Gå til innhold

Menn, best sex i et forhold sammen med mer eller mindre attraktive kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Tviler på at det har så fryktelig mye å si i hverdagen. Selv hvis dama er veldig pen så er hun jo menneskelig. Bæsjer, promper, får spysyken og driver med de samme ulekre tingene som du og jeg og alle de andre. Tror ikke det er så skremmende etterhvert. Tror det er andre ting som har mest å si for langvarig godt sexliv. Likt lystnivå, evne til å prate om det, litt eksperimenteringslyst, osv.

Anonymkode: b893c...60e

Æsj, hva faen?

Anonymkode: 0f79f...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hei prinsesse. Jeg har bare vært i ett forhold. Der ble sexen bedre, etterhvert som vi ble trygge på hverandre, og kanskje best 2-8 år ut i forholdet, før nedturen startet.  

Anonymkode: 4a720...858

Hei der, skinnende ridder! :)

Ja, det er dette med trygghet som jeg tenker på. Du som har vært i kun et forhold sammenligner med tidlig i forholdet og senere i forholdet, hvor sexen ble bra når dere ble tryggere på hverandre.

Men hadde du opplevd ulike forhold, f.eks. en kvinne som ikke fikk noe oppmerksomhet fra andre menn og en kvinne som hele tiden fikk oppmerksomhet fra andre menn, så ville du muligens blitt fortere/lettere trygg på den ene, og kanskje aldri helt trygg på den andre.

Det er lett å tenke at uansett hvordan hun ser ut så er kjæresten vakker i egne øyne. Men hvordan andre menn reagerer på henne har også en del å si. Mener jeg.

Derfor tror jeg at en del menn bevisst velger mindre attraktive kvinner, fordi de er mer opptatt av avslappet og god sex enn å ha en statusdame som andre også vil ha. 

Anonymkode: d13c9...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kommer nå til å trekke meg ut av tråden og kommer heller tilbake dersom noen klarer å svare på det jeg etterspør.

Anonymkode: d13c9...eb7

Problemet er at spørsmålet ikke gir mening.. Siden "pen" er subjektivt. Og man skulle tro at man ikke ble sammen med mennesker man ikke fant attraktiv. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, men dersom noen menn her inne hadde vært i langvarige forhold med ulike kvinner, og de hadde evnet å svare på spørsmåket slik det forelå, så kunne det hende at det kom frem at man har ulik kjemi med ulike kvinner, basert på utseendet.

Innser at dette muligens er feil plass, siden de færreste har vært i et forhold og/eller klarer å forholde seg til spørsmålet.

Men hvem vet, kanskje det dukker opp noen etter hvert 😜

Anonymkode: d13c9...eb7

Hvorfor tror du menn ville valgt en mindre attraktiv kvinne til et langvarig forhold om han normalt ville fått en pen kvinne? Menn er veldig visuelle og noe av årsaken (en stor del) til at man sjekker opp noen er jo utseendet. Derfor vil de fleste kvinner de har et langvarig forhold til være pene i deres øyne. 

Og hvorfor i alle dager skal kjemi henge sammen med utseende? Nei, du trenger ikke plastisk kirurgi for å ha god sex. Eller hva enn det er du vil frem til. 

Spørsmålet ditt er tåpelig. Derfor får du "ikke svar på spørsmålet" ditt. 

Anonymkode: e6e08...3dd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For menn er det ikke så veldig stor forskjell på de vi ligger med. Så lenge de er snille og glade naturligvis. Det er jo vi som må stå for prestasjonen uansett, så "høl er høl" er faktisk ikke så langt unna sannheten (om enn noe vulgært)

Anonymkode: e0c40...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor tror du menn ville valgt en mindre attraktiv kvinne til et langvarig forhold om han normalt ville fått en pen kvinne? Menn er veldig visuelle og noe av årsaken (en stor del) til at man sjekker opp noen er jo utseendet. Derfor vil de fleste kvinner de har et langvarig forhold til være pene i deres øyne. 

Og hvorfor i alle dager skal kjemi henge sammen med utseende? Nei, du trenger ikke plastisk kirurgi for å ha god sex. Eller hva enn det er du vil frem til. 

Spørsmålet ditt er tåpelig. Derfor får du "ikke svar på spørsmålet" ditt. 

Anonymkode: e6e08...3dd

Jeg har forklart det over.

Som svar på ditt første spørsmål; Mange menn som er kjekke selv behøver ingen pen kvinne for å kompensere. Tror du f.eks. Keanu Reeves eller Hugh Jackman eller Emmanuel Macron ikke har sjans på yngre eller mer blendende vakre kvinner? Nei, det at dama er slank og ung og vakker er ofte mer og mer viktig jo mer tykk og gammel og mindre kjekk mannen er. 

Anonymkode: d13c9...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SlemUlv skrev (22 timer siden):

Men.. Hva som er pen for deg, er kanskje ikke det for andre.. 

Man blir vel ikke sammen med noen, om man ikke finner dem attraktiv? 

Joda, for å oppnå en god del puling i en periode gjør man jo det.

Man tenker ikke at det skal vare.

Anonymkode: c3761...297

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For menn er det ikke så veldig stor forskjell på de vi ligger med. Så lenge de er snille og glade naturligvis. Det er jo vi som må stå for prestasjonen uansett, så "høl er høl" er faktisk ikke så langt unna sannheten (om enn noe vulgært)

Anonymkode: e0c40...4d2

Jeg spør ikke etter noen som påtar seg å svare for alle menn, jeg spør hver og en av dere, individuelt.

Hvorvidt menn må stå for prestasjonen henger typisk med om hun er den peneste eller om han er det. 

Anonymkode: d13c9...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Joda, for å oppnå en god del puling i en periode gjør man jo det.

Man tenker ikke at det skal vare.

Anonymkode: c3761...297

Akkurat.

Endelig begynner vi å komme forbi «alle er vakre»-dillet, og nærme oss temaet her. 

Anonymkode: d13c9...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.7.2021 den 17.27):

Til dere menn som har vært eller er i langvarige forhold til ulike kvinner;

I hvilke forhold opplevde dere sexen som mest tilfredsstillende?

Og hvorfor?

Jeg tenker at mange ønsker å ha en pen kjæreste, at det gir en status som mindre pene kjærester ikke kan gi. Mens det å skulle ha sex med en pen dame kanskje er mer skremmende enn det å ha sex med en mindre pen. Men hva vet jeg?

Fyr løs, gjerne om alt som kan være relevant til saken, som jeg ikke har tenkt på.

Anonymkode: d13c9...eb7

Det er helt uavhengig om damen er pen eller ikke ang dette. Hun må bare kunne sitt om sex.

Anonymkode: c3761...297

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg spør ikke etter noen som påtar seg å svare for alle menn, jeg spør hver og en av dere, individuelt.

Hvorvidt menn må stå for prestasjonen henger typisk med om hun er den peneste eller om han er det. 

Anonymkode: d13c9...eb7

Hva er poenget med å spørre om du ikke godtar svarene du får, med mindre svarene er det du mener er riktig?

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Man blir vel ikke sammen med noen, om man ikke finner dem attraktiv? 

Menn har alltid hatt sex med kvinner de ikke finner attraktive. Det er vel ikke noe nytt?

Anonymkode: e0c40...4d2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Akkurat.

Endelig begynner vi å komme forbi «alle er vakre»-dillet, og nærme oss temaet her. 

Anonymkode: d13c9...eb7

Dette er jo en kjensgjerning. Bare å se seg rundt. Mange par er virkelig til å stusse på...

Anonymkode: c3761...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er helt uavhengig om damen er pen eller ikke ang dette. Hun må bare kunne sitt om sex.

Anonymkode: c3761...297

Hvorfor skulle en pen dame gidde å kunne sex, hvis menn uansett vil være kjæresten hennes?

Anonymkode: d13c9...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt et par damer med modell kropp (sprettne pupper og strutte rompe) de er rævva i senga og lite intelligente. Så ille at jeg dumpa de pga det ikke gikk å ha en fornuftig samtale. 

Fant meg en ufattelig smart dame som bryr seg om meg og ho er helt konge i senga. 

Anonymkode: fc0f8...c60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er poenget med å spørre om du ikke godtar svarene du får, med mindre svarene er det du mener er riktig?

Menn har alltid hatt sex med kvinner de ikke finner attraktive. Det er vel ikke noe nytt?

Anonymkode: e0c40...4d2

Les "sammen med". Terskelen der er høyere enn for bare å ha sex med dem.

Anonymkode: c3761...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skulle en pen dame gidde å kunne sex, hvis menn uansett vil være kjæresten hennes?

Anonymkode: d13c9...eb7

Fordi damen kan være opptatt av å kunne sex. Burde være åpenbart.

Anonymkode: c3761...297

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt et par damer med modell kropp (sprettne pupper og strutte rompe) de er rævva i senga og lite intelligente. Så ille at jeg dumpa de pga det ikke gikk å ha en fornuftig samtale. 

Fant meg en ufattelig smart dame som bryr seg om meg og ho er helt konge i senga. 

Anonymkode: fc0f8...c60

Er "ufattelig smart" her subjektivt?

Anonymkode: c3761...297

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt et par damer med modell kropp (sprettne pupper og strutte rompe) de er rævva i senga og lite intelligente. Så ille at jeg dumpa de pga det ikke gikk å ha en fornuftig samtale. 

Fant meg en ufattelig smart dame som bryr seg om meg og ho er helt konge i senga. 

Anonymkode: fc0f8...c60

Ja, her kommer det frem :) 

Det var det jeg håpet, at hvis jeg bare venter litt, så dukker det opp noen som har erfaring fra forhold. 

Anonymkode: d13c9...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, her kommer det frem :) 

Det var det jeg håpet, at hvis jeg bare venter litt, så dukker det opp noen som har erfaring fra forhold. 

Anonymkode: d13c9...eb7

Det er nok ingen garanti.

Anonymkode: c3761...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi damen kan være opptatt av å kunne sex. Burde være åpenbart.

Anonymkode: c3761...297

Det er ikke åpenbart en plass.

Det å tro at kvinner forbarmer seg over en gjennomsnittlig mann, med både skjønnhet, matlaging, omsorg og god sex, er å tro på Disney.

Ingen gidder å betale mer enn de behøver for noe, så hvorfor skulle en pen kvinne behøve å være god i senga hvis mannen bare er gjennomsnittlig?

Anonymkode: d13c9...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...