AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #21 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har kanskje ikke så gode bilder som jeg tenker. Ser jo bra ut syns jeg selv. Har et par fjellbilder, elles vet jeg liksom helt hva annet bildene burde vise. Er jo glad i å være ute! Har prøvd med og uten tekst, kan ikke si det var stor forskjell. Er inntrykket at kvinner ønsker at menn har profiltekst? Ts Anonymkode: ce1ff...ac9 Drit i de fjellbildene 😆 Det er i alle fall min subjektive mening. Kan hende andre tenker annerledes. Ta gjerne bilder ute, pga penere kulisser og bedre lys men kanskje heller noen bilder som får frem noe quirky eller sjarmerende med deg, enten om det er smilehull eller en vane som står i fokus. De fleste profiler er litt sånn intetsigende og etterlater ikke noe inntrykk, samme om det er Ken eller Ola... Profiltekst trenger ikke være så lang. Noen stikkord om hva du søker og litt basic om deg ELLER (men dette er min subjektive preferanse:) noe merkelig, humoristisk, osv. Noen ganger "liker" jeg pga morsom setning liksom 😆 Jada... Anonymkode: 8d933...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #22 Skrevet 3. juli 2021 24 minutter siden, AnonymBruker said: har fortsatt til gode å møte en mann som ikke sliter på tinder. Anonymkode: 7c65d...2cc Har spurt menn for gøy om hvordan de ligger an på tinder og de har hundrevis og av og til tusenvis av matcher. Ikke høye, normal jobb. Ofte dør samtaler ut men de får dates likevel. Men konseptet å bare like ut ifra utseende er nok ikke så sunt for oss mennesker, det er unaturlig. Kjemi sier ikke bare noe om tiltrekning og hvordan mennesker kommer overens, men også signaler om fruktbarhet sammen. Sånt går man glipp av når man kun ser utseende på en skjerm, det er unaturlig. Anonymkode: 7ce67...f50 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #23 Skrevet 3. juli 2021 2/3 av mannlige brukere på Tinder får ikke så mye som en date. Gå heller ut og møt damer gjennom aktiviterer pg felles kjente. Anonymkode: bb016...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #24 Skrevet 3. juli 2021 Om du kjøper Gold-abonnementet kan du se hvem som har likt deg, også "sveipe inn" de du liker blant dem. Vet en del menn foretrekker den metoden. Så en video på nettet (tror det var YouTube) med et eksperiment på hvor vanskelig det er å være mann på Tinder. De brukte bilder av en modell, og selv han fikk ikke i nærheten av matchene som damene gjør der inne. Anonymkode: df047...8e0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #25 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du sier du har gode bilder, men har du gode bilder? Er de typisk fotograf - alt for gode bilder? Er det selfie i speilet på bade? Er det selfie der du ikke smiler? Det skal mye til for at et bilde er bra. Er det bilde sammen med mange andre? Er det bare masse friluftsbilder langt ifra? Man må smile. Man må minst ha et/første bilde, der man ser hvem du er. Selfie, med smil, naturlig, ikke fotograf bilde. Om du virkelig ikke brenner for alt som heter friluftsliv og telt, ikke ta med slike bilder, bare for «alle har dem». Jeg sveiper aldri på friluftsmenn. Heller ikke ha på solbriller. Man kan ha bilder sammen med andre, men ikke som første bilde, og ikke som eneste bilde, for hvordan vet man da hvem man sveiper på. Hva med profilen? Du må skrive noe. Det må være bra nok til å fenge interessen. Ikke den der emoji listen. Ikke ha «spør da vel» ol. tekst. Det er din oppgave å fenge meg. Skriv kort, men utdypt hvem du er, hva du ser etter. Gjør det klart om du har barn (men absolutt ingen bilder av barn, de hører ikke hjemme på tinder). Har du klart å få på plass alt dette, da kan det være du får noe matcher. Men kan aldri garantere noe. Tinder er ikke et enkelt sted å få matcher. Mange useriøse. Anonymkode: 9afcb...739 Jeg tror kanskje ikke bildene er gode nok, og ikke aner jeg heller hvordan jeg skal få tatt gode bilder. Bildene er tatt utendørs. Ingen selfie og speil/baris bilder osv. Jeg vet såpass - det er no go. Er det nok med 4 bilder? Jeg liker godt å gå turer. Ellers trener jeg på senter, og lever et A4-liv. Har liksom ingenting spennende å vise, hvis du skjønner. Anonymkode: ce1ff...ac9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #26 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Haha. For en formulering! Men ja, signerer denne! Noen ganger tenker jeg "HOW DARE YOU?" 😆 og da snakker jeg takras som i ustelte, shabby mannfolk eller de som er 15 år eldre og IKKE folk som har noe imperfekt med utseendet sitt eller har en funksjonsnedsettelse. Det er ok å ikke være 100% symmetrisk eller sitte i rullestol ☺️ kanskje rart å sammenligne det men det finnes mange rare holdninger der ute! Vær så snill å ha på rene klær, ikke ha synlig dofasiliteter, ølbokser o.l. i bakgrunnen. Fett hår er heller ingen høydare. USTELTE MENN med dårlig formuleringsevne er det jeh kalmer takras... Anonymkode: 8d933...9e7 Haha, ja nettopp det eg tenkjer og. Eller 'seriøst, korleis i alle dagar tenkjer du at vi skal vere ein match'. Nok av ustelte dameprofilar der ute. Er det verkeleg så mange menn som likar dei at dei blir høge på seg sjøl? Svara alle dei få damene som tar kontakt med meg eg om dei tar kontakt før eg tar kontakt for eg sveipar selektivt så er det match så er det fordi eg i utgangspunktet er interessert. Anonymkode: c07b5...576 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #27 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Drit i de fjellbildene 😆 Det er i alle fall min subjektive mening. Kan hende andre tenker annerledes. Ta gjerne bilder ute, pga penere kulisser og bedre lys men kanskje heller noen bilder som får frem noe quirky eller sjarmerende med deg, enten om det er smilehull eller en vane som står i fokus. De fleste profiler er litt sånn intetsigende og etterlater ikke noe inntrykk, samme om det er Ken eller Ola... Profiltekst trenger ikke være så lang. Noen stikkord om hva du søker og litt basic om deg ELLER (men dette er min subjektive preferanse:) noe merkelig, humoristisk, osv. Noen ganger "liker" jeg pga morsom setning liksom 😆 Jada... Anonymkode: 8d933...9e7 Takk for tips. Jeg er jo ingen fjell mann, bortsett fra at jeg digger å gå i fjellet når jeg har mulighet. Men det er jo likevel bare små turer. Så mulig jeg fremstiller meg feil på Tinder. ts Anonymkode: ce1ff...ac9 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #28 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er det så vanskelig for andre menn på Tinder? Jeg har gode bilder, men matcher ikke med de damene jeg ønsker. Føler at Tinder gir veldig dårlig avkastning i matcher jeg får, sammenlignet med tidsbruken jeg har lagt ned i sveiping. Anonymkode: ce1ff...ac9 Kutt ut Tinder en periode? Og prøv å sjekke opp damer på den gamle måten. Leste om Jennifer Aniston som er singel igjen, og hun brukte ikke app’er for å bli kjente med nye. Hun ville bli sjekket opp på den gamle måten. Ellers så får du gjør som ungdommen. Dem legger ut snap på snapkartet der dem skriver «add meg, kjeder meg. Noen som vil finne på noe» og så legger dem til brukernavnet sitt. Mine tenåringer som er med oss på campingen har visst gjort dette for å bli litt kjente med nye. Nå er min datter 17, så jeg er ikke redd lengre at hun finne på å treffe eldre menn da jeg vet hun liker dem på sin egen alder (det er hun og venninne som har lagt. Og jeg ser det er flere ungdommer som også holder på). Anonymkode: 0a33d...d5b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #29 Skrevet 3. juli 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror kanskje ikke bildene er gode nok, og ikke aner jeg heller hvordan jeg skal få tatt gode bilder. Bildene er tatt utendørs. Ingen selfie og speil/baris bilder osv. Jeg vet såpass - det er no go. Er det nok med 4 bilder? Jeg liker godt å gå turer. Ellers trener jeg på senter, og lever et A4-liv. Har liksom ingenting spennende å vise, hvis du skjønner. Anonymkode: ce1ff...ac9 Har du noen jentevenner som du rett og slett kan be om å hjelpe deg med bilder? (Guttevenner kan fungere også). Jeg har venner som aktivt spør meg om å forsøke å ta noen gode bilder av dem når vi møtes i ulike settinger; ute for å ta en øl, på tur, pizzakveld hjemme, badetur, fjelltur. Dette gjør de ene og alene fordi de vil få gode bilder til Tinderen sin. Anonymkode: 3f8e0...444 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #30 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det OK å skrive hva man ser etter, og hvilke interesser man har? Det jeg er redd for at tinderprofilen blir litt «stiv», og virkelig skremmer damer. Jeg mener at bildene viser det godt, men mulig jeg er «blindet».. ts Anonymkode: ce1ff...ac9 Ja, det er fint å skrive hva du ser etter. Også hvilke interesser du har. Den kuleste profilen jeg har sett faktisk var en som hadde tatt bilder kun for tinder med tekst på hvert bilde. Det han gjorde på hvert bilde var å vise hverdagslige aktiviteter som bretting av klær, nistesmøring (til de dagene det ikke er hjemmekontor), støvsuging, tur osv. Han kom opp som populær bruker så tydelig at det fenget hos flere 😅 Anonymkode: 0c2ba...665 3
Hr. Aktiv Skrevet 3. juli 2021 #31 Skrevet 3. juli 2021 (endret) Jeg får en del match, men har til gode å få noe seriøst. Stort sett kan de ikke lese. Ser kun på første bilde og kan de faste fire ordene ja, nei og vet ikke. Likevel ønsker de å date meg og noen ønsker en relasjon. Grobunn for dype tanker dette. Endret 3. juli 2021 av Hr. Aktiv Dvs. Du går ikke glipp av noe ihvertfall. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #32 Skrevet 3. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Jeg får en del match, men har til gode å få noe seriøst. Stort sett kan de ikke lese. Ser kun på første bilde og kan de faste fire ordene ja, nei og vet ikke. Likevel ønsker de å date meg og noen ønsker en relasjon. Grobunn for dype tanker dette. De svarer bare med "ja, nei og vet ikke", men vil ha date og forhold? Wow, hvordan oppfører de seg på daten da? Tinder er helt spacet! Anonymkode: df047...8e0 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #33 Skrevet 3. juli 2021 Og hvor seriøse de er, tror jeg har litt med alder å gjøre. Dess eldre jo mer seriøse…? Anonymkode: 5bca7...db6
Hr. Aktiv Skrevet 3. juli 2021 #34 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De svarer bare med "ja, nei og vet ikke", men vil ha date og forhold? Wow, hvordan oppfører de seg på daten da? Tinder er helt spacet! Anonymkode: df047...8e0 De havner jo utenfor komfortsonen da jeg drar de med på tur istedet for hjem å pule. Det siste der krever bare en stiv en og det er bare det de vil ha for å fange mannen. På tur sitter de å hører på jeg prater om masse forskjellig som det er helt åpenbart de ikke har fnugg av peiling på da det ikke angår de isolert.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #35 Skrevet 3. juli 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er fint å skrive hva du ser etter. Også hvilke interesser du har. Den kuleste profilen jeg har sett faktisk var en som hadde tatt bilder kun for tinder med tekst på hvert bilde. Det han gjorde på hvert bilde var å vise hverdagslige aktiviteter som bretting av klær, nistesmøring (til de dagene det ikke er hjemmekontor), støvsuging, tur osv. Han kom opp som populær bruker så tydelig at det fenget hos flere 😅 Anonymkode: 0c2ba...665 Har sett flere av de der - selv synes jeg stort sett det er litt kleint! Om han kom opp som populær bruker tipper jeg det heller handler om at han rett og slett er veldig attraktiv. Anonymkode: 3f8e0...444
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #36 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, det er fint å skrive hva du ser etter. Også hvilke interesser du har. Den kuleste profilen jeg har sett faktisk var en som hadde tatt bilder kun for tinder med tekst på hvert bilde. Det han gjorde på hvert bilde var å vise hverdagslige aktiviteter som bretting av klær, nistesmøring (til de dagene det ikke er hjemmekontor), støvsuging, tur osv. Han kom opp som populær bruker så tydelig at det fenget hos flere 😅 Anonymkode: 0c2ba...665 Bra tips! Høres kreativt ut:-) Fikk lyst å prøve dette. Ts Anonymkode: ce1ff...ac9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #37 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kutt ut Tinder en periode? Og prøv å sjekke opp damer på den gamle måten. Leste om Jennifer Aniston som er singel igjen, og hun brukte ikke app’er for å bli kjente med nye. Hun ville bli sjekket opp på den gamle måten. Ellers så får du gjør som ungdommen. Dem legger ut snap på snapkartet der dem skriver «add meg, kjeder meg. Noen som vil finne på noe» og så legger dem til brukernavnet sitt. Mine tenåringer som er med oss på campingen har visst gjort dette for å bli litt kjente med nye. Nå er min datter 17, så jeg er ikke redd lengre at hun finne på å treffe eldre menn da jeg vet hun liker dem på sin egen alder (det er hun og venninne som har lagt. Og jeg ser det er flere ungdommer som også holder på). Anonymkode: 0a33d...d5b Ja! Skal selvsagt ikke utelukke gamle måten. Anonymkode: ce1ff...ac9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #38 Skrevet 3. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): De havner jo utenfor komfortsonen da jeg drar de med på tur istedet for hjem å pule. Det siste der krever bare en stiv en og det er bare det de vil ha for å fange mannen. På tur sitter de å hører på jeg prater om masse forskjellig som det er helt åpenbart de ikke har fnugg av peiling på da det ikke angår de isolert. For et kvinnesyn. Du tenker at det at du IKKE tar dem med hjem for å pule på første date er problemet i deres øyne?? Hva slags matcher er det du får? Høres mer ut som du er en mann som liker best å høre deg selv prate. Hvilke interesser har HUN da? Kanskje hun ikker så interessert i å prate i timesvis KUN om DINE spesifikke interesseområder... Datet en mann som var kjempe fornøyd med en date vi hadde for vi hadde snakket om sååå mye spennende og det var så givende å prate med meg. Han gikk derfra uten å vite en dritt om meg eller mine meninger om noen ting for jeg slapp aldri til. Laaang monolog og utgreiinger om ganske så detaljerte problemstillinger innen hans sære hobby... Mitt bidrag var et par oppfølgingsspørsmål ut av ren høflighet. Litt annen vinkel her pga at han faktisk var fornøyd med daten og at jeg holdt munn men poenget er at noen mennesker (kvinner og menn) er litt for glad i å høre seg selv prate og har lite genuin interesse for hvem den andre er... Anonymkode: 8d933...9e7 13
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #39 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har kanskje ikke så gode bilder som jeg tenker. Ser jo bra ut syns jeg selv. Har et par fjellbilder, elles vet jeg liksom helt hva annet bildene burde vise. Er jo glad i å være ute! Har prøvd med og uten tekst, kan ikke si det var stor forskjell. Er inntrykket at kvinner ønsker at menn har profiltekst? Ts Anonymkode: ce1ff...ac9 Nå er ikke jeg på Tinder (jeg er fortsatt sammen med samme mann i over 20 år). Jeg har jo sett bilder osv og vet hvordan det gjøres pga single venninner har vist meg. Men jeg tenker kanskje visst jeg ser en sporty mann. Kanskje for sporty meg.. han har lagt ut bilder og viser til at han går mye ute i naturen. Da hadde ikke sveipet Høyre (er høyre når du er interessert eller er det venstr?). Grunnen at jeg ikke hadde likt ham er kanskje fordi jeg tenker at jeg orker ikke å gå tur i skauen hver helg. Jeg liker selv alt fra båtliv, Hytteliv på landet, Hytteliv på fjellet, gå i fjellet (men blir kanskje en til to turer i året). Jeg liker også å stå på slalom, men blir som regel to-tre turer opp på dagsturer for å stå ski. Selv om jeg har mann og barn så kan jeg fint da dagsturen alene på fjellet og. Og jeg middelmådig kvinne som lager middelmådig mat 😁 Men liker ellers også ferie i utlandet og weekenturer til større byer både i innlandet og utlandet. Jeg liker menn som må kunne utfordre meg litt og. Og jeg må kunne le sammen med han (helst av han😁). Det jeg falt for min mann var at han var litt klønete i fremtoning i den tiden han sjekket meg opp. Jeg sitter små ler enda av enkelte situasjonene. Og nå har jeg jeg fortalt våre ungdom om dette, og dem Skrattler av faren sin. Det viktigeste er at du prøve å være deg seg. Ikke prøv å være en annen. Øv deg på smaltalk. Men har du fått noe respons på Tinder? Selv om du ikke syns dama er pen, kanskje hun viser seg å være mye hyggeligere enn antatt. Hvis ikkje match på første date og to, så har du fått øvd deg litt på sosial trening Det finnes you konsulenter du sikker kan søke dem opp og høre at dem kan hjelpe deg både Tinder profil og dating generelt. Burde kanskje sett filmen ‘HITCH’ av Will Smith Anonymkode: 0a33d...d5b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #40 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har sett flere av de der - selv synes jeg stort sett det er litt kleint! Om han kom opp som populær bruker tipper jeg det heller handler om at han rett og slett er veldig attraktiv. Anonymkode: 3f8e0...444 Jeg har bare sett en av den typen, men det er sikkert flere. Han jeg fikk opp var helt ordinær. Ikke den som havner i "20% kategorien" som det snakkes om her inne så ofte. Jeg tror ikke han hadde vært en populær bruker om det ikke hadde vært for kreativiteten. Han var (er) en helt vanlig mann som gjør helt vanlige hverdagsoppgaver. Det i seg selv appellerer jo til meg da. Jeg ønsker ikke fjellgeita som heller sover i telt og ser på bålet, enn å ligge i sofaen med meg og smågodt på en lørdags kveld. Anonymkode: 0c2ba...665
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå