Gå til innhold

Menn, best sex i et forhold sammen med mer eller mindre attraktive kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjetilkasper@outlo skrev (8 minutter siden):

Tja, jeg syns nok det var skummelt å date damer over min liga ( har kuttet ut kvinnfolk nå) Tenkte vel at de var mer storforlangende til alt egentlig, men det er nok ikke helt sant har jeg funnet ut i ettertid. Når det gjelder utseende og kropp er jeg nok i det øvre sjiktet selv, men er dårlig utstyrt og blitt baksnakket pga av det, så nå har jeg kuttet ut kvinnfolk. De som baksnakket var definitivt ikke noe fruktfat for å si det sånn! 

Men du pula dem, lell. 
"Fitte er fitte, om den sitter på grisen hell` itte". 

Anonymkode: 45a19...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 7/18/2021 at 6:03 PM, AnonymBruker said:

Damer som ligner modeller har ofte lite å komme med i et forhold. De utvikler ikke noen "personlighet" fordi de er vant med å få det som de vil fordi de er latterlig deilige

Anonymkode: fc0f8...c60

Denne generaliseringen og undervurderingen er litt komisk, for menn syns det er såå flott og fantastisk bare fordi jeg er morsom og smart i tillegg til utseende. Ja, så er jeg glad i sex. 

Anonymkode: c0925...ae7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen fasit her? Sex er følelser, mener jeg da..

Anonymkode: 61e52...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Finnes det noen fasit her? Sex er følelser, mener jeg da..

Anonymkode: 61e52...d4d

For de fleste menn handler ikke sex om følelser. Sex er sex. For de fleste kvinner er sex noe man har bare med den man elsker, men noen kvinner er som menn. De klarer fint å ha sex uten følelser. 

Anonymkode: 4993c...9fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, man er ikke i et forhold med noen man ikke syns er pen? Svar avgitt. Det er en subjektiv greie selvsagt, men har forelskelse og kjærlighet oppstått så er man visuellt tiltrukket av personen. Det var personligheten jeg falt for, bla bla. Sorry, kjøper ikke. 

Jeg var gjennom en periode for noen år siden hvor jeg feide over så mange damer jeg greide. Hadde mye innestengt som skulle ut, kall det frustrasjon eller hva du vil. Har hatt mye sex uten følelser, men det er bedre med.

Heldigvis fant jeg roen med en fantastisk dame, og ser egentlig ikke lenger på andre. Har også lært å sette pris på å ligge med en som man kjenner godt og er helt fortrolig med. Selvsagt er hun pen, jeg elsker henne jo...

Anonymkode: 51044...84a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 17.41):

Hvorfor tror du menn ville valgt en mindre attraktiv kvinne til et langvarig forhold om han normalt ville fått en pen kvinne? Menn er veldig visuelle og noe av årsaken (en stor del) til at man sjekker opp noen er jo utseendet. Derfor vil de fleste kvinner de har et langvarig forhold til være pene i deres øyne. 

Og hvorfor i alle dager skal kjemi henge sammen med utseende? Nei, du trenger ikke plastisk kirurgi for å ha god sex. Eller hva enn det er du vil frem til. 

Spørsmålet ditt er tåpelig. Derfor får du "ikke svar på spørsmålet" ditt. 

Anonymkode: e6e08...3dd

Jeg synes folk her inne kunne nettopp sagt det med en gang. At tråden gjerne ikke falt i smak og en ordentlig begrunnelse for hvorfor. 

I stedet for å komme med mange stygge kommentarer her som flere gjør. Og kaller ts for prinsesse og at spørsmålet er tåpelig. De er jo hverfall ikke noe bedre disse. 

 

Anonymkode: 4b8f2...1b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjetilkasper@outlo skrev (14 timer siden):

Tja, jeg syns nok det var skummelt å date damer over min liga ( har kuttet ut kvinnfolk nå) Tenkte vel at de var mer storforlangende til alt egentlig, men det er nok ikke helt sant har jeg funnet ut i ettertid. Når det gjelder utseende og kropp er jeg nok i det øvre sjiktet selv, men er dårlig utstyrt og blitt baksnakket pga av det, så nå har jeg kuttet ut kvinnfolk. De som baksnakket var definitivt ikke noe fruktfat for å si det sånn! 

Ja, du er inne på to av de konsekvensene jeg tenker at kan oppstå.

Det ene er dette med at man oppfatter noen som mer storforlangende eller krevende og bedre vant, pga sitt ytre, og dermed skaper det et stress. Dette er kun noe man innbiller seg, men det legger jo likevel en demper på ting.

Det andre er dette med hvordan mennesker oppfører seg i realiteten. Og her er det ofte omvendt, at de med mindre heldig ytre er de som oppfører seg kjipt.

Kjenner til greia, det er omtrent alltid de minst heldige som sier de styggeste tingene til meg, mens de heldige ofte er mer rundhåndet med komplimenter. Antar det handler om at noen har sterkere behov for å trøkke andre ned og føle at de hever seg selv på den måten.

Det er litt det samme med utseendet som det er med lønn og materielle verdier. Enkelte synes i utgangspunktet det er stas med en kjæreste som tjener bra eller eier mye, men på sikt ender de ofte opp med å føle seg mindreverdig.

Takk for godt svar, det var slike refleksjoner jeg håpet på! 

Anonymkode: d13c9...eb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg synes folk her inne kunne nettopp sagt det med en gang. At tråden gjerne ikke falt i smak og en ordentlig begrunnelse for hvorfor. 

I stedet for å komme med mange stygge kommentarer her som flere gjør. Og kaller ts for prinsesse og at spørsmålet er tåpelig. De er jo hverfall ikke noe bedre disse. 

Anonymkode: 4b8f2...1b4

Takk for det, hilsen TS :) 

Opplever at en del ikke helt ser vitsen med å søke kunnskap, eller de forstår ikke hva jeg spør om, og så føler de seg dumme. Så for å utjevne følelsen, så svarer de frekt, for å få meg til å føle meg dum i stedet. Ekstra ille blir det når spørsmålene handler om utseeende og det å være i langvarige forhold, hvor mange også føler de kommer til kort.

Det er jo litt trist at det er slik, men også litt interessant, ettersom tråden handler om at ulike mennesker trigger ulike følelser i oss, og at hvem vi selv opplever oss som, definerer mye av hvordan vi reagerer på ting.

Jeg personlig er nokså overbevist om at et hvilket som helst menneske kunne hatt draget på nesten hven som helst andre, bare innstillingen hadde vært attraktiv. Altså at man følte seg bra, følte seg likeverdig. 

Anonymkode: d13c9...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at nydelige kvinner er litt "latere" i senga enn gjennomsnittlig pene kvinner. 

Foretrekker helt klart sex med en middels pen kvinne. 😉

Anonymkode: d3cc1...ac4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg opplever støtt at jeg snakker/skriver med mennesker som jeg ikke har sett, og så vet jeg omtrent nøyaktig hvor pen eller mindre pen de er, basert på måten de ordlegger seg.

🤣

Anonymkode: b893c...60e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min erfaring er at nydelige kvinner er litt "latere" i senga enn gjennomsnittlig pene kvinner. 

Foretrekker helt klart sex med en middels pen kvinne. 😉

Anonymkode: d3cc1...ac4

Ja, jeg ser at dette går igjen; at mange opplever pene kvinner som late. Særlig gjelder nok det hvis kvinnene føler de har overtaket på menn.

Men hva med konkurransen mot andre menn? Er ikke det en faktor?

Følelsen av trygghet over at ikke 10/10 av menn vil prøve seg på henne. 

Anonymkode: d13c9...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

🤣

Anonymkode: b893c...60e

Var det morsomt?

Det er jo bare å lese tråden her, så ser du at enkelte er bitchy og fremstår som de er fulle av mindreverdighetskomplekser. Klart at pene mennesker kan ha det, men jevnt over er det nok flere mindre pene som har det. 

Anonymkode: d13c9...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

De aller fleste er vel i et forhold med noen de finner attraktive, på den ene eller andre måten. Det er mye som kan være tiltrekkende ved en kvinne. Til syvende og sist handler det om å nyte samværet, intimiteten, kroppskontakt, og selvsagt det aller viktigste når det kommer til sex: fitta. Best sex, over tid, har du altså i et godt forhold tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paramount skrev (4 minutter siden):

De aller fleste er vel i et forhold med noen de finner attraktive, på den ene eller andre måten. Det er mye som kan være tiltrekkende ved en kvinne. Til syvende og sist handler det om å nyte samværet, intimiteten, kroppskontakt, og selvsagt det aller viktigste når det kommer til sex: fitta. Best sex, over tid, har du altså i et godt forhold tenker jeg.

Jeg burde nok ha skrevet pen, ikke attraktiv.

Poenget var om det er mest attraktivt med

- en pen kvinne som man kan ha som arm candy, men som kanskje det er stor blest om, og som dermed føler seg overlegen mannen, og ikke gidder å yte så mye i senga.

- en ikke så pen kvinne som kanskje er mer innstilt på å beholde mannen og dermed strekker seg lengre, men som andre menn ikke konkurrerer om og som dermed kanskje er litt kjedelig.

Eller andre ting som er relatert til utseendet og tiltrekningskraft på andre.

Litt som for en kvinne, som velger en mann som er veldig attraktiv blant kvinner generelt, og som nyter godt av dette, men som kanskje synes at konkurransen om mannen er et problem. 

Anonymkode: d13c9...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg burde nok ha skrevet pen, ikke attraktiv.

Poenget var om det er mest attraktivt med

- en pen kvinne som man kan ha som arm candy, men som kanskje det er stor blest om, og som dermed føler seg overlegen mannen, og ikke gidder å yte så mye i senga.

- en ikke så pen kvinne som kanskje er mer innstilt på å beholde mannen og dermed strekker seg lengre, men som andre menn ikke konkurrerer om og som dermed kanskje er litt kjedelig.

Eller andre ting som er relatert til utseendet og tiltrekningskraft på andre.

Litt som for en kvinne, som velger en mann som er veldig attraktiv blant kvinner generelt, og som nyter godt av dette, men som kanskje synes at konkurransen om mannen er et problem. 

Anonymkode: d13c9...eb7

Det blir for vanskelig å svare på. Det finnes så mange ulike kvinner, med så mange ulike og sammensatte egenskaper, som i tillegg ofte er i utvikling. Mange av disse egenskapene verdsettes heller ikke likt av alle. Umulig å gi noe svar på dette, det er her følelser og intuisjon gjør jobben for deg. Kategoriene er veldig store, og til å begynne med overfladiske, men bare til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 18.04):

Ja, det er min teori også :) 

Med mindre de vil ha seg en ekstremt bra mann da. Da må de både være pene og i tillegg utvikle sin person. 

Anonymkode: d13c9...eb7

Ville heller vært sammen med noen som er "mindre smart" enn noen som er slem. Og så dømmende at de tror noen er mindre smart bare fordi de også har utseendet med seg.

Tro det eller ei, man kan faktisk være både smart og pen.

Anonymkode: 9dc4c...c57

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 17.7.2021 den 17.27):

Til dere menn som har vært eller er i langvarige forhold til ulike kvinner;

I hvilke forhold opplevde dere sexen som mest tilfredsstillende?

Og hvorfor?

Jeg tenker at mange ønsker å ha en pen kjæreste, at det gir en status som mindre pene kjærester ikke kan gi. Mens det å skulle ha sex med en pen dame kanskje er mer skremmende enn det å ha sex med en mindre pen. Men hva vet jeg?

Fyr løs, gjerne om alt som kan være relevant til saken, som jeg ikke har tenkt på.

Anonymkode: d13c9...eb7

Kjemien i sengen og ellers er viktigere enn utseende.Man tenner på den man liker og trives med. Og da blir de deilige uansett hvordan du snur og vender på det! Og de er god i sengen og har sexapeal uansett hvordan de ser ut. Tro meg, trenger ikke se ut som en barbie for å være god i sengen. Ville valgt en som var mer vill og klar enn utstilling! 

Anonymkode: bb188...5d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt en kjæreste jeg ikke syntes var sexy/pen. Utseende dems har ikke noe betydning for hvordan sexen var💁🏼. Har hatt mye fin, deilig sex med dem. Men «mind blowing» blir sex aldri. Så jævla stort er det ikke.

Sex med random, fremmede har aldri appellert til meg, uansett utseende.

De ONS tilfellene fra da man var ung, husker man knapt uansett.

Jeg foretrekker sex med pene/sexy damer. Altså de jeg er sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer man har skikkelig god sex med, blir jo vesentlig mer attraktive på grunn av akkurat det. Klassisk høna eller egget situasjon. Mens veldig pene (forfengelige/ jålete ? ) damer man ikke har god sex med, blir betraktelig mindre attraktive...... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...