Gå til innhold

Jeg sliter på Tinder (mann)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Majoriteten av menn sliter på tinder. Skyldes flere ting. Det er flere menn enn kvinner på appen, og har du en gjennomsnittlig profil vil ikke profilen din bli vist til damer like ofte på appen som menn som har en god profil. Derfor får menn generelt lite likes. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg av Tinder mann, det er ikke bra for sjelen. Spillet er rigget mot deg så til de grader.

Anonymkode: 90639...1e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig å finne kjærligheten på Tinder. Min sønn i tredve årene fant kjærligheten der, og de er samboere idag. Så helt umulig er det ikke...

Anonymkode: 99922...5ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er mulig å finne kjærligheten på Tinder. Min sønn i tredve årene fant kjærligheten der, og de er samboere idag. Så helt umulig er det ikke...

Anonymkode: 99922...5ee

Joda, det er bare å holde ut. Noen vinner stort sett førstepremie i lotto hver uke så teoretisk så er det helt klart en mulighet! 🤣

Anonymkode: a7fff...c0e

AnonymBruker
Skrevet

For at jeg skal gidde å sveipe høyre på en profil, er det én ting som er viktigere enn alt annet; genuinitet. 

Det betyr at jeg må se glimt av den ekte personen. Svært mange menn bommer helt på hva de tror kvinner ser etter, og skriver f.eks at de har hus, hytte, båt, trygg jobb, høy lønn og ellers "alt på stell". Det er selvsagt en fordel, alt dette, men sier ingenting om hvem mannen er. 

Noe annet som viser genuinitet, er at de faktisk har lagt ned litt innsats i profilen sin. Det er utrolig mange med profilbilder tatt inne hjemme i dårlig lys, gjerne nedenfra og opp så alt innhold i nesa synes, eller i speilet på badet hvor tannkremflekkene og rendene i do er synlige. Det forteller meg at fyren ikke har gidda å søke "how to take better selfies" på youtube, eller gjort noe annet som viser innsats. 

Når alt kommer til alt er det biologi som styrer her. Vi har fortsatt genene til menneskearter som var jegere og sankere. Menneskene levde i grupper på alt fra noen titalls til noen hundretalls individer. Når kvinnene fikk barn, kunne de ikke i like stor grad som før bidra til jakt og sanking, og ble mer avhengig av flokken sin for å få mat, avlastning og beskyttelse. Det er åpenbart at kvinner dermed blir mer tiltrukket av menn som viser handlekraftighet og andre egenskaper som gjør ham i stand til å ta vare på seg. Status betyr selvsagt noe, så at en kvinne kan la seg imponere av dyr bil, høy lønn og stilige klær er jo ikke uventet. Men for at det i det hele tatt skal bety noe, må han først ha vist noen av egenskapene som kvinner finner attraktivt. 

Så; vis hvem du er, og vis at du legger ned litt innsats i Tinder/prosjekt finne dame. Og vær tydelig på hva du er ute etter. 

Anonymkode: 4408c...571

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Kom deg av Tinder mann, det er ikke bra for sjelen. Spillet er rigget mot deg så til de grader.

Anonymkode: 90639...1e7

Hvor er spillet rigget i din favør da? Spesielt om du er introvert.

Anonymkode: 70a3d...a63

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor er spillet rigget i din favør da? Spesielt om du er introvert.

Anonymkode: 70a3d...a63

En mann har størst sjanse å treffe en partner mens de begge er under 25, gjennom felles interesser og arenaer som skole og fritidsaktiviteter. Denne gyldne muligheten kommer ikke tilbake.

Anonymkode: 8a36f...93c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...