke på meg....

forrige gangene har jeg hatt varme og en bobblende følelse i magen ... eller var det senere???

jeg er nok så LIVREDD for at det ikke skal bli noe av denne gangen og så jeg greier verken glede meg eller la det synke inn at jeg er gravid.. jeg nekter å tro det..det kjennes ikke sånn ut... stønn.

Hva er det jeg driver og tuller med???

Er det hormoner som gjør meg litt...sprø??

i dag er jeg visst 5+6... HM. Burde jeg ikke følt litt mer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...