Ifyousayso Skrevet 21. august 2021 #61 Del Skrevet 21. august 2021 venom31 skrev (17 timer siden): Ikke alt handler om følgere. Ja, det er jo nettopp det jeg sier? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venom31 Skrevet 21. august 2021 #62 Del Skrevet 21. august 2021 Ifyousayso skrev (4 timer siden): Ja, det er jo nettopp det jeg sier? Du virket så opptatt av følgere før du la det til i slutten av innlegget. Var bare det jeg stusset på. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. august 2021 #63 Del Skrevet 21. august 2021 Ifyousayso skrev (På 15.8.2021 den 16.38): Jeg tenkte med en gang jeg så deltagerne at dette blir dumt for Siri og Magnus som har en del færre følgere enn de andre. Men, så kom jeg på at Andreas Wahl hadde desidert færrest følgere da det begynte i fjor, og det samme med Hetland for 2 år siden. Han vant tross alt over Funkygine som har 600 000 følgere. Viser vel bare at antall følgere på instagram ikke betyr noe. Det er vel ikke de som stemmer mest heller Tja litt betyr det nok. Agnetesh hadde nok ikke kommet så langt som hun gjorde uten følgerne fra SoMe. Det handler nok mest om hvilken gruppe mennesker de har som følgere 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 21. august 2021 #64 Del Skrevet 21. august 2021 venom31 skrev (26 minutter siden): Du virket så opptatt av følgere før du la det til i slutten av innlegget. Var bare det jeg stusset på. Alt godt. Jeg måtte jo nesten nevne det, for det var jo det innlegget handlet om. At jeg først begynte å tenke at det var kjipt for dem med få følgere, men så kom jeg på at det ikke spiller noen rolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venom31 Skrevet 21. august 2021 #65 Del Skrevet 21. august 2021 Ifyousayso skrev (Akkurat nå): Jeg måtte jo nesten nevne det, for det var jo det innlegget handlet om. At jeg først begynte å tenke at det var kjipt for dem med få følgere, men så kom jeg på at det ikke spiller noen rolle Er ikke opptatt av følgere, selv. Det har jo vært med kjendiser med få følgere tidligere og de som ikke er på sosiale medier. Ha en fin kveld videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 21. august 2021 #66 Del Skrevet 21. august 2021 Strange Doll skrev (25 minutter siden): Tja litt betyr det nok. Agnetesh hadde nok ikke kommet så langt som hun gjorde uten følgerne fra SoMe. Det handler nok mest om hvilken gruppe mennesker de har som følgere Holder litt med denne, hadde faktisk litt forventninger til Agnetesh, litt mtp hvor ung hun er😌 men hun hadde ikke veldig mye rytme? Sorry not sorry.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. august 2021 #67 Del Skrevet 21. august 2021 Smurfii skrev (4 minutter siden): Holder litt med denne, hadde faktisk litt forventninger til Agnetesh, litt mtp hvor ung hun er😌 men hun hadde ikke veldig mye rytme? Sorry not sorry.. Enig. Hun har mange unge følgere som stemte henne frem selv om hun ikke var spesielt flink å danse. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. august 2021 #68 Del Skrevet 22. august 2021 Lillemor_Meg skrev (På 2021-8-21 den 8.27): Siden "Skal vi danse" har gått mer over til å bli "Skal vi lage show?" er det vel ikke så stort behov for dansedommere? Ja det er jeg veldig enig i! Husker de aller første årene av Skal vi danse, og da var det kun finalen som hadde temaet "showdans" liksom. Men nå i de siste årene så er egentlig hver eneste dans et show, der kostyme og musikk er veldig nøye planlagt. Men jeg må si at jeg syns det er gøy. Rett og slett det som gjør at jeg ser på... Falt av noen av sesongene innimellom som var av den kjedelige sorten, men nå har jeg sett de siste årene igjen. Ren og skjær underholdning 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 22. august 2021 Forfatter #69 Del Skrevet 22. august 2021 Lillemor_Meg skrev (På 21.8.2021 den 8.27): Siden "Skal vi danse" har gått mer over til å bli "Skal vi lage show?" er det vel ikke så stort behov for dansedommere? Jeg har vært en trofast seer i alle sesongene, og etter forrige sesong hadde jeg egentlig bestemt meg for ikke å følge med videre. Jeg likte det bedre i begynnelsen da det var mer fokus på dans enn på show. Da jeg så deltakerlisten ombestemte jeg meg litt, og fant ut at jeg måtte gi det en sjanse, men hvis det fortsetter i samme spor som de siste sesongene kommer jeg heller til å lese om resultatene i avisen etterpå. Evt. "Skal vi fjase". Enig med deg. Programmet har mistet dansefokuset mer og mer, dessverre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor_Meg Skrevet 23. august 2021 #70 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Amatariel skrev (23 timer siden): Ja det er jeg veldig enig i! Husker de aller første årene av Skal vi danse, og da var det kun finalen som hadde temaet "showdans" liksom. Men nå i de siste årene så er egentlig hver eneste dans et show, der kostyme og musikk er veldig nøye planlagt. Men jeg må si at jeg syns det er gøy. Rett og slett det som gjør at jeg ser på... Falt av noen av sesongene innimellom som var av den kjedelige sorten, men nå har jeg sett de siste årene igjen. Ren og skjær underholdning Vi er heldigvis forskjellige, noen liker det ene, andre liker det andre Jeg har alltid vært interessert i selskapsdans (jeg har danset aktivt selv i mange år), og liker det som sagt best når det er fokus på dans fremfor show. 30 sekunder med dansetrinn i løpet av 90 sekunder på dansegulvet blir litt i minste laget for meg. Og jeg er heller ikke av dem som blir imponert når jeg hører om skader på grunn av overbelastning og løft, for da vet jeg med 100 % sikkerhet at parene har forsert en naturlig utvikling, og gjort ting de ikke er klare for. (Jeg tenker da både på at proffene blir skadet på grunn av partners uerfarenhet, og at deltakerne blir skadet på grunn av overbelastning). En episode jeg kommer på i farten er fra forrige sesong da Michael Andreassen og hans dansepartner Ewa skulle ta løftet fra "dirty dancing". Det var smertefullt å se hvor utrygg Ewa var før og under løftet, men at hun presset seg til å ta det for "showets del". For ikke å snakke om da Santiago fikk skulderen ut av ledd fordi Emilie var litt for uerfaren til den typen løft på et så tidlig tidspunkt, og ble litt for ustødig, og litt for mye "potetsekk" da hun skulle ned igjen. Endret 23. august 2021 av Lillemor_Meg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 23. august 2021 #71 Del Skrevet 23. august 2021 Amatariel skrev (På 22.8.2021 den 14.26): Ja det er jeg veldig enig i! Husker de aller første årene av Skal vi danse, og da var det kun finalen som hadde temaet "showdans" liksom. Men nå i de siste årene så er egentlig hver eneste dans et show, der kostyme og musikk er veldig nøye planlagt. Men jeg må si at jeg syns det er gøy. Rett og slett det som gjør at jeg ser på... Falt av noen av sesongene innimellom som var av den kjedelige sorten, men nå har jeg sett de siste årene igjen. Ren og skjær underholdning Helt enig i dette. Det er altfor mye show nå, kontra dans. Jeg vil gjerne se at de danser en "ren" tango når de har tango, en "ren" wienervals når de har den dansen, osvosv. Showdans kan de ha én gang slik de pleier. I tillegg savner jeg at de fokuserte på 2 og 2 danser. Altså at de delte gruppen i to, hvor gruppe 1 fikk samme standard dans og gruppe 2 fikk samme latindans. Da var det også lettere å sammenlikne deltakerne. Med det sagt, så klarer jeg jo fremdeles ikke å holde meg unna, da 😂 Må liksom se på uansett MEN jeg syns likevel at SVD var mye bedre de første sesongene.. Skulle ønske de kunne gått tilbake til den tiden.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 25. august 2021 #72 Del Skrevet 25. august 2021 Føler at enkelte av deltagerne blir utrolig favorisert av TV2/Skal vi danse. I år er det Joakim. Misforstå meg rett, jeg synes det er helt supert at to gutter skal danse sammen. Men, hvorfor må de fremheve han OVERALT? Jeg har bare sett Joakim og Benjamin på reklameplakater over hele Oslo. Kan de ikke bytte litt på? Kan vedde for at de er siste par ut på lørdag også. Som Birgit i fjor. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 25. august 2021 #73 Del Skrevet 25. august 2021 Har merket det flere år på rad nå. Den deltageren som TV2 hauser opp mest i starten danser alltid sist i premieprogrammet. Birgit i fjor, Hetland i 2019, Sophie Elise i 2018 og Cengiz i 2017. Så i år tipper jeg at siste til å danse på premieren er Joakim, Vinni eller Simon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 25. august 2021 Forfatter #74 Del Skrevet 25. august 2021 Ifyousayso skrev (14 timer siden): Føler at enkelte av deltagerne blir utrolig favorisert av TV2/Skal vi danse. I år er det Joakim. Misforstå meg rett, jeg synes det er helt supert at to gutter skal danse sammen. Men, hvorfor må de fremheve han OVERALT? Jeg har bare sett Joakim og Benjamin på reklameplakater over hele Oslo. Kan de ikke bytte litt på? Kan vedde for at de er siste par ut på lørdag også. Som Birgit i fjor. Enig! Synes egentlig det er litt rart at såpass mange av kjendisene er direkte knyttet til Tv2, at de ikke går litt bredere når de skal finne nye deltakere. Joakim, Anniken, Siri, Simon, Iselin er alle knyttet til TV2 enten som ansatt eller som deltaker i Bloggerne. Men, sånn er det. Får bare håpe at alle stemmer telles riktig og at det ikke blir noe juks. Har til tider følt at TV2 har redda deltakere fordi de lager underholdning, å ikke nødvendigvis er så gode til å danse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 25. august 2021 #75 Del Skrevet 25. august 2021 Krutthøna skrev (1 time siden): Enig! Synes egentlig det er litt rart at såpass mange av kjendisene er direkte knyttet til Tv2, at de ikke går litt bredere når de skal finne nye deltakere. Joakim, Anniken, Siri, Simon, Iselin er alle knyttet til TV2 enten som ansatt eller som deltaker i Bloggerne. Men, sånn er det. Får bare håpe at alle stemmer telles riktig og at det ikke blir noe juks. Har til tider følt at TV2 har redda deltakere fordi de lager underholdning, å ikke nødvendigvis er så gode til å danse. Føler ikke de har hauset opp Siri og Iselin noe faktisk. Egentlig ikke Anniken heller. La merke til på Dansebobla at det var DEFINITIVT mest med Joakim, Simon og Vinni. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 25. august 2021 Forfatter #76 Del Skrevet 25. august 2021 Ifyousayso skrev (1 time siden): Føler ikke de har hauset opp Siri og Iselin noe faktisk. Egentlig ikke Anniken heller. La merke til på Dansebobla at det var DEFINITIVT mest med Joakim, Simon og Vinni. Nei, de blir ikke hauset opp. Jeg skrev vel ikke det heller 🤔….men, de har en direkte kobling til TV2. I Dansebobla ble vel alle deltakerne presentert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 26. august 2021 #77 Del Skrevet 26. august 2021 Krutthøna skrev (8 timer siden): Nei, de blir ikke hauset opp. Jeg skrev vel ikke det heller 🤔….men, de har en direkte kobling til TV2. I Dansebobla ble vel alle deltakerne presentert? Ja, mente bare det med at de har en tilknytning til Tv2 Tenker at det er vanskelig å komme utenom at noen jobber i tv2, har jo vært sånn fra første sesong og Katrine Moholt. Men, enig at det er litt dumt at 8 av 12 har en tilknytning dit. Angående Dansebobla så ble alle presentert, men noen fikk betraktelig mer tid. La merke til akkurat det samme i fjor. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 26. august 2021 #78 Del Skrevet 26. august 2021 Joakim har lagt ut nå at han og Benjamin skal danse sist😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 28. august 2021 #79 Del Skrevet 28. august 2021 Johoooo 🎉🥳 I dag braker det løs på dansegulvet 🤩. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 28. august 2021 #80 Del Skrevet 28. august 2021 Men hvorfor er Morten Hegseth dommer? Har han noen forutsetninger til å dømme annet enn ren underholdningsverdi? Har jeg gått glipp av noe? 🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå