Gå til innhold

Om min mening teller, så..


AliceNextDoor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (På 28.2.2023 den 5.25):

En sang om kjæledyret hennes

 

Jeg hadde rent glemt Snappy. Det var litt koselig å se igjen. :)

Det er veldig hyggelig å komme til dagbok når andre har skrevet her. Sliter litt med ork og form om dagen siden den i magen allerede begynner bestemme en hel del. Da får jeg ikke sett innom her og andre medier så mye som jeg kanskje hadde tenkt, men når jeg først får tid og krefter til dette så er det veldig fint å finne Snappy for eksempel. :) Tusen takk til dere som får meg til å smile.

Jeg er sliten. Merker at dette ikke er et særlig enkelt hjørne av livet mitt,men det forventet jeg ikke heller og dette er også hittil med strevsomt enn det var en gang før da jeg var i denne tilstanden. Det får meg til å gruble litt på de neste månedene, og jeg har innsett at jeg kanskje har satt meg litt vel høye ambisjoner om hva jeg skal få til på slik og sånn tid. Jeg føler meg dum som tror jeg makter alt, for jeg innser at jeg har glemt at jeg ikke er 27 lengre.
Dummes Mädchen.

Ute er det kaldt. Her inne begynner varmen ta seg opp.

"When the night takes a deep breath
and the daylight has no end."

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AliceNextDoor skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde rent glemt Snappy. Det var litt koselig å se igjen. :)

Det er veldig hyggelig å komme til dagbok når andre har skrevet her. Sliter litt med ork og form om dagen siden den i magen allerede begynner bestemme en hel del. Da får jeg ikke sett innom her og andre medier så mye som jeg kanskje hadde tenkt, men når jeg først får tid og krefter til dette så er det veldig fint å finne Snappy for eksempel. :) Tusen takk til dere som får meg til å smile.

Jeg er sliten. Merker at dette ikke er et særlig enkelt hjørne av livet mitt,men det forventet jeg ikke heller og dette er også hittil med strevsomt enn det var en gang før da jeg var i denne tilstanden. Det får meg til å gruble litt på de neste månedene, og jeg har innsett at jeg kanskje har satt meg litt vel høye ambisjoner om hva jeg skal få til på slik og sånn tid. Jeg føler meg dum som tror jeg makter alt, for jeg innser at jeg har glemt at jeg ikke er 27 lengre.
Dummes Mädchen.

Ute er det kaldt. Her inne begynner varmen ta seg opp.

"When the night takes a deep breath
and the daylight has no end."

Husker den sangen var overalt i en periode og ble til en landeplage 😅 catchy sang da

Håper forresten at det er greit at jeg bruker å tagge deg i episoder på såpe tråden?

Uff :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.A filibombombom skrev (På 23.2.2023 den 17.13):

Tyskland besto vel for det meste av fyrstedømmer og sånn før 1870? Har ikke lest dette inngående altså.

 

Faren min var også den sinte i familien, lignet litt på hu i videoen, bortsett fra at han hadde bart

Det var nok en hel del forskjellige fyrster og småkonger, ikke helt ulikt Norge til en viss grad. Bare helt andre mengder rikdom og allianser.

O.A filibombombom skrev (På 24.2.2023 den 18.29):

Det er da vel ikke barnslig. Må da være lov å klage og sutre litt i blant 

Føler innimellom at jeg ikke gjør stort annet.

O.A filibombombom skrev (På 24.2.2023 den 18.34):

Her ser vi @AliceNextDoor som synger om å bli küsset og liebet og sånn

Geküsst og geliebt. ;) Eventuelt verliebt, om du tenker på å "bli/være forelsket".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AliceNextDoor skrev (På 1.3.2023 den 14.28):

.

 

Endret av Lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 timer siden):

Husker den sangen var overalt i en periode og ble til en landeplage 😅 catchy sang da

Håper forresten at det er greit at jeg bruker å tagge deg i episoder på såpe tråden?

Uff :klem: 

Hehe, den også den sangen med den flodhesten i skjørt. :)
Det går helt fint, jeg synes det er morsomt.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AliceNextDoor skrev (21 minutter siden):

Hehe, den også den sangen med den flodhesten i skjørt. :)
Det går helt fint, jeg synes det er morsomt.

Og den Crazy Frog :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.A filibombombom skrev (5 timer siden):

Alice og to tvilsomme typer synger om düse og sauseskritt 

Tvilsomme var virkelig rette ordet. Aldri hørt før, dette var spesielt. Udo og vennene er egnet å gi meg både klienter og søvnbesvær, problemet er at det var litt fengende.

Allerede funnet den på Spotify...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 1.3.2023 den 16.53):

Og den Crazy Frog :P 

Den ble sensurert enkelte steder fordi han ikke hadde bukser på, men løp med tissen sin i friluft. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det egentlig vært en fin dag. Jeg har bare glemt å kjenne etter at det var akkurat det, en fin dag. Så på et vis mistet jeg litt taket på den og har ikke vært like god med den fine dagen som jeg burde ha vært.
Jeg har ikke vært god med noen, heller ikke med selv. Jeg har ikke spist særlig godt, tvert imot har jeg ryddet og vasket en hel del. Og det kjenner jeg nå i ryggen, dessuten i hoftene og bekken. Ja, det er helt klart, kroppen forandrer seg veldig når man produserer et menneske. Jeg kjenner ikke meg selv igjen alltid, og derfor hender det jeg gjør ting jeg ikke burde ha gjort og ender med å gå på en overraskelse fysisk. Og så blir jeg frustrert på vis jeg kanskje ikke helt kjenner igjen, og så blir jeg enda mer lei meg. Og så har vi det gående.
Tenk at jeg skal ha ansvar for noen andre når jeg ikke føler meg særlig dyktig på å passe på meg selv.

Skjerp deg, sutrejente. Ta meg sammen.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
AliceNextDoor skrev (9 minutter siden):

Den ble sensurert enkelte steder fordi han ikke hadde bukser på, men løp med tissen sin i friluft. :D

Sikker på at det ikke var O.A Filibombom? 😂 neida 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Sikker på at det ikke var O.A Filibombom? 😂 neida 😁

Usikker på om O.A er så grønn? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
AliceNextDoor skrev (Akkurat nå):

Usikker på om O.A er så grønn? ;)

Sant. Det må nok være jeg som ser feil 🥸

Fin dagbok ☺️ Jeg har begynt å lese fra starten. Du skriver mye fint 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (18 minutter siden):

Sikker på at det ikke var O.A Filibombom? 😂 neida 😁

Skulle til å skrive nettopp det samme 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AliceNextDoor skrev (På 2.3.2023 den 21.48):

 

Endret av Lurven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer obskur tysk moro! Her kan vi se og høre en sang om @O.A filibombombom på sjekkern, fremført av @Cid den gangen han hadde permanent og 90talls dress. @O.A filibombombom spiller rollen som seg selv i kjent pingvindrakt - et sjekketriks han hadde lært på Pingu. Det han ikke vet er at kvinden med de store øynene er en admin! Han er så bøsta. @AliceNextDoor dukker opp i videoen også. Litt gråhåret.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden):

mer obskur tysk moro! Her kan vi se og høre en sang om @O.A filibombombom på sjekkern, fremført av @Cid den gangen han hadde permanent og 90talls dress. @O.A filibombombom spiller rollen som seg selv i kjent pingvindrakt - et sjekketriks han hadde lært på Pingu. Det han ikke vet er at kvinden med de store øynene er en admin! Han er så bøsta. @AliceNextDoor dukker opp i videoen også. Litt gråhåret.

 

Føler at dette funket bedre som sjekketriks på 90 tallet, tiden har desverre løpt fra pingvinsjekking

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...