AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #41 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har bare sett en av den typen, men det er sikkert flere. Han jeg fikk opp var helt ordinær. Ikke den som havner i "20% kategorien" som det snakkes om her inne så ofte. Jeg tror ikke han hadde vært en populær bruker om det ikke hadde vært for kreativiteten. Han var (er) en helt vanlig mann som gjør helt vanlige hverdagsoppgaver. Det i seg selv appellerer jo til meg da. Jeg ønsker ikke fjellgeita som heller sover i telt og ser på bålet, enn å ligge i sofaen med meg og smågodt på en lørdags kveld. Anonymkode: 0c2ba...665 En bekjent av meg kom opp hos meg med en slik type profil da jeg sveipet en dag. Ble litt flau på hans vegne. Men idéen bak er god. Anonymkode: 8d933...9e7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #42 Skrevet 3. juli 2021 https://datingnorge.no/tinder-tips/ Anonymkode: 0a33d...d5b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #43 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå er ikke jeg på Tinder (jeg er fortsatt sammen med samme mann i over 20 år). Jeg har jo sett bilder osv og vet hvordan det gjøres pga single venninner har vist meg. Men jeg tenker kanskje visst jeg ser en sporty mann. Kanskje for sporty meg.. han har lagt ut bilder og viser til at han går mye ute i naturen. Da hadde ikke sveipet Høyre (er høyre når du er interessert eller er det venstr?). Grunnen at jeg ikke hadde likt ham er kanskje fordi jeg tenker at jeg orker ikke å gå tur i skauen hver helg. Jeg liker selv alt fra båtliv, Hytteliv på landet, Hytteliv på fjellet, gå i fjellet (men blir kanskje en til to turer i året). Jeg liker også å stå på slalom, men blir som regel to-tre turer opp på dagsturer for å stå ski. Selv om jeg har mann og barn så kan jeg fint da dagsturen alene på fjellet og. Og jeg middelmådig kvinne som lager middelmådig mat 😁 Men liker ellers også ferie i utlandet og weekenturer til større byer både i innlandet og utlandet. Jeg liker menn som må kunne utfordre meg litt og. Og jeg må kunne le sammen med han (helst av han😁). Det jeg falt for min mann var at han var litt klønete i fremtoning i den tiden han sjekket meg opp. Jeg sitter små ler enda av enkelte situasjonene. Og nå har jeg jeg fortalt våre ungdom om dette, og dem Skrattler av faren sin. Det viktigeste er at du prøve å være deg seg. Ikke prøv å være en annen. Øv deg på smaltalk. Men har du fått noe respons på Tinder? Selv om du ikke syns dama er pen, kanskje hun viser seg å være mye hyggeligere enn antatt. Hvis ikkje match på første date og to, så har du fått øvd deg litt på sosial trening Det finnes you konsulenter du sikker kan søke dem opp og høre at dem kan hjelpe deg både Tinder profil og dating generelt. Burde kanskje sett filmen ‘HITCH’ av Will Smith Anonymkode: 0a33d...d5b Fint og ett gjennomarbeidet innlegg. Dette skal jeg ta med videre. Jeg skjønner jeg må få frem ulike sider ved meg selv, og ikke fremstille profilen som at jeg er en fjellmann / eller noe jeg ikke er. Mulig damene har gjennomskuet meg her. Akkurat det du lister opp av interesser er det jeg liker å gjøre, så jeg må få det frem på en eller annen måte. Livet mitt er jo A4 liv, som nærmer seg 30 år. ts Anonymkode: ce1ff...ac9
AnonymBrukerx Skrevet 3. juli 2021 #44 Skrevet 3. juli 2021 (endret) Senk kravene og ta til takke med det du får. Menn kan lettere få attraktive kvinner selv om de er stygge. Stygge kvinner har det verst, selv om de har gode kvaliteter som mor, kone. Menn som prøver å være morsomme på en kokette "uhøytidelig" måte er noe av det verste som finnes. Endret 4. juli 2021 av AnonymBrukerx 1
Hr. Aktiv Skrevet 3. juli 2021 #45 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): For et kvinnesyn. Du tenker at det at du IKKE tar dem med hjem for å pule på første date er problemet i deres øyne?? Hva slags matcher er det du får? Høres mer ut som du er en mann som liker best å høre deg selv prate. Hvilke interesser har HUN da? Kanskje hun ikker så interessert i å prate i timesvis KUN om DINE spesifikke interesseområder... Datet en mann som var kjempe fornøyd med en date vi hadde for vi hadde snakket om sååå mye spennende og det var så givende å prate med meg. Han gikk derfra uten å vite en dritt om meg eller mine meninger om noen ting for jeg slapp aldri til. Laaang monolog og utgreiinger om ganske så detaljerte problemstillinger innen hans sære hobby... Mitt bidrag var et par oppfølgingsspørsmål ut av ren høflighet. Litt annen vinkel her pga at han faktisk var fornøyd med daten og at jeg holdt munn men poenget er at noen mennesker (kvinner og menn) er litt for glad i å høre seg selv prate og har lite genuin interesse for hvem den andre er... Anonymkode: 8d933...9e7 Det kvinnesynet er det vel kvinner selv som fikser. Nesten alle mine kamerater tar damer med hjem og puler dem på første date. Hvem skaper det synet her, damene eller meg? Jo da jeg får vite hva de heter og hva de lever av. Stort mere er det lite å hente. Evt. barn får jeg jo vite en del om og om hvor travelt de har det iløpet av uka. Jo de rører seg for å ikke stivne selv om profilen deres inneholder ord som "er i god form" med bilder av en topptur der alle selfiekonger drar. Jeg spør en del om hva de er opptatte av og hva de ønsker med en partner. Her blir det veldig stille. Akkurat nå skjønner jeg at tanken om hva du bringer inn eller forsøker å bringe inn ikke en gang har streifet deg. Du skal bare ha en mann. Mange menn er jo tilsynelatende ganske "kjedelige" må være da mine spørsmål kommer som lyn fra klar himmel. Jo lenger vi kommer inn i samtalen jo mere faller de av helt uten argument. Det virker som de faktisk ikke kan noen ting. Det rare her er at de fortsatt ønsker å treffes. Jo da jeg får "takk for en hyggelig date. Det virker som du har masse tanker og et bredt temafelt. Derfor hadde det vært koselig om vi kunne treffes igjen om du vil altså." Klart jeg vil det..? Not.
true aspie Skrevet 3. juli 2021 #46 Skrevet 3. juli 2021 Markedet på tinder er ikke i balanse. Det er sikkert og visst.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #47 Skrevet 4. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (20 minutter siden): Det kvinnesynet er det vel kvinner selv som fikser. Nesten alle mine kamerater tar damer med hjem og puler dem på første date. Hvem skaper det synet her, damene eller meg? Jo da jeg får vite hva de heter og hva de lever av. Stort mere er det lite å hente. Evt. barn får jeg jo vite en del om og om hvor travelt de har det iløpet av uka. Jo de rører seg for å ikke stivne selv om profilen deres inneholder ord som "er i god form" med bilder av en topptur der alle selfiekonger drar. Jeg spør en del om hva de er opptatte av og hva de ønsker med en partner. Her blir det veldig stille. Akkurat nå skjønner jeg at tanken om hva du bringer inn eller forsøker å bringe inn ikke en gang har streifet deg. Du skal bare ha en mann. Mange menn er jo tilsynelatende ganske "kjedelige" må være da mine spørsmål kommer som lyn fra klar himmel. Jo lenger vi kommer inn i samtalen jo mere faller de av helt uten argument. Det virker som de faktisk ikke kan noen ting. Det rare her er at de fortsatt ønsker å treffes. Jo da jeg får "takk for en hyggelig date. Det virker som du har masse tanker og et bredt temafelt. Derfor hadde det vært koselig om vi kunne treffes igjen om du vil altså." Klart jeg vil det..? Not. Jeg kjenner ikke dem du eller dine kamerater har datet så hvis du sier det er sånn, så er det vel sånn. Kommer vel også an på kandidatene man velger å matche med. Hverken jeg eller de jeg kjenner blir rett med hjem/tar med seg mannen hjem på første date. Men hadde vi hatt lyst, hadde vi hatt lov - det er jo det. Kanskje du ikke gir dem noe særlig ønske om å dele/snakke heller. Kan hende det hadde vært annerledes med en mann som fikk dem til å slappe av og følelsen av å kunne være seg selv. Det er også mulig at de misyer interessen for deg når dere møtes - da deler man uansett ikke om man ikke tenker fortsette kontakten. Bare å smile og nikke seg høflig gjennom da. Hvis du er null interessert i å høre om deres liv - og det består til stor del av barn og hektisitet som mamma, så får du kanskje date noen uten barn. Man har ikke tid til å dyrke seg selv og spesialinteresser som mamma... Man setter pris på små pusterom innimellom Å hevde at "de ikke kan noe" - æsj. Er de på jobbintervju eller ute en tur for å slappe litt av og bli kjent med en hyggelig (?) fyr. Du høres ut som en overlegen blære, selv om du sikkert er et skautroll eller på annen måte deviant. Anonymkode: 8d933...9e7 9
norw Skrevet 4. juli 2021 #48 Skrevet 4. juli 2021 Helt normalt, og langt ifra sikkert at det er noe galt med bildene eller evt tekst. Du må være godt over middels attraktiv for å få noe ut av Tinder, og du kan ikke forvente at damene i din liga vil like deg. Det er mer attraktive menn som har sveipet damene i din liga til høyre, så da trenger de ikke å like en jevnbyrdig mann som deg.
Gjest someone_here Skrevet 4. juli 2021 #49 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du sier du har gode bilder, men har du gode bilder? Er de typisk fotograf - alt for gode bilder? Er det selfie i speilet på bade? Er det selfie der du ikke smiler? Det skal mye til for at et bilde er bra. Er det bilde sammen med mange andre? Er det bare masse friluftsbilder langt ifra? Man må smile. Man må minst ha et/første bilde, der man ser hvem du er. Selfie, med smil, naturlig, ikke fotograf bilde. Om du virkelig ikke brenner for alt som heter friluftsliv og telt, ikke ta med slike bilder, bare for «alle har dem». Jeg sveiper aldri på friluftsmenn. Heller ikke ha på solbriller. Man kan ha bilder sammen med andre, men ikke som første bilde, og ikke som eneste bilde, for hvordan vet man da hvem man sveiper på. Hva med profilen? Du må skrive noe. Det må være bra nok til å fenge interessen. Ikke den der emoji listen. Ikke ha «spør da vel» ol. tekst. Det er din oppgave å fenge meg. Skriv kort, men utdypt hvem du er, hva du ser etter. Gjør det klart om du har barn (men absolutt ingen bilder av barn, de hører ikke hjemme på tinder). Har du klart å få på plass alt dette, da kan det være du får noe matcher. Men kan aldri garantere noe. Tinder er ikke et enkelt sted å få matcher. Mange useriøse. Anonymkode: 9afcb...739 Det er jo litt rart med det du skriver egentlig. Mens ingenting markant har endret seg på tinder (jeg får ala 20 likes i løpet av to tre uker), resultater på happn har snudd på hodet. Før jeg la til noen semi-profesjonelle bilder, fikk jeg 3-4 likes. Nå får jeg 20-25, altså det veldig, veldig lurt å profesjonelle bilder på datingapper.
Gjest someone_here Skrevet 4. juli 2021 #50 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er attraktiv kvinne, får match på de fleste jeg sveiper høyre på. Mange uattraktive menn liker meg osv, mange likes itillegg. Mitt «problem» er at når vi matcher så må jeg ta initiativ til samtalen, få ganger menn gjør det. Jeg leser alltid profilteksten, synes den er viktig. Fått inntrykk av at menn ikke gidder å skrive, samtlige profiler står det ar de er seriøse og ute etter forhold…. Så jeg skjønner ikke meg på menn på tinder… Anonymkode: 5bca7...db6 Hvor gammel er du? Jeg tror at de fleste er lei av å bli ignorert, og trenger dermed et "hint" fra kvinner som beviser at de faktisk er interessert. Sender du en melding først, får de et tegn på at du er interessert.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #51 Skrevet 4. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (7 timer siden): Det kvinnesynet er det vel kvinner selv som fikser. Nesten alle mine kamerater tar damer med hjem og puler dem på første date. Hvem skaper det synet her, damene eller meg? Jo da jeg får vite hva de heter og hva de lever av. Stort mere er det lite å hente. Evt. barn får jeg jo vite en del om og om hvor travelt de har det iløpet av uka. Jo de rører seg for å ikke stivne selv om profilen deres inneholder ord som "er i god form" med bilder av en topptur der alle selfiekonger drar. Jeg spør en del om hva de er opptatte av og hva de ønsker med en partner. Her blir det veldig stille. Akkurat nå skjønner jeg at tanken om hva du bringer inn eller forsøker å bringe inn ikke en gang har streifet deg. Du skal bare ha en mann. Mange menn er jo tilsynelatende ganske "kjedelige" må være da mine spørsmål kommer som lyn fra klar himmel. Jo lenger vi kommer inn i samtalen jo mere faller de av helt uten argument. Det virker som de faktisk ikke kan noen ting. Det rare her er at de fortsatt ønsker å treffes. Jo da jeg får "takk for en hyggelig date. Det virker som du har masse tanker og et bredt temafelt. Derfor hadde det vært koselig om vi kunne treffes igjen om du vil altså." Klart jeg vil det..? Not. Du virker som en herlig type. Doserende bedreviter med en overdreven selvtillit og manglende sosial intelligens. Og hvis ikke damene skynder seg å fortelle om alt de kan, så kan de altså ingenting. Disse røverhistoriene er det ingen som tror på. Anonymkode: 45733...1ab 9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #52 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du virker som en herlig type. Doserende bedreviter med en overdreven selvtillit og manglende sosial intelligens. Og hvis ikke damene skynder seg å fortelle om alt de kan, så kan de altså ingenting. Disse røverhistoriene er det ingen som tror på. Anonymkode: 45733...1ab Synes egentlig han virker som en typisk bitter og middelaldrende «gubbetype». Anonymkode: d47e8...2ff 9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #53 Skrevet 4. juli 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke Tinder mest for ONS og sånt? Er det dette du er ute etter? Jeg synes seriøst det er skikkelig rart med folk som fortsatt tror dette. Nei, Tinder har aldri vært kun for ONS og sånt, og det spørsmålet har vært besvart en million ganger hver uke overalt på nett i snart ti år. Vil jo helst ikke anta at folk bare troller, men begynner å lure iblant. Anonymkode: 70a3d...a63 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #54 Skrevet 4. juli 2021 Nå er jeg ganske ny på Tinder selv, så har vel ikke helt de rette tipsene – men for meg er tekst alfa og omega. Det hjelper ikke med fine bilder om jeg ikke får vite _noe som helst_ om deg ved siden av. Anonymkode: f3b81...cf2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #55 Skrevet 4. juli 2021 Tips: slett Tinder-programmet du har på telefonen din. Anonymkode: 982c6...a42
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #56 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja, e tungt på Tinder. Masse fake dameprofilar og damer som ser ut som takras trykker like på meg. Får meg til å lure om eg verkeleg er så lite attraktiv. Anonymkode: c07b5...576 Hvis du ser dem så har du vel trykker liker på dem også? Desperat much? 🤔 Anonymkode: a5453...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #57 Skrevet 4. juli 2021 someone_here skrev (2 timer siden): Hvor gammel er du? Jeg tror at de fleste er lei av å bli ignorert, og trenger dermed et "hint" fra kvinner som beviser at de faktisk er interessert. Sender du en melding først, får de et tegn på at du er interessert. Jeg er passert 40, og er over alderen til TS. Jeg tror menn bare matcher og gidder ikke gjøre mer. Jeg tror de bare ser etter noe bedre rundt neste sving, markedet er kynisk Anonymkode: 5bca7...db6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #58 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er passert 40, og er over alderen til TS. Jeg tror menn bare matcher og gidder ikke gjøre mer. Jeg tror de bare ser etter noe bedre rundt neste sving, markedet er kynisk Anonymkode: 5bca7...db6 Det er en kjent sak at menn sveiper på alt som en slags billigversjon av tinder pluss, for så å sortere damene de har fått match med senere. Derfor er det få som starter samtalen, menn fordi de ikke er interesserte i dama de har matcha med, og damer fordi de ikke vet om mannen egentlig er interessert (ref massesveipinga) Anonymkode: 0d9eb...4bf 3
Hr. Aktiv Skrevet 4. juli 2021 #59 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg kjenner ikke dem du eller dine kamerater har datet så hvis du sier det er sånn, så er det vel sånn. Kommer vel også an på kandidatene man velger å matche med. Hverken jeg eller de jeg kjenner blir rett med hjem/tar med seg mannen hjem på første date. Men hadde vi hatt lyst, hadde vi hatt lov - det er jo det. Kanskje du ikke gir dem noe særlig ønske om å dele/snakke heller. Kan hende det hadde vært annerledes med en mann som fikk dem til å slappe av og følelsen av å kunne være seg selv. Det er også mulig at de misyer interessen for deg når dere møtes - da deler man uansett ikke om man ikke tenker fortsette kontakten. Bare å smile og nikke seg høflig gjennom da. Hvis du er null interessert i å høre om deres liv - og det består til stor del av barn og hektisitet som mamma, så får du kanskje date noen uten barn. Man har ikke tid til å dyrke seg selv og spesialinteresser som mamma... Man setter pris på små pusterom innimellom Å hevde at "de ikke kan noe" - æsj. Er de på jobbintervju eller ute en tur for å slappe litt av og bli kjent med en hyggelig (?) fyr. Du høres ut som en overlegen blære, selv om du sikkert er et skautroll eller på annen måte deviant. Anonymkode: 8d933...9e7 Leser du i det heletatt det jeg skriver?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #60 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Takk for tips. Jeg er jo ingen fjell mann, bortsett fra at jeg digger å gå i fjellet når jeg har mulighet. Men det er jo likevel bare små turer. Så mulig jeg fremstiller meg feil på Tinder. ts Anonymkode: ce1ff...ac9 Jeg sveiper bevisst bort alle menn med mange fjellbilder. Visst kan jeg ta meg en tur på fjellet i ny og ne selv, men jeg gidder ikke de som er «frelst» - noe jeg tenker om alle som på død og liv skal ha med disse fjellbildene Anonymkode: 97ef8...e84 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå