AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #61 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg sveiper bevisst bort alle menn med mange fjellbilder. Visst kan jeg ta meg en tur på fjellet i ny og ne selv, men jeg gidder ikke de som er «frelst» - noe jeg tenker om alle som på død og liv skal ha med disse fjellbildene Anonymkode: 97ef8...e84 Samme her. Og 95 prosent av menn på tinder er merkelig nok fjellfrelste. Det er enten eller. Øldrikkende sofapoteter eller fjellmenn. Hvor har det blitt av resten? De eksisterer jo, men tydeligvis ikke på tinderen min. Anonymkode: 0d9eb...4bf 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #62 Skrevet 4. juli 2021 Spørs om du tror du får bedre damer enn hva du «fortjener» i realiteten..? Damer kan ikke velge og vrake mer enn menn kan. Det var slik FØR, men det er ikke slik i dag. Anonymkode: f159c...b48 1
GrønnNellik68 Skrevet 4. juli 2021 #63 Skrevet 4. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er dame og slitet med akkurat det sammen. Anonymkode: 5bd4f...975 Jeg og tinder funker inte Endret 4. juli 2021 av Bente1234
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #64 Skrevet 4. juli 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Synes egentlig han virker som en typisk bitter og middelaldrende «gubbetype». Anonymkode: d47e8...2ff Som matcher med 20 år gamle bimbodamer. Og blir overrasket på date. Anonymkode: c170b...302 2
GrønnNellik68 Skrevet 4. juli 2021 #65 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk for tips. Jeg er jo ingen fjell mann, bortsett fra at jeg digger å gå i fjellet når jeg har mulighet. Men det er jo likevel bare små turer. Så mulig jeg fremstiller meg feil på Tinder. ts Anonymkode: ce1ff...ac9 Ja kutt ut fjellbilder. Ser jeg det og 50+ i alt for trangt sykkel antrekk er det ikkenoe for meg uansett😂 Eller bilder tatt langt unna… eller masse hunde bilder eller sammen med mange andre på bilder og man håper det er den kjekkeste på bilde som er mannen bak profilen … og 20 år gamle bilder …er mitt tips 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #66 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du ser dem så har du vel trykker liker på dem også? Desperat much? 🤔 Anonymkode: a5453...4bc Ehh, nei har ikkje trykt liker på dei. Du får av og til opp secret admirer når du har gratis tinder og der er det utan unntak takras som dukkar opp. No kan jo det vere tinder som hintar om at eg må betale for å få opp dei fine damene og Anonymkode: c07b5...576
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #67 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Samme her. Og 95 prosent av menn på tinder er merkelig nok fjellfrelste. Det er enten eller. Øldrikkende sofapoteter eller fjellmenn. Hvor har det blitt av resten? De eksisterer jo, men tydeligvis ikke på tinderen min. Anonymkode: 0d9eb...4bf Eg drikk øl på fjellet. Har masse fjellbileter på profilen min fordi eg vil ha ei fjelldame. Anonymkode: c07b5...576
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #68 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ehh, nei har ikkje trykt liker på dei. Du får av og til opp secret admirer når du har gratis tinder og der er det utan unntak takras som dukkar opp. No kan jo det vere tinder som hintar om at eg må betale for å få opp dei fine damene og Anonymkode: c07b5...576 Ikke la deg lure, betaler du har de deg på kroken og kommer til å levere samme lass med takras uansett. Og sånn går no dagan, det er slik de tjener penger. Anonymkode: 0d9eb...4bf 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #69 Skrevet 4. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (1 time siden): Leser du i det heletatt det jeg skriver? Vi kan jo ta en sjekk. Det jeg oppfattet var: - Du mener kvinnene kommer utenfor sin komfortsone fordi du ikke gir dem pikk med en gang men heller drar på tur. - Du mener de er kjedelige fordi det de forteller om fra sin hverdag er om barna og travel jobb. - Du mener de ikke kan noen ting fordi de blir sittende å høre om alt det du kan og interesserer seg for, uten å noe særlig å tilføye til samtalen. Hva med å bytte tema når de åpenlyst ikke er så interessert i det du har evinnelige lange monologer om? For de fleste er det innlysende at man finner noe annet å snakke om, hvis samtalepartner ikke kan eller vil tilføye noe til emnet. Du kan jo gjerne fortelle noen minutter om det du liker men hvis du blir sittende å fortelle i evigheter, så virker du bare selvopptatt og lite interessert i den andre. Jeg er selv en ganskd åpen person og har ikke problemer med å tine opp sånn i starten - men andre trenger mer tid og det er helt normalt! De fleste har en interessant historie å fortelle og interesser seg for noe men de må jo være komfortable med DEG og situasjonen først. Deler hun ingenting, så har det med dette å gjøre - ikke at hun ikke kan noe. Foreslår at du holder deg til kameratgubber med samme interesser istedenfor å sløse bort tiden til disse "kjedelige alenemødrene." 👍 Anonymkode: 8d933...9e7 8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #70 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Eg drikk øl på fjellet. Har masse fjellbileter på profilen min fordi eg vil ha ei fjelldame. Anonymkode: c07b5...576 Fint for deg, og ikke noe galt i det i utgangspunktet. Sikkert mange som vil ha en øldrikkende fjellmann også. Jeg ser etter noe annet. Anonymkode: 0d9eb...4bf 1
GrønnNellik68 Skrevet 4. juli 2021 #71 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Eg drikk øl på fjellet. Har masse fjellbileter på profilen min fordi eg vil ha ei fjelldame. Anonymkode: c07b5...576 Ja det er slik jeg tolker alle de som har fjell bilder og jeg er ikke en sånn fjellgeit så Passer meg ikke 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #72 Skrevet 4. juli 2021 Jeg er kvinne med et barn jeg har 50%. Er på utkikk etter en mann som er typ familiemann. Som helst har egne barn og som ønsker seg en dame som vil sette pris på hans barn. Han liker selv også barn. Men det er så mange menn som er typ alpha med motorsykkel, skal leve livet og ha seg en ung dame og bare tulle rundt eller ER SÅ KÅT, MÅ BARE TØMME SEG eller har ikke hatt samboer før og vil ikke "etablere seg" og løper når det blir litt seriøst. "tåler ikke at det blir seriøst så fort.. " og så drømmer han egentlig selv om hus og ro. Jeg vil ha det seriøst. Jeg vil ha stor familie! liv og røre og barn rundt meg. Så jeg sliter også med å finne noen. Anonymkode: e1bee...b81 2
GrønnNellik68 Skrevet 4. juli 2021 #73 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er kvinne med et barn jeg har 50%. Er på utkikk etter en mann som er typ familiemann. Som helst har egne barn og som ønsker seg en dame som vil sette pris på hans barn. Han liker selv også barn. Men det er så mange menn som er typ alpha med motorsykkel, skal leve livet og ha seg en ung dame og bare tulle rundt eller ER SÅ KÅT, MÅ BARE TØMME SEG eller har ikke hatt samboer før og vil ikke "etablere seg" og løper når det blir litt seriøst. "tåler ikke at det blir seriøst så fort.. " og så drømmer han egentlig selv om hus og ro. Jeg vil ha det seriøst. Jeg vil ha stor familie! liv og røre og barn rundt meg. Så jeg sliter også med å finne noen. Anonymkode: e1bee...b81 Det er jo slike jeg ser finner hverandre mest rundt meg hele tiden
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #74 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er det så vanskelig for andre menn på Tinder? Jeg har gode bilder, men matcher ikke med de damene jeg ønsker. Føler at Tinder gir veldig dårlig avkastning i matcher jeg får, sammenlignet med tidsbruken jeg har lagt ned i sveiping. Anonymkode: ce1ff...ac9 Kanskje damer du søker ikke befinner seg på tinder. Ellers kan jeg anbefale deg filippiner jenter de er utrolig skjønne. Anonymkode: 250ba...e9b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #75 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg sveiper bevisst bort alle menn med mange fjellbilder. Visst kan jeg ta meg en tur på fjellet i ny og ne selv, men jeg gidder ikke de som er «frelst» - noe jeg tenker om alle som på død og liv skal ha med disse fjellbildene Anonymkode: 97ef8...e84 Jeg tenker det samme her! Anonymkode: 5bca7...db6 1
Hr. Aktiv Skrevet 4. juli 2021 #76 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi kan jo ta en sjekk. Det jeg oppfattet var: - Du mener kvinnene kommer utenfor sin komfortsone fordi du ikke gir dem pikk med en gang men heller drar på tur. - Du mener de er kjedelige fordi det de forteller om fra sin hverdag er om barna og travel jobb. - Du mener de ikke kan noen ting fordi de blir sittende å høre om alt det du kan og interesserer seg for, uten å noe særlig å tilføye til samtalen. Hva med å bytte tema når de åpenlyst ikke er så interessert i det du har evinnelige lange monologer om? For de fleste er det innlysende at man finner noe annet å snakke om, hvis samtalepartner ikke kan eller vil tilføye noe til emnet. Du kan jo gjerne fortelle noen minutter om det du liker men hvis du blir sittende å fortelle i evigheter, så virker du bare selvopptatt og lite interessert i den andre. Jeg er selv en ganskd åpen person og har ikke problemer med å tine opp sånn i starten - men andre trenger mer tid og det er helt normalt! De fleste har en interessant historie å fortelle og interesser seg for noe men de må jo være komfortable med DEG og situasjonen først. Deler hun ingenting, så har det med dette å gjøre - ikke at hun ikke kan noe. Foreslår at du holder deg til kameratgubber med samme interesser istedenfor å sløse bort tiden til disse "kjedelige alenemødrene." 👍 Anonymkode: 8d933...9e7 Nå er det disse kjedelige alenemødrene som foreslår å treffes flere ganger da og ikke jeg. Hvorfor de da er villige til å sløse bort tiden sin på meg er litt rart. Hadde de vært litt mere opptatt av hvem jeg er og ikke det jeg kan tilby som en slags handelsvare kunne jeg ønsket noe mere. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #77 Skrevet 4. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden): Nå er det disse kjedelige alenemødrene som foreslår å treffes flere ganger da og ikke jeg. Hvorfor de da er villige til å sløse bort tiden sin på meg er litt rart. Hadde de vært litt mere opptatt av hvem jeg er og ikke det jeg kan tilby som en slags handelsvare kunne jeg ønsket noe mere. Men merker du ikke i samtalen allerede før dere møtes at de bare viser interesse for hva du kan tilby? Eller skriver du minimalt med dem før dere treffes? Anonymkode: df047...8e0
Hr. Aktiv Skrevet 4. juli 2021 #78 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men merker du ikke i samtalen allerede før dere møtes at de bare viser interesse for hva du kan tilby? Eller skriver du minimalt med dem før dere treffes? Anonymkode: df047...8e0 Jeg nevner aldri noe om verdier før vi treffes. Penger er null og nada for meg. Har jeg smør på brødskiva er jeg fornøyd. Til damer betyr verdier tydeligvis alt. Uansett hvordan du ser ut kommer de ramlende.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #79 Skrevet 4. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Jeg nevner aldri noe om verdier før vi treffes. Penger er null og nada for meg. Har jeg smør på brødskiva er jeg fornøyd. Til damer betyr verdier tydeligvis alt. Uansett hvordan du ser ut kommer de ramlende. Jadda jadda. Vil bare ha pengene. Not. Anonymkode: 0d9eb...4bf 1
Gjest someone_here Skrevet 4. juli 2021 #80 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er passert 40, og er over alderen til TS. Jeg tror menn bare matcher og gidder ikke gjøre mer. Jeg tror de bare ser etter noe bedre rundt neste sving, markedet er kynisk Anonymkode: 5bca7...db6 Da er vi i forskjellige livsfaser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå