Gå til innhold

Om min mening teller, så..


AliceNextDoor

Anbefalte innlegg

Cid skrev (3 minutter siden):

Hva med en blanding, Agent Lurven O.A 😄

Hehe

når jeg tagger er han det første forslaget jeg får opp når jeg skriver @O , ikke hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TheHairyToothfairy skrev (19 timer siden):

her er hun også som ung. folkemusikk ligger hjertet nær!

 

 

Lausbua høres vestlandsk og tvilsomt ut🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Hehe

når jeg tagger er han det første forslaget jeg får opp når jeg skriver @O , ikke hos deg?

Faktisk :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Lausbua høres vestlandsk og tvilsomt ut🧐

aner ikke hva det betyr, her må vi ha hjelp av tyskeren vår! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

Lausbua høres vestlandsk og tvilsomt ut🧐

😄 mye verre enn rorbua

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.A filibombombom skrev (På 15.2.2023 den 15.46):

Tyskertøs synger om ballonger

Hehe, sang fra barndommen, er det grunnlag for å føle seg gammel når dette er en sang mamma og pappa hørte mest på?
 

 

TheHairyToothfairy skrev (22 timer siden):

her er hun også som ung. folkemusikk ligger hjertet nær!

 

 

Haha, dette skal jo ikke du vite hva er for noe! Hva har du å si til ditt forsvar, hvorfor kan du om sånt? :ninja:

Titania skrev (5 timer siden):

Kan du ikke bare kalle han Ole Aleksander da? 😁

Jeg stemmer for denne. :)

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Just a little bit!:danser:

Hittil har det aldri vært småbiter av seg selv han har servert oss. Pass hodet for kofferter nå.
 

O.A filibombombom skrev (2 timer siden):

På videoen ser vi @AliceNextDoor sine onkler og tanter som synger om en mongolsk mann som levde for veldig lenge siden

Nei nå altså, det der er Tannfe. Den der tar ikke jeg på meg. Det er tross alt han som kalte seg Moskvamorten her. Basta! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (7 timer siden):

Hehe

når jeg tagger er han det første forslaget jeg får opp når jeg skriver @O , ikke hos deg?

Story of O

😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AliceNextDoor skrev (6 timer siden):

Hehe, sang fra barndommen, er det grunnlag for å føle seg gammel når dette er en sang mamma og pappa hørte mest på?
 

 

Haha, dette skal jo ikke du vite hva er for noe! Hva har du å si til ditt forsvar, hvorfor kan du om sånt? :ninja:

Jeg stemmer for denne. :)

Hittil har det aldri vært småbiter av seg selv han har servert oss. Pass hodet for kofferter nå.
 

Nei nå altså, det der er Tannfe. Den der tar ikke jeg på meg. Det er tross alt han som kalte seg Moskvamorten her. Basta! :laugh:

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AliceNextDoor skrev (10 timer siden):

Hehe, sang fra barndommen, er det grunnlag for å føle seg gammel når dette er en sang mamma og pappa hørte mest på?
 

 

Haha, dette skal jo ikke du vite hva er for noe! Hva har du å si til ditt forsvar, hvorfor kan du om sånt? :ninja:

Jeg stemmer for denne. :)

Hittil har det aldri vært småbiter av seg selv han har servert oss. Pass hodet for kofferter nå.
 

Nei nå altså, det der er Tannfe. Den der tar ikke jeg på meg. Det er tross alt han som kalte seg Moskvamorten her. Basta! :laugh:

Jeg kan da litt om sær musikk, men hva svarte er denne laus-bua? 

Og Moskvamorten er et helt vanlig navn der jeg kommer fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lausbua" er en rampete ung mann. Ikke helt pøbel, men småfrekk og morsom. Det er @O.A filibombombom, ganske enkelt.
Hun synger at når hun blir spurt om hvordan hun ønsker at en ny kjæreste skal være, så kan han se ut akkurat som han vil så lenge han er rampete og livlig. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AliceNextDoor skrev (14 minutter siden):

"Lausbua" er en rampete ung mann. Ikke helt pøbel, men småfrekk og morsom. Det er @O.A filibombombom, ganske enkelt.
Hun synger at når hun blir spurt om hvordan hun ønsker at en ny kjæreste skal være, så kan han se ut akkurat som han vil så lenge han er rampete og livlig. :)

 

Så Rammstein har egentlig bare laget en annen variant av den i Dicke Titten da 🙈

 

Alltid kjekt å lære noe nytt :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AliceNextDoor skrev (8 timer siden):

"Lausbua" er en rampete ung mann. Ikke helt pøbel, men småfrekk og morsom. Det er @O.A filibombombom, ganske enkelt.
Hun synger at når hun blir spurt om hvordan hun ønsker at en ny kjæreste skal være, så kan han se ut akkurat som han vil så lenge han er rampete og livlig. :)

 

Jeg er helt klart en lausbua, er ingen skjønnhet, men er rampete og sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (8 timer siden):

Så Rammstein har egentlig bare laget en annen variant av den i Dicke Titten da 🙈

 

Alltid kjekt å lære noe nytt :D 

Dicke titten veit jeg hva betyr😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mørkere, i sangen får vi blant annet høre om spøkelser og svarte tannfeer som kommer opp fra kjelleren.

Endret av O.A filibombombom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (På 18.2.2023 den 11.44):

Så Rammstein har egentlig bare laget en annen variant av den i Dicke Titten da 🙈

 

Alltid kjekt å lære noe nytt :D 

Hehe, slik kan man jo kanskje se på det ja. :)

 

 

O.A filibombombom skrev (På 17.2.2023 den 12.04):

 

Denne hadde jeg rent glemt helt av, har danset rundt mange ganger til denne på fester i fortiden min. Men nå har du funnet ut navnet mitt, da er dette ordnet opp i.

O.A filibombombom skrev (17 timer siden):

Jeg er helt klart en lausbua, er ingen skjønnhet, men er rampete og sånn

Du er sikkert et eneste lite sjarmtroll. :)
 

O.A filibombombom skrev (17 timer siden):

Dicke titten veit jeg hva betyr😁

Jeg henviser til mitt forrige svar til deg.  ;)

O.A filibombombom skrev (17 timer siden):

Litt mørkere, i sangen får vi blant annet høre om spøkelser og svarte tannfeer som kommer opp fra kjelleren.

:hjerte::hjerte::hjerte: Ikke rot tannfeer inn i denne perfekte sangen, er du snill.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående tysk musikk så oppdaget jeg tilfeldigvis denne låten sist år, veldig fengende uansett om jeg ikke forstår språket 😄 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille dag med familie, i morgen er det tur til byen for noen forskjellige ærender. Jeg liker byen, det er alltid noe å oppdage og fine plasser å gå turer.

Kroppen er i forandring på godt og virkelig vondt, merker også at jeg blir raskere sliten. Og sulten. Jeg har nevnt at det startet tidligere enn jeg forventet, men det gir fullstendig mening med tanke på hvor syk jeg tross alt har vært. Det har vært noen merkelige år. Og de blir neppe mindre spennende. :)

DSC0003470.thumb.jpg.b85117003f32865cb0feca3eb93a93db.jpg

:hjerte:

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Angående tysk musikk så oppdaget jeg tilfeldigvis denne låten sist år, veldig fengende uansett om jeg ikke forstår språket 😄 

 

Aldri hørt før, skal lytte på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...