Janzypants Skrevet 28. august 2021 #81 Del Skrevet 28. august 2021 VirreVapp skrev (38 minutter siden): Men hvorfor er Morten Hegseth dommer? Har han noen forutsetninger til å dømme annet enn ren underholdningsverdi? Har jeg gått glipp av noe? 🤔 Du har helt rett, så vidt jeg har fått med meg! Han skal visst være folkets representant, tror jeg. Han skal se etter underholdningsverdien.. Huff, jeg savner gamle skal vi danse, da fokuset lå på dansen. Nå er det bare show, show og atter show. De kan få ha én sending der hvor showdans er godt representert, men jeg ønsker å se en ren tango, wienervals, samba, cha-cha osv når det er de dansene det skal fokuseres på.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ordsmed Skrevet 28. august 2021 #82 Del Skrevet 28. august 2021 Er ikke Tarjei med i år? Det var synd, jeg synes han var veldig dyktig og karismatisk i fjor. Av kjendisene har jeg hørt om Vinni (fra Paperboys-tiden), Magnus Moan (fordi han deltok i Mesternes mester), Dennis Vareide (fra Dennis og Prebz), Elin Ørjasæter og Maren Lundby. De andre har jeg ikke hørt om før. Gleder meg til å se hvordan de alle er på dansegulvet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 28. august 2021 #83 Del Skrevet 28. august 2021 Jeg orker ikke Hegseth... it’s to much🤦🏼♀️ Det er så cringe... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 28. august 2021 #84 Del Skrevet 28. august 2021 Ordsmed skrev (22 minutter siden): Er ikke Tarjei med i år? Det var synd, jeg synes han var veldig dyktig og karismatisk i fjor. Av kjendisene har jeg hørt om Vinni (fra Paperboys-tiden), Magnus Moan (fordi han deltok i Mesternes mester), Dennis Vareide (fra Dennis og Prebz), Elin Ørjasæter og Maren Lundby. De andre har jeg ikke hørt om før. Gleder meg til å se hvordan de alle er på dansegulvet! Tarjei danser med Siri:) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 28. august 2021 Forfatter #85 Del Skrevet 28. august 2021 Maydis8 skrev (5 minutter siden): Jeg orker ikke Hegseth... it’s to much🤦🏼♀️ Det er så cringe... 100% enig. Allerede etter 2 danser blir dette altfor mye. Fatter ikke hvorfor de ikke har 3 dommere som faktisk kan dans? Morten fjaser og vaser. Det er ikke morsomt nå, og blir heller ikke morsomt senere. Jeg liker Morten, men han passer ikke som dansedommer. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 28. august 2021 #86 Del Skrevet 28. august 2021 Syntes Anniken var flink, trodde hun ville få 7 ere hun også. 5 syntes jeg var for lavt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 28. august 2021 #87 Del Skrevet 28. august 2021 Maydis8 skrev (14 minutter siden): Jeg orker ikke Hegseth... it’s to much🤦🏼♀️ Det er så cringe... Amen, hjelp🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 28. august 2021 #88 Del Skrevet 28. august 2021 Krutthøna skrev (6 minutter siden): 100% enig. Allerede etter 2 danser blir dette altfor mye. Fatter ikke hvorfor de ikke har 3 dommere som faktisk kan dans? Morten fjaser og vaser. Det er ikke morsomt nå, og blir heller ikke morsomt senere. Jeg liker Morten, men han passer ikke som dansedommer. Han overkompenserer noe voldsomt... det blir veldig podcasten han har med Vegard ganger ti... uff... håper han ser på seg selv i morgen og jekker seg ned til neste uke... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 28. august 2021 #89 Del Skrevet 28. august 2021 Justlooking skrev (3 minutter siden): Syntes Anniken var flink, trodde hun ville få 7 ere hun også. 5 syntes jeg var for lavt. Har trua på at hun kan nå langt med mer selvtillit 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 28. august 2021 #90 Del Skrevet 28. august 2021 Å, den nydelige stemmen til alejandro , husker jeg stemte på han i idol og kjøpte cd’en den gangen 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_isabella Skrevet 28. august 2021 #91 Del Skrevet 28. august 2021 Er det bare meg eller fremstår det litt som om Trine og Merete allerede er litt lei av Morten? Virket som om de sendte han et par stikk begge to. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 28. august 2021 #92 Del Skrevet 28. august 2021 Anders Hoff prøver altfor hardt å være morsom hele tiden. Utrolig slitsomt og kleint!! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 28. august 2021 Forfatter #93 Del Skrevet 28. august 2021 Helt greit at SVD skal være show og underholding, men det er tross alt en konkurranse hvor folk som ikke kan danse, skal lære dans. Da må det kunne gå an å ha litt seriøsitet oppi det hele. Det starter med programlederne som er påtatt "morsomme" og ender opp med en "høy" Morten Hegseth. Tor Fløysvik, hvor er du? Kom tilbake!! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 28. august 2021 #94 Del Skrevet 28. august 2021 Syntes faktisk det er bra nivå på danserne i år, mange potensielle kandidater fremover 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 28. august 2021 Forfatter #95 Del Skrevet 28. august 2021 (endret) Elin Ørjasæter er rå 😅 Kan ikke på noen måte danse, men personligheten er fantastisk! Vet ikke helt hvorfor, men hun er mer likandes enn alle de andre "nepene" som har vært med tidligere 🙈 Endret 28. august 2021 av Krutthøna 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 28. august 2021 #96 Del Skrevet 28. august 2021 Krutthøna skrev (3 minutter siden): Elin Ørjasæter er rå 😅 Kan ikke på noen måte danse, men personligheten er fantastisk! Vet ikke helt hvorfor, men hun er mer likandes enn alle de andre "nepene" som har vært med tidligere 🙈 Dansen hennes fenga mer enn Dennis sin! Tiltross bom så kom hun seg jo inn i det igjen. Personligheten har nok mye å si, gøyal dame! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 28. august 2021 #97 Del Skrevet 28. august 2021 Så glad Vinni skal danse med Rikke 😍 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 28. august 2021 #98 Del Skrevet 28. august 2021 Syns ikke Morten er morsom i det hele tatt, humoren passer ikke til det programmet. Og syns det var veldig tydelig at han ikke liker Iselin. Kaller henne Harry? Hele kroppsspråket sier forrakt. Han klarer ikke skille sak (dans) fra person i dette programmet. Synd. syns forøvrig Magnus, Iselin og Siri var fantastiske. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. august 2021 #99 Del Skrevet 28. august 2021 Fikk Alejandro 26 poeng? Eller står det feil på VG. Har ikke sett dansen men synes det var høyt til å være første program 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 28. august 2021 #100 Del Skrevet 28. august 2021 Jeg synes Siri, Magnus og Royane har imponert mest til nå. Vinni skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå