AliceNextDoor Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #381 Del Skrevet 11. februar 2023 Agent smith skrev (2 minutter siden): Oioi den var annerledes ja. Hva betyr teksten på bildet? "Hvordan kommer meg gjennom tiden frem til min begravelse." sånn ca. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #382 Del Skrevet 12. februar 2023 Jeg har hatt en grei helg. Det er verken mer eller mindre. Det har ikke vært noe spesielle hendelser, men jeg har vært med familie og jeg har vært litt på tur. I dag vet jeg ikke riktig hva jeg vil, men jeg føler at dagen trenger mer farver enn jeg greier gi den fra egne stue-vegger. Egentlig er det ikke så mye å fortelle om helgen, kjære dagbok. Jeg har egentlig ikke gjort noe annet enn å eksistere, og det er ikke slik at jeg klager på grunn av det. Av og til er det helt ok. "Wish you were here, we could go anywhere and take the long, long way around." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 12. februar 2023 #383 Del Skrevet 12. februar 2023 En sang jeg lagde på slutten av 90 tallet da jeg lurte på hva kiloprisen på fisk var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. februar 2023 #384 Del Skrevet 12. februar 2023 Agent smith skrev (20 minutter siden): En sang jeg lagde på slutten av 90 tallet da jeg lurte på hva kiloprisen på fisk var 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. februar 2023 #385 Del Skrevet 12. februar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): En sang jeg lagde på slutten av 90 tallet da jeg lurte på hva kiloprisen på fisk var fun fact. Hans Peter kløp meg i skinkene da jeg fulgte ham fra utestedet der de hadde hatt afterparty etter We Love The 90s, og til hotellet i samme bygget. jeg vasket meg ikke på stumpen på mange måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 12. februar 2023 #386 Del Skrevet 12. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): fun fact. Hans Peter kløp meg i skinkene da jeg fulgte ham fra utestedet der de hadde hatt afterparty etter We Love The 90s, og til hotellet i samme bygget. jeg vasket meg ikke på stumpen på mange måneder. 😆 det er faktisk en fun fact😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 13. februar 2023 Forfatter #387 Del Skrevet 13. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (12 timer siden): fun fact. Hans Peter kløp meg i skinkene da jeg fulgte ham fra utestedet der de hadde hatt afterparty etter We Love The 90s, og til hotellet i samme bygget. jeg vasket meg ikke på stumpen på mange måneder. Fun Fact. Det fact'et der har jeg hørt deg fortelle minst 100 ganger. Gjest Agent smith skrev (10 timer siden): 😆 det er faktisk en fun fact😆 Hvorfor står det nå "gjest"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. februar 2023 #388 Del Skrevet 15. februar 2023 Tyskertøs synger om ballonger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. februar 2023 #389 Del Skrevet 16. februar 2023 Her ser vi alice i en video fra 2009, der hun synger om at hun er lei av mas og bare vil ha litt fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. februar 2023 #390 Del Skrevet 16. februar 2023 O.A filibombombom skrev (1 time siden): Her ser vi alice i en video fra 2009, der hun synger om at hun er lei av mas og bare vil ha litt fred her er hun også som ung. folkemusikk ligger hjertet nær! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar 2023 #391 Del Skrevet 17. februar 2023 O.A filibombombom skrev (17 timer siden): Her ser vi alice i en video fra 2009, der hun synger om at hun er lei av mas og bare vil ha litt fred Håper du endrer tilbake til lurven eller agent Smith, navnet ditt nå er vanskelig å uttale og skrive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. februar 2023 #392 Del Skrevet 17. februar 2023 Cid skrev (18 minutter siden): Håper du endrer tilbake til lurven eller agent Smith, navnet ditt nå er vanskelig å uttale og skrive Kan du ikke bare kalle han Ole Aleksander da? 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar 2023 #393 Del Skrevet 17. februar 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Kan du ikke bare kalle han Ole Aleksander da? 😁 Tenkte på når jeg skal tagge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. februar 2023 #394 Del Skrevet 17. februar 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Tenkte på når jeg skal tagge Siden du skrev uttale 😅 (og jeg er kanskje litt vrang idag 🙈) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar 2023 #395 Del Skrevet 17. februar 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Siden du skrev uttale 😅 (og jeg er kanskje litt vrang idag 🙈) Vera Wrang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. februar 2023 #396 Del Skrevet 17. februar 2023 Titania skrev (2 timer siden): Kan du ikke bare kalle han Ole Aleksander da? 😁 Kall meg bare oh ah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. februar 2023 #397 Del Skrevet 17. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (19 timer siden): her er hun også som ung. folkemusikk ligger hjertet nær! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar 2023 #398 Del Skrevet 17. februar 2023 O.A filibombombom skrev (5 minutter siden): Kall meg bare oh ah! Hva med en blanding, Agent Lurven O.A 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. februar 2023 #399 Del Skrevet 17. februar 2023 O.A filibombombom skrev (9 minutter siden): Kall meg bare oh ah! Just a little bit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. februar 2023 #400 Del Skrevet 17. februar 2023 På videoen ser vi @AliceNextDoor sine onkler og tanter som synger om en mongolsk mann som levde for veldig lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå