Gå til innhold

Menn, best sex i et forhold sammen med mer eller mindre attraktive kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere menn som har vært eller er i langvarige forhold til ulike kvinner;

I hvilke forhold opplevde dere sexen som mest tilfredsstillende?

Og hvorfor?

Jeg tenker at mange ønsker å ha en pen kjæreste, at det gir en status som mindre pene kjærester ikke kan gi. Mens det å skulle ha sex med en pen dame kanskje er mer skremmende enn det å ha sex med en mindre pen. Men hva vet jeg?

Fyr løs, gjerne om alt som kan være relevant til saken, som jeg ikke har tenkt på.

Anonymkode: d13c9...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på at det har så fryktelig mye å si i hverdagen. Selv hvis dama er veldig pen så er hun jo menneskelig. Bæsjer, promper, får spysyken og driver med de samme ulekre tingene som du og jeg og alle de andre. Tror ikke det er så skremmende etterhvert. Tror det er andre ting som har mest å si for langvarig godt sexliv. Likt lystnivå, evne til å prate om det, litt eksperimenteringslyst, osv.

Anonymkode: b893c...60e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.. Hva som er pen for deg, er kanskje ikke det for andre.. 

Man blir vel ikke sammen med noen, om man ikke finner dem attraktiv? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke interessert i svar fra dere som bare vil synse.

Men burde kanskje ha spurt om noen menn her inne i det hele tatt har vært i et langvarig kjæresteforhold 😌

Anonymkode: d13c9...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Til dere menn som har vært eller er i langvarige forhold til ulike kvinner;

I hvilke forhold opplevde dere sexen som mest tilfredsstillende?

Og hvorfor?

Jeg tenker at mange ønsker å ha en pen kjæreste, at det gir en status som mindre pene kjærester ikke kan gi. Mens det å skulle ha sex med en pen dame kanskje er mer skremmende enn det å ha sex med en mindre pen. Men hva vet jeg?

Fyr løs, gjerne om alt som kan være relevant til saken, som jeg ikke har tenkt på.

Anonymkode: d13c9...eb7

Best sex med den man er glad i. Kona er for øvrig pen og søt i mine øyne. Syns problemstillingen er veldig merkelig. Det lukter usikker kvinne lang vei. Du er god nok uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DEN NAKNE GARTNER skrev (31 minutter siden):

Syns problemstillingen er veldig merkelig. Det lukter usikker kvinne lang vei.

Det går an å la være å svare da vet du, fremfor å komme med stikk mot de som spør.

Anonymkode: d13c9...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lsklars skrev (28 minutter siden):

Kjemi er viktigere enn utseende 

Ja, men dersom noen menn her inne hadde vært i langvarige forhold med ulike kvinner, og de hadde evnet å svare på spørsmåket slik det forelå, så kunne det hende at det kom frem at man har ulik kjemi med ulike kvinner, basert på utseendet.

Innser at dette muligens er feil plass, siden de færreste har vært i et forhold og/eller klarer å forholde seg til spørsmålet.

Men hvem vet, kanskje det dukker opp noen etter hvert 😜

Anonymkode: d13c9...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke mann, men samboeren min var opp i årene før vi møttes og har derfor noen forhold bak seg, med kvinner som ser helt ulik hverandre ut (men har det til felles at de er intelligente og interessante, og så har overraskende mange av dem lederstillinger). Jeg er ikke sjalu av meg, men skulle jeg bekymret meg for noen av dem så hadde jeg valgt den jeg synes er minst attraktiv utseendemessig. Hun er den han har mest til felles med, og har best minner fra (han har et godt forhold til alle). Hadde bekymret meg minst for den peneste og mest ettertraktede, selv om hun er en han av og til omgås i jobbsammenheng. De kjedet seg fort i hverandres selskap og var derfor ikke sammen så lenge.

Har samme erfaring selv. Eksen som er mest opptatt av utseende (og derfor holder seg slank og muskuløs) er minst interessant, fordi han er litt overfladisk og "barnslig" i mine øyne. 

At utseende skulle avgjøre hvor god sexen er i seg selv høres merkelig ut. De fleste velger jo å være sammen med noen fordi man selv synes de er attraktive, og man blir jo fort avslappet rundt hverandre i et forhold. Å være "skremt" eller usikker rundt egen kjæreste forbinder jeg med umodne forhold i tenårene. Som voksen er man oftest kommet litt lengre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (13 minutter siden):

Jeg er ikke mann, men samboeren min var opp i årene før vi møttes og har derfor noen forhold bak seg, med kvinner som ser helt ulik hverandre ut (men har det til felles at de er intelligente og interessante, og så har overraskende mange av dem lederstillinger). Jeg er ikke sjalu av meg, men skulle jeg bekymret meg for noen av dem så hadde jeg valgt den jeg synes er minst attraktiv utseendemessig. Hun er den han har mest til felles med, og har best minner fra (han har et godt forhold til alle). Hadde bekymret meg minst for den peneste og mest ettertraktede, selv om hun er en han av og til omgås i jobbsammenheng. De kjedet seg fort i hverandres selskap og var derfor ikke sammen så lenge.

Har samme erfaring selv. Eksen som er mest opptatt av utseende (og derfor holder seg slank og muskuløs) er minst interessant, fordi han er litt overfladisk og "barnslig" i mine øyne. 

Takk for innspill :) 

Det er slike svar jeg er ute etter, bare fra menns side.

Ser du skjener over på slutten der, og begynner å analysere meg og årsaken til at jeg spør. Som allerede nevnt er dette unødvendig og også nokså uhøflig. Er det noe som lyser av usikkerhet, så er det vel nettopp det å beskylde eller komme med stikk mot andre.

Anonymkode: d13c9...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for innspill :) 

Det er slike svar jeg er ute etter, bare fra menns side.

Ser du skjener over på slutten der, og begynner å analysere meg og årsaken til at jeg spør. Som allerede nevnt er dette unødvendig og også nokså uhøflig. Er det noe som lyser av usikkerhet, så er det vel nettopp det å beskylde eller komme med stikk mot andre.

Anonymkode: d13c9...eb7

Du kommer jo med stikk selv, er du bare sånn ta og ta men ikke vil ha noe tilbake?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best sex får man sammen med ei dame som gjør dette av glede og lyst og ikke som betaling for noe annet hun er ute etter.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adara skrev (5 minutter siden):

Du kommer jo med stikk selv, er du bare sånn ta og ta men ikke vil ha noe tilbake?

Nei :) 

Jeg pleier å dele rundhåndet med de som hjelper meg. Men de var det få av i denne tråden.

Anonymkode: d13c9...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

Best sex får man sammen med ei dame som gjør dette av glede og lyst og ikke som betaling for noe annet hun er ute etter.

Helt i orden, men som nevnt ønsker jeg konkrete svar på spørsmålet slik det foreligger.

Anonymkode: d13c9...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nå til å trekke meg ut av tråden og kommer heller tilbake dersom noen klarer å svare på det jeg etterspør.

Anonymkode: d13c9...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det går an å la være å svare da vet du, fremfor å komme med stikk mot de som spør.

Anonymkode: d13c9...eb7

Først klager du på at du ikke får svar fra menn, og når du får et, er det jaggu feil det også. 

Anonymkode: 45a19...7ed

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg kommer nå til å trekke meg ut av tråden og kommer heller tilbake dersom noen klarer å svare på det jeg etterspør.

Anonymkode: d13c9...eb7

Haha, en liten prinsesse! Du kan jo ikke diktere hvem som skal svare, og hva de skal si.

Anonymkode: 45a19...7ed

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Haha, en liten prinsesse!

Endelig noen med litt peiling!

👸🏼

Anonymkode: d13c9...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei prinsesse. Jeg har bare vært i ett forhold. Der ble sexen bedre, etterhvert som vi ble trygge på hverandre, og kanskje best 2-8 år ut i forholdet, før nedturen startet.  

Samme hvor attraktiv noen andre måtte være, så vil det ta tid å finne det beste i hverandre. 

Anonymkode: 4a720...858

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...