Gjest Agent smith Skrevet 11. januar 2023 #341 Del Skrevet 11. januar 2023 Men men.. jeg skulle jo lage en spesialepisode med deg som tema i såpen jo.😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. januar 2023 #342 Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) AliceNextDoor skrev (På 9.1.2023 den 13.32): All work and no play makes me a dull girl, det er det ingen som helst tvil om. Samtidig er det jo ganske greit å være effektiv og bli ferdig med delmål før tidsskjema. Er innom her nå og da og leser, men forumet har forandret seg og jeg får ikke samme gleden av det mer. Jeg føler meg litt skyldig for å ikke skrive mer i dagboken min. Den er fin å se tilbake på hvor jeg var i fjor, da hadde det vært en fin gave til Alice-2024. Livet er en dans vi lærer trinnene til hver eneste dag. Noen ganger fører du og andre dager må du følge. Føler det samme dessverre Håper ikke at du forlater kg helt da, hadde vært trist 😢 Du er alltid så god og grei Endret 28. januar 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #343 Del Skrevet 30. januar 2023 Kjære dagbok, husker du meg? Jeg har tenkt på deg masse, men jeg har vegret meg like mye som jeg har hatt lyst til å bruke deg. Ulempen med å dele med deg er at plutselig nå er det blitt slik at det er ikke alt som frister å dele med alle. Men samtidig kjenner jeg på en indre utfordring som sier til meg at det skal jeg. Og nå har det vært mange utfordringer. Forrige uke var jeg innom en privat helseklinikk for å få en av de første kontrollene av mange. De sier at om man ønsker og venter på noe, så kommer det til sist. Det er bare ikke alltid det passer, men gjør egentlig det noe? Man kan ikke drive å planlegge alt, i alle fall kan ikke jeg det. De siste to årene har inneholdt så mye opp og ned, og så mange ytterpunkter. Det har ikke bare vært vanskelig og dumt, det må man ikke tro. Det har vært mye fint også. Men det ekstreme og det vonde har det vært mye av, jeg har selv gått til psykolog for å lufte på dette og kaste det rundt litt. Og da er det så rart å få høre det samme som jeg selv sier, livet er urettferdig. Det er slik det er. Men urettferdigheten er sterkere for noen i forhold til andre, og jeg har det jo egentlig bra. Jeg har ingenting å bekymre meg for, jeg er frisk. Jeg har råd. Jeg mangler ikke noe. Da kan rett og slett også jeg også klare å være alene med en liten, hva valg har man når den andre parten ikke vil være med på denne biten av et evigvarende eventyr? Jeg har overlevd alt, jeg klarer dette også. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #344 Del Skrevet 31. januar 2023 Agent smith skrev (På 11.1.2023 den 10.57): Men men.. jeg skulle jo lage en spesialepisode med deg som tema i såpen jo.😔 Har hele tiden fulgt med på de sprø innleggene dine i såpen, de er en god timeout i hverdagen som jeg setter mye pris på. Cid skrev (På 11.1.2023 den 11.07): Føler det samme dessverre Håper ikke at du forlater kg helt da, hadde vært trist 😢 Du er alltid så god og grei Jeg forsvinner ikke helt, men føler ikke at jeg er velkommen i sosial-avdelingen mer. Det er ikke veldig mye humor igjen der, kun bare i navnet. Men skal virkelig forsøke å skrive oftere her, jeg må ta meg litt sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 31. januar 2023 #345 Del Skrevet 31. januar 2023 AliceNextDoor skrev (1 time siden): Har hele tiden fulgt med på de sprø innleggene dine i såpen, de er en god timeout i hverdagen som jeg setter mye pris på. Jeg forsvinner ikke helt, men føler ikke at jeg er velkommen i sosial-avdelingen mer. Det er ikke veldig mye humor igjen der, kun bare i navnet. Men skal virkelig forsøke å skrive oftere her, jeg må ta meg litt sammen. Hyggelig at du liker såpen, du har jo litt sprø humor sånn som meg, hvis du bidrar i sosial avdelingen blir det morsommere.🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #346 Del Skrevet 1. februar 2023 Agent smith skrev (20 timer siden): Hyggelig at du liker såpen, du har jo litt sprø humor sånn som meg, hvis du bidrar i sosial avdelingen blir det morsommere.🙂 Om du visste hvor mange som gang på gang har fortalt meg at jeg ikke har særlig til humor. Den er visst både litt tørr og voldsom på en gang. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 1. februar 2023 #347 Del Skrevet 1. februar 2023 AliceNextDoor skrev (7 minutter siden): Om du visste hvor mange som gang på gang har fortalt meg at jeg ikke har særlig til humor. Den er visst både litt tørr og voldsom på en gang. Det er jo en unik kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #348 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg har gjort noen tiltak og kalkuleringer for de neste månedene og de neste par årene. Det skal jeg sannsynligvis gjøre et par dager og ganger de neste månedene også siden det er en typisk ting for meg å gjøre når jeg stresser. Jeg er ikke der at jeg holder på å gå på veggene av følelse rundt tap av kontroll eller i ferd med å få panikk. Men jeg erkjenner nå at jeg forstår allerede bedre hva andre kvinner har ment rundt det å være usikre på det nye. For nå er det mye nytt. Kroppen min er allerede ny. Den har noen reaksjoner og temperaturer jeg ikke er vant med, og som jeg finner litt forstyrrende. Jeg vet jo hva som skjer med meg og akkurat hva det er, men det gjør det ikke mer eller mindre småskummelt for meg. Men jeg har det helt bra, det må ikke misforstås. Ser veldig frem til tiden som kommer. Og jeg liker jo tross alt å planlegge. Selv om jeg denne gangen også må gjøre det alene, som den eneste voksne. "I told you that we could fly, because we all have wings. But some of of us don't know why." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #349 Del Skrevet 1. februar 2023 Agent smith skrev (32 minutter siden): Det er jo en unik kombinasjon. De har et navn og pronomen og adjektiv på det. Tysk. Lurer meg på om det kanskje også er et verb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 1. februar 2023 #350 Del Skrevet 1. februar 2023 AliceNextDoor skrev (3 timer siden): De har et navn og pronomen og adjektiv på det. Tysk. Lurer meg på om det kanskje også er et verb. 😆 Tror også det kan være et determiniativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2023 #351 Del Skrevet 6. februar 2023 AliceNextDoor skrev (På 1.2.2023 den 12.54): Jeg har gjort noen tiltak og kalkuleringer for de neste månedene og de neste par årene. Det skal jeg sannsynligvis gjøre et par dager og ganger de neste månedene også siden det er en typisk ting for meg å gjøre når jeg stresser. Jeg er ikke der at jeg holder på å gå på veggene av følelse rundt tap av kontroll eller i ferd med å få panikk. Men jeg erkjenner nå at jeg forstår allerede bedre hva andre kvinner har ment rundt det å være usikre på det nye. For nå er det mye nytt. Kroppen min er allerede ny. Den har noen reaksjoner og temperaturer jeg ikke er vant med, og som jeg finner litt forstyrrende. Jeg vet jo hva som skjer med meg og akkurat hva det er, men det gjør det ikke mer eller mindre småskummelt for meg. Men jeg har det helt bra, det må ikke misforstås. Ser veldig frem til tiden som kommer. Og jeg liker jo tross alt å planlegge. Selv om jeg denne gangen også må gjøre det alene, som den eneste voksne. "I told you that we could fly, because we all have wings. But some of of us don't know why." Fint skrevet ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 6. februar 2023 Forfatter #352 Del Skrevet 6. februar 2023 Cid skrev (11 timer siden): Fint skrevet ❤️ Hei du, har du ny profil? Ble litt satt ut når du plutselig var borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 6. februar 2023 Forfatter #353 Del Skrevet 6. februar 2023 Agent smith skrev (På 1.2.2023 den 15.06): 😆 Tror også det kan være et determiniativ Er det da jeg skal svare; definitivt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2023 #354 Del Skrevet 6. februar 2023 AliceNextDoor skrev (4 timer siden): Hei du, har du ny profil? Ble litt satt ut når du plutselig var borte. Jeg følte det ble for mye og tok en avgjørelse uten å helt tenke meg om 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. februar 2023 #355 Del Skrevet 7. februar 2023 AliceNextDoor skrev (19 timer siden): Er det da jeg skal svare; definitivt! Det mener jeg bestemt at du skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #356 Del Skrevet 7. februar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Det mener jeg bestemt at du skal Jeg nekter å la meg kommandere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #357 Del Skrevet 7. februar 2023 Cid skrev (17 timer siden): Jeg følte det ble for mye og tok en avgjørelse uten å helt tenke meg om Bra du kom tilbake til oss. Ble redd for at jeg sa noe galt i PM til deg. Om jeg gjorde det så må du si fra, det var ikke meningen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #358 Del Skrevet 7. februar 2023 Det begynner skimte litt her og der at vinteren snart er over, og det liker jeg. Jeg har vært ute og gått tur uten behov for støvler. Det liker jeg virkelig. Snart skal jeg begynne stelle den lille plenen min, men først må alle småflekkene av rim og snø forsvinne og dernest må det bli litt mer tørt. Du kan tro jeg teller timer mens jeg ser ut og gleder meg. Det er litt rart med tanke på at slik har det ikke vært særlig ofte før. Det begynte dukke opp litt tanker og lyster da jeg fikk hus i Trondheim, men før den tid lå det nok veldig skjult noen sted inni meg der jeg ikke fant det selv. Og så har det selvfølgelig vært en god del påvirkning fra min onkels gård. Men det er vel ikke den verste tingen å bli revet med om, er det vel? Ellers er dagene fine. Mye nytt å lære. Mye faller egentlig litt naturlig fordi jeg har hørt om det før, eller vet om det. Verden er fin. Det er du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. februar 2023 #359 Del Skrevet 7. februar 2023 AliceNextDoor skrev (1 time siden): Jeg nekter å la meg kommandere. Min mening er at dine tanker omkring dette på mange måter gjør vårt vennskap vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #360 Del Skrevet 7. februar 2023 Agent smith skrev (10 minutter siden): Min mening er at dine tanker omkring dette på mange måter gjør vårt vennskap vanskelig Jeg hører du sier at mine tanker er vanskelig for deg på mange måter, slik at du føler at det er vanskelig å være venner. (Har vi parterapi nå?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå