AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Nabo sendte bekymringsmelding fordi vi er inne hele tiden, og «virker» isolerte. Vi har gardinene for hele tiden, men det er jo pga vi bor med 4 firemannsboliger rundt oss, og barn som løpet forbi vinduene. Vi har alt lukket også, men jo har en air cooler, hadde vi åpnet ting så hadde jo ikke det blitt noe kaldt. Har en som er 3.5 og en baby på 9mnd, også har jeg en i magen 5 måneder på vei. Så orker jo ikke all verdens heller. Er ofte nabo barna ønsker å leke med eldste, men jeg liker ikke naboene noe særlig, så vil ikke det. Og det må vell være lov. Så vi trives inne, og det hender jo vi drar ut, da drar vi til besteforeldrene på fars side og spiser middag og kaffe der. Og reiser hjem rundt 21 tiden på kvelden. Det sendte også nabo bekymring på. Men jeg har ofte barnet hjemme fra barnehage da jeg syntes det er hyggelig, og da blir det jo ikke like rutinert som om hun hadde vært i barnehage. syntes det er utrolig kjipt at de har sendt bekymring på meg. Er dette liksom noe grunnlag. Elsker jo barna mine og ville ikke vært slem mot de. Anonymkode: adcf0...f81 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 5. juli 2021 Hvorfor vil du ikke at den eldste skal leke med naboungene? At du misliker naboene er ikke god nok grunn. Anonymkode: 342ae...2eb 165
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 5. juli 2021 Den eldste vil jo ha godt av å være ute nå om sommeren. Anonymkode: 70122...85a 136
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den eldste vil jo ha godt av å være ute nå om sommeren. Anonymkode: 70122...85a Vi er jo ute, men da drar vi heller til besteforeldrene på ettermiddagen. Anonymkode: adcf0...f81 12
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Jeg ville vurdert muligheten for å flytte om jeg var deg. De naboene høres ut som de ønsker bråk og drama. Anonymkode: 7549a...386 30
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 5. juli 2021 Du liker ikke naboene, så derfor får ikke barnet leke med ungene deres? Det er et eller annet som skurrer her. Anonymkode: 5fe3e...e45 170
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 Jeg tror du er naboen, og at du har skrevet om dem flere ganger.. Familie av deg, ikke sant? Å være inne døgnet rundt er stusselig. Omsorgssvikt? Spørs hva annen stimuli de får. Nettbrett og tv, nei Anonymkode: ca9d6...076 48
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #8 Skrevet 5. juli 2021 Drar dere ikke på stranden med eldste nå som det er så fint og varmt? Anonymkode: 6fe96...7a3 44
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #9 Skrevet 5. juli 2021 Så provoserende!! Norge har blitt en politi-stat, skiller man seg ut på noe vis blir det automatisk sendt bekymringsmeldinger!! Til dere som bedømmer alle som ikke liker å være ute så er det faktisk flere nordmenn av annen etnisk opprinnelse som kommer fra kulturer der man ikke er så mye ute, og når de først er ute med barna så kjører de bil til et annet sted for å gjøre en koselig utflukt ut av det. At folk ikke går ut gjør dem ikke til monstre og grusomme mot barna. Anonymkode: dddb6...69e 26
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #10 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du liker ikke naboene, så derfor får ikke barnet leke med ungene deres? Det er et eller annet som skurrer her. Anonymkode: 5fe3e...e45 Er det ikke lov å ikke like andres unger uten at det må ligge noe bak..? Anonymkode: dddb6...69e 22
norw Skrevet 5. juli 2021 #11 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor vil du ikke at den eldste skal leke med naboungene? At du misliker naboene er ikke god nok grunn. Anonymkode: 342ae...2eb Det vet du ikke nok om til å uttale deg om det. 15
Gjest theTitanic Skrevet 5. juli 2021 #12 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nabo sendte bekymringsmelding fordi vi er inne hele tiden, og «virker» isolerte. Vi har gardinene for hele tiden, men det er jo pga vi bor med 4 firemannsboliger rundt oss, og barn som løpet forbi vinduene. Vi har alt lukket også, men jo har en air cooler, hadde vi åpnet ting så hadde jo ikke det blitt noe kaldt. Har en som er 3.5 og en baby på 9mnd, også har jeg en i magen 5 måneder på vei. Så orker jo ikke all verdens heller. Er ofte nabo barna ønsker å leke med eldste, men jeg liker ikke naboene noe særlig, så vil ikke det. Og det må vell være lov. Så vi trives inne, og det hender jo vi drar ut, da drar vi til besteforeldrene på fars side og spiser middag og kaffe der. Og reiser hjem rundt 21 tiden på kvelden. Det sendte også nabo bekymring på. Men jeg har ofte barnet hjemme fra barnehage da jeg syntes det er hyggelig, og da blir det jo ikke like rutinert som om hun hadde vært i barnehage. syntes det er utrolig kjipt at de har sendt bekymring på meg. Er dette liksom noe grunnlag. Elsker jo barna mine og ville ikke vært slem mot de. Anonymkode: adcf0...f81 Synges det er bekymringsverdig med 3,5 åring som er inne hele tiden. Stakkars
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #13 Skrevet 5. juli 2021 Det kan høres ut som litt veiledning er riktig her. Man må tåle at barn er på utsiden. Hvis de henger rundt vinduene for å glo eller leker på deres bittelille hageflekk er det lov å heller be de leke andre steder. Hvis det nå er barn nr 3 på 3 år og man ikke tåler at det leker barn på utsiden og heller ikke går ut med de barna man har annet enn til besteforeldre så har man kanskje tatt seg vann over hodet? Anonymkode: b3788...98f 48
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #14 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så provoserende!! Norge har blitt en politi-stat, skiller man seg ut på noe vis blir det automatisk sendt bekymringsmeldinger!! Til dere som bedømmer alle som ikke liker å være ute så er det faktisk flere nordmenn av annen etnisk opprinnelse som kommer fra kulturer der man ikke er så mye ute, og når de først er ute med barna så kjører de bil til et annet sted for å gjøre en koselig utflukt ut av det. At folk ikke går ut gjør dem ikke til monstre og grusomme mot barna. Anonymkode: dddb6...69e Det er ingen som snakker om monstre og grusomme andre enn deg. Anonymkode: b3788...98f 15
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #15 Skrevet 5. juli 2021 du kan selvsagt få lov til å ikke like dem du vil, men jeg synes ikke det skal stå i veien for at ungene dine skal få leke ute. Drar de på aktiviteter i løpet av uka? Møter de andre venner? Anonymkode: 6bcb8...3ff 27
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #16 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingen som snakker om monstre og grusomme andre enn deg. Anonymkode: b3788...98f Naboen mener tydeligvis at ts er en ræva mor/for og derfor sendte bekymringsmelding. Hvis du tror det er for å være snill så får du tro igjen. Anonymkode: dddb6...69e 8
Populært innlegg likermegher Skrevet 5. juli 2021 Populært innlegg #17 Skrevet 5. juli 2021 For et stusselig liv for unger å være inne hele tiden og ikke få leke med unger som kommer på døra. Jeg tenker alltid rus og psykiatri når jeg ser folk ha alt av gardiner igjen og aldri er ute. 100
Gjest theTitanic Skrevet 5. juli 2021 #18 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det ikke lov å ikke like andres unger uten at det må ligge noe bak..? Anonymkode: dddb6...69e Egentlig så er det ikke greit nei. Fordi foreldre hever seg over at man ikke liker barn som vil omgås eget barn. Det er ikke DIN potensielle venn, men ditt barns potensielle venn, og sannsynligvis vil barnet ditt like vedkommende.
Populært innlegg Havregrøt Skrevet 5. juli 2021 Populært innlegg #19 Skrevet 5. juli 2021 Synes de er tøffe som tørr å bry seg jeg. Altfor mange som velger å ikke se. 56
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #20 Skrevet 5. juli 2021 Det er jo ikke noe problem om dere ikke har noe å skjule, tenker jeg. Anonymkode: 9060a...fcc 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå