AliceNextDoor Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #281 Del Skrevet 17. juli 2022 Dette var en fin uke. Jeg har igjen hatt det veldig bra tross store utfordringer og nye oppgaver, men det har ærlig talt bare vært fint å bryne seg på. Jeg vet jeg er stille, men det har sine årsaker i at jeg ikke får så mye tid til noe annet. Hvorfor? Fordi jeg gjør noe jeg må gjøre på tvang, nemlig å slappe av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. juli 2022 #282 Del Skrevet 17. juli 2022 Glad for at du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 18. juli 2022 Forfatter #283 Del Skrevet 18. juli 2022 Cid skrev (På 17.7.2022 den 10.36): Glad for at du har det bra Håper du også har det fint. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. juli 2022 #284 Del Skrevet 18. juli 2022 AliceNextDoor skrev (4 minutter siden): Håper du også har det fint. Takk er hos familie nå, skal snart spise vafler Håper du har en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 19. juli 2022 Forfatter #285 Del Skrevet 19. juli 2022 Myke, bløte dager uten særlig mye annet enn å gjøre unna plikter, nødvendigheter og siden lade opp til en lang vinter. Min verden inneholder fremdeles en del forandringer, men de går helt fint og fører med seg litt uforutsette situasjoner og behov. Jeg har ikke så mye å si annet enn at jeg har det bra, dagene er greie og nettene fungerer de også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 22. juli 2022 Forfatter #286 Del Skrevet 22. juli 2022 Like the moon we have been up all night, pretending that everything's alright. Følelser og meg er ikke noen suksess-historie, det har jeg innsett. Det er alltid en eller annen form for fallgruve eller utfordring, og det er det jammen denne gangen også. Men det går greit, det er ingen krise. Jeg lar meg ikke stresse selv om jeg er lei meg. Det er han også, men det hjelper på et vis ikke. Sølvreven har fått ny eier. Det gikk mye fortere enn jeg så for meg og jeg synes det er både trist og greit om hverandre. For min del betyr det jo ikke annet enn at det er på tide å finne en ny brukt en i fin stand, og så er jeg glad for at den havnet hos noen som vet å verdsette det arbeidet min far og min onkel har lagt i den. Det var et av de beste kjøpene jeg har gjort, og det koser jeg meg med. I gang med jobb igjen snart. Det blir godt, men jeg har litt jeg må gjennom/gjennomføre aller først. Mer om det siden, orker ikke nå. From the moment I walk out the door Hopin' for some miracle cure Love don't bother me. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 23. juli 2022 Forfatter #287 Del Skrevet 23. juli 2022 Våknet for litt siden med ett. Prøvd å få sove igjen, men finnes egentlig ikke trøtt. Er bare sliten. Lei. Utbrent. Jeg skulle til å skrive fortvilet, men det er jeg ikke. Jeg er noe som ligner, men akkurat nå finner jeg ikke ordet. Ordet er allikevel absolutt ikke fortvilet. Jeg vil hjem, men skal ikke helt ennå. Hjem er nå et ganske forvirrende begrep siden det akkurat nå er to plasser og ingen av dem føles helt som hjem. Det er som å sitte å dingle med to nakne føtter i iskald snø. Det både er kaldt og det brenner, og jeg vil bare snu på alt som gjør at det slutter. Holder opp. Tar slutt. Vender. Og jeg kan ikke bruke rus for å stoppe den følelsen mer. Jeg kan bare ikke. Nå har jeg skuffet for mange over så lang tid at nå er det nødt til å ta slutt. Noen ganger virkelig hater jeg meg selv for hva jeg har tillatt meg å gjøre med meg selv og hvordan jeg har skuffet andre som er så gode. Jeg vil hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. juli 2022 #288 Del Skrevet 23. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 23. juli 2022 Forfatter #289 Del Skrevet 23. juli 2022 Cid skrev (9 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 23. juli 2022 Forfatter #290 Del Skrevet 23. juli 2022 Jeg hadde i grunnen veldig mange gjøremål i dag, men det ble omgjort til prokastinering og usedvanlig høyt tidsfordriv på å sitte i ro. Det kan jeg for all del ha litt godt av, å sitte i ro altså, men det føles fryktelig sløsete når det er flere oppgaver som burde løses nå denne helgen. Men jeg sitter ganske godt. Det kunne vært verre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 25. juli 2022 Forfatter #291 Del Skrevet 25. juli 2022 Jeg skal leve lenge og godt denne høsten på de fantastiske timene med Rammstein. Jeg er ganske fornøyd, det var en veldig god konsert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. juli 2022 #292 Del Skrevet 25. juli 2022 AliceNextDoor skrev (1 minutt siden): Jeg skal leve lenge og godt denne høsten på de fantastiske timene med Rammstein. Jeg er ganske fornøyd, det var en veldig god konsert. Så fint det ble en fin opplevelse! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. juli 2022 #293 Del Skrevet 25. juli 2022 AliceNextDoor skrev (10 minutter siden): Jeg skal leve lenge og godt denne høsten på de fantastiske timene med Rammstein. Jeg er ganske fornøyd, det var en veldig god konsert. Bra du hygget deg, det fortjente du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 25. juli 2022 Forfatter #294 Del Skrevet 25. juli 2022 Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Så fint det ble en fin opplevelse! Ja, godt selskap og fin musikk er en uslåelig kombinasjon. Et vennepar hadde en billett ekstra, så vi dro dit totalt fire stykker. Kunne jo vært litt bedre vær og jeg skal være ærlig og si at for min del var det litt for mye mennesker. Men det er bagateller når man får de andre opplevelsene. Jeg trenger egentlig gå på flere konserter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. juli 2022 #295 Del Skrevet 25. juli 2022 AliceNextDoor skrev (2 timer siden): Jeg skal leve lenge og godt denne høsten på de fantastiske timene med Rammstein. Jeg er ganske fornøyd, det var en veldig god konsert. Så bra 😁 Jeg ender opp i Gøteborg enten fredag eller lørdag 🙈 Når mamma plutselig sier hun vil hjelpe til med å skaffe billett, hadde det vært kult med feuerzone 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 4. august 2022 Forfatter #296 Del Skrevet 4. august 2022 Det ble et aller så hurtigst lite besøk hos helsevesenet. Noe dukket opp og det måtte tas hånd om med en gang. Slik er det bare. Det som verre er, nå er jeg enda mer sliten enn jeg allerede var. Og det er ikke veldig lenge til jeg begynner i jobb igjen. Livet er et løp noen ganger, og jeg har korte ben. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 9. august 2022 Forfatter #297 Del Skrevet 9. august 2022 (endret) Så var høsten i gang, ny jobb atter en gang. Jeg er ikke helt i gang, men følger med på et vis. Denne sommeren ble ikke helt slik jeg så for meg. Det er mye som skulle ha vært nå i august, og det mangler noe vesentlig. Det enorme savnet som andre før har beskrevet for meg ble plutselig så virkelig. Jeg vet nå at det er sant, at det stemmer. At det er sånn det føles, akkurat slik andre har fortalt om til meg. Nå handler det om meg. Plutselig. Klarer ikke la være å tenke på hvordan den skulle sett ut. Om det ville vært en jente. Gutt. Hvordan øynene ville vært, hvordan det ville vært å kjenne inntil seg. Hvordan lukter og lyder hadde vært og minst like viktig, hvordan jeg ville vært. Hvem skulle jeg vært nå? Jeg, som ikke engang er helt sikker på hvem jeg faktisk er akkurat nå. Eller i morgen. Istedet ble det opphold et sted for å snakke om mitt forhold til rus. Trangen og behovet, og flukten. Det har nok satt meg litt mer på sporet om noe jeg ikke har forstått, så det var virkelig verd det og burde vært gjort for lenge siden. "I never meant to cause you no pain, but it looks like I did it again." Endret 9. august 2022 av AliceNextDoor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 5. september 2022 Forfatter #298 Del Skrevet 5. september 2022 Dette er niende forsøket mitt på å skrive et innlegg her. Får det ikke til. Orker ikke skrive om hvordan det har vært i det siste. Det blir så mye sutring og drama. Det blir sånn at jeg fremstår som det mest tragiske kasuset av kaos og motgang. Og det kan hende jeg er det, men skriver jeg det her så må jeg nesten lese det selv og da blir det helt sant for meg også at jeg er det. Jeg trenger det ikke akkurat nå, strever nok med å holde hodet over vannet. Jeg må rett og slett ta meg sammen. Ute er sommeren i ferd med å gå tom. Det gjør ingenting for det har vært alt for varmt. "Life is a dance you learn as you go, sometimes you lead and sometimes you follow." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. september 2022 #299 Del Skrevet 5. september 2022 AliceNextDoor skrev (2 minutter siden): Dette er niende forsøket mitt på å skrive et innlegg her. Får det ikke til. Orker ikke skrive om hvordan det har vært i det siste. Det blir så mye sutring og drama. Det blir sånn at jeg fremstår som det mest tragiske kasuset av kaos og motgang. Og det kan hende jeg er det, men skriver jeg det her så må jeg nesten lese det selv og da blir det helt sant for meg også at jeg er det. Jeg trenger det ikke akkurat nå, strever nok med å holde hodet over vannet. Jeg må rett og slett ta meg sammen. Ute er sommeren i ferd med å gå tom. Det gjør ingenting for det har vært alt for varmt. "Life is a dance you learn as you go, sometimes you lead and sometimes you follow." Jeg synes ikke at du er sutrete eller tragisk ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 6. september 2022 Forfatter #300 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg har vært ute i dag, det var veldig greit. Nå har jeg vært mye utenfor døren i det siste, det er ikke det, men nå har jeg vært utenfor hagen min uten å ha noe jobbrelatert eller lege jeg skulle. Jeg har vært ute på rømmen. Alltid litt godt for da får man tid til å stokke litt på tankene mens hjernen får frisk luft og nye impulser. Jeg har vært ute og sklidd forbi i livet mitt mens jeg har pasert gjennom andres. Resultatet av det er at jeg har egentlig bare slappet av, og det kjenner jeg at det var nok virkelig på tide. Alt blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå