Gå til innhold

Aurora Hoff

mumrikk1

Anbefalte innlegg

IVRIGMOBBER skrev (2 timer siden):

Hu har et barn ifra før og så 1 barn med samboer. Usikker på om dem er gift...

Ikke gift, men forlovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IVRIGMOBBER skrev (2 timer siden):

Selvbruning🫠. Hun gikk på vixen og god morgen Norge med skjoldete hender/armer. Hun må jo se seg blind på selvbruninga? For hvem vil vise seg sånn på tv 🤭.

Hvorfor ikke heller bruke penger på spraytan som kanskje kan se litt heldigere ut? Syns det er rart at ingen hennes nærmeste (som virker å være ganske mange), sier ifra. Hun er jo en vakker dame, men det er litt uheldig med all sminken som virkelig ikke kler henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (5 timer siden):

Eller pizzasnurrer til skolearrangement: ferdig deig og ferdig saus, lange negler og langt blondt hår i deigen. Takk, men neitakk. 

Hahaha, ikke sant?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dustemor87 skrev (På 9.2.2023 den 14.12):

Hvorfor ikke heller bruke penger på spraytan som kanskje kan se litt heldigere ut? Syns det er rart at ingen hennes nærmeste (som virker å være ganske mange), sier ifra. Hun er jo en vakker dame, men det er litt uheldig med all sminken som virkelig ikke kler henne.

Finnes folk som ikke bryr seg en venninneav meg holder også sånn på med selvbruning må ha det hele tiden at det er skjoldete og stygt på hendene bryr hun seg ikke om det viktigeste er resten av kroppen for henne men mener motsatt men hun virkelig bryr seg ikke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hun fronter kroppspositivisme og alt det der, men hun står omtrent alltid (!) fremoverlent med løse klær for å skjule magen… Hva er greia med det… må jo få sykt vondt i ryggen 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Hun skriver på story ang bukser. At hun vanligvis er en str 48-50, men i ett av merkene bruker hun 44 pga materialet. Altså, hvorfor? Er det ikke hun som jobber så hardt for å vise andre at man skal elske seg selv slik man er? Alt er så sinnsykt rosenrødt, og de gangene det ikke er det får jeg virkelig bismak av at det er så tilgjort..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (3 minutter siden):

Hun skriver på story ang bukser. At hun vanligvis er en str 48-50, men i ett av merkene bruker hun 44 pga materialet. Altså, hvorfor? Er det ikke hun som jobber så hardt for å vise andre at man skal elske seg selv slik man er? Alt er så sinnsykt rosenrødt, og de gangene det ikke er det får jeg virkelig bismak av at det er så tilgjort..

Hun må vel skrive 44 pga samarbeidet hun har med butikken. (VIC). Trodde hun var større i bukser, men det er vel pga magen at hun ikke enda et hakk opp. 

Synes hun er flott, så det er ikke det. :) Enig med det du skriver ellers.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, mumrikk1 said:

Tja, jeg vet ikke hennes intensjoner så klart og har ikke sett story'n, men størrelser er veldig rare og det er faktisk sykt irriterende fra et forbruker-perspektiv. Kanskje dette er et mindre problem hvis man er under en L/XL, men det er vel faktisk bevist at merker trikser med størrelsene (og det finnes mange eksempler der folk har lagt ut bukser fra samme merke i samme størrelser på rad nedover, og de ser HELT forskjellige ut). Jeg har noe fra samme merker som er for stort i XL, og noe som er for lite i 4XL. Jeg prøver nå å handle brukt så langt det går (og bærekraftige merker hvis ikke, som faktisk er mye flinkere på å følge standard i størrelser), og det er skikkelig irriterende der, fordi det går mye penger i dass siden man aldri helt vet hva som kommer i den Tise-pakka. Selv om man bestiller den størrelsen det står på merkets nettside at man skal passe og som til og med har passet før (det meste brukt i min størrelse er dessverre fast fashion og størrelsene er beskrevet). Skjedde senest i forrige uke. Jeg har måttet selge en del igjen fordi det ikke passer, enten for stort eller for smått. Og det hjelper faktisk når folk beskriver størrelsene på plagg, selv om alles kropper er forskjellige. MEN jeg er også så klart enig i at det kan være problematisk å omtale størrelser fordi noen vil nok dessverre sammenligne seg selv på en negativ måte siden samfunnet er lagt opp til å legge mye vekt på hvilke størrelser vi bruker i klær. En størrelse er jo i bunn og grunn ikke mer enn en guide for å finne riktig bukse som passer. Sier ingenting om hvem vi er. Men jeg ville ikke automatisk tenkt her at det er uforenlig med å elske seg selv slik man er, fordi... størrelser er upålitelige.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Har hun botox i pannen? Ser hun griner på story i dag men ikke en rynke i panna. Dog ikke ellers heller..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IVRIGMOBBER
mumrikk1 skrev (16 minutter siden):

Har hun botox i pannen? Ser hun griner på story i dag men ikke en rynke i panna. Dog ikke ellers heller..

Om hun ikke har botox, så vil jeg gjerne ha oppskriften på hvordan jeg kan få halvparten så stram panne og bli kvitt sinna rynken uten og bruke gift😅.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
mumrikk1 skrev (På 17.4.2023 den 21.57):

Den er proppfull🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde aldri lagt ut en video med sånn pusting og pesing som det blir når hun snakker og går samtidig men det er sikkert bare meg 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IVRIGMOBBER
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Hadde aldri lagt ut en video med sånn pusting og pesing som det blir når hun snakker og går samtidig men det er sikkert bare meg 🙈

Samme her!!🥵. Jeg forstår ikke at aurora som er ung og frisk, og som bare er litt overvektig, kan ha så dårlig kondis?. Men kjempebra at hun har dette prosjektet:). Og virker som hun får følgerne sin til og gå turer også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVRIGMOBBER skrev (7 timer siden):

Samme her!!🥵. Jeg forstår ikke at aurora som er ung og frisk, og som bare er litt overvektig, kan ha så dårlig kondis?. Men kjempebra at hun har dette prosjektet:). Og virker som hun får følgerne sin til og gå turer også😊

Hun er ikke bare litt overvektig... Dessuten heter det ikke "ut å gå" det heter "ut og gå".

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så synd hun reklamerer for selvbruning. De skjoldene hennes syntes så godt på alle snutter hun legger ut. Vil ikke tenke på hvordan det hvite sengetøyet ser ut😨

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestis med Sandra Lyng nå... når kommer føste innlegg med "pyramidespill"??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen for en stygg kommentar av hun «Tina» ang festdrakten hun hadde på seg på 17.mai!🫣😳🤯😤🥺😓 er det muuuulig? Jeg syns Aurora er helt nydelig! Håret, sminka, klærne…alt er så on fleek! Hun har en fantastisk utstråling😌 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...