Gå til innhold

Jeg sliter på Tinder (mann)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Bente1234 skrev (1 time siden):

Det er jo slike jeg ser finner hverandre mest rundt  meg hele tiden 

Jeg finnere ikke disse. Det er svært få av dem..tror jeg må matche med bare de som ser ut til å være familiefolk. For jeg blir nemlig "huka inn" av de mest aggressive og det er gjerne ikke dem som har fam men bare vil ha en søt dame på armen og lite familieliv.

Anonymkode: e1bee...b81

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (14 timer siden):

Helt normalt, og langt ifra sikkert at det er noe galt med bildene eller evt tekst. Du må være godt over middels attraktiv for å få noe ut av Tinder, og du kan ikke forvente at damene i din liga vil like deg. Det er mer attraktive menn som har sveipet damene i din liga til høyre, så da trenger de ikke å like en jevnbyrdig mann som deg.

Ja, er det virkelig slik så er det jo umulig for de fleste menn på Tinder, tenker da jeg.

Ts

someone_here skrev (9 timer siden):

Det er jo litt rart med det du skriver egentlig. Mens ingenting markant har endret seg på tinder (jeg får ala 20 likes i løpet av to tre uker), resultater på happn har snudd på hodet. Før jeg la til noen semi-profesjonelle bilder, fikk jeg 3-4 likes. Nå får jeg 20-25, altså det veldig, veldig lurt å profesjonelle bilder på datingapper.

Kan du utdype nærmere hvilke bilder du har?

ts

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nå er jeg ganske ny på Tinder selv, så har vel ikke helt de rette tipsene – men for meg er tekst alfa og omega. Det hjelper ikke med fine bilder om jeg ikke får vite _noe som helst_ om deg ved siden av. 

Anonymkode: f3b81...cf2

Hva ønsker du å vite i bio-tekst ? 

ts

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje damer du søker ikke befinner seg på tinder.  Ellers kan jeg anbefale deg filippiner jenter de er utrolig skjønne.

Anonymkode: 250ba...e9b

Tenker at Tinder representer et utvalg for alle, så slik sett burde Det være mulig.

Ts

Anonymkode: ce1ff...ac9

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Hr. Aktiv said:

Nå er det disse kjedelige alenemødrene som foreslår å treffes flere ganger da og ikke jeg. Hvorfor de da er villige til å sløse bort tiden sin på meg er litt rart. 

Det lurer virkelig jeg på og!

Som alenemor (!) er egentiden min gull verdt, og jeg hadde blitt dritskuffet om jeg hadde satt av en dag eller kveld med en fyr som viste seg å kun bry seg om seg selv og sitt.

Det har skjedd én gang, forresten… utrolig kjedelig. Så ble han sur og fornærmet fordi jeg ikke ønsket å treffe ham igjen. 🙈😜

Anonymkode: f3b81...cf2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Samme her. Og 95 prosent av menn på tinder er merkelig nok fjellfrelste. Det er enten eller. Øldrikkende sofapoteter eller fjellmenn. Hvor har det blitt av resten? De eksisterer jo, men tydeligvis ikke på tinderen min.

Anonymkode: 0d9eb...4bf

Det er nok litt det at det blir tatt bilder på fjellet. Ikke fullt så vanlig å dra frem kameraet på kino, i forelesningssalen, på brettspillklubben eller når man luker i hagen.

Anonymkode: 70a3d...a63

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er nok litt det at det blir tatt bilder på fjellet. Ikke fullt så vanlig å dra frem kameraet på kino, i forelesningssalen, på brettspillklubben eller når man luker i hagen.

Det finnes så mye mer enn det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 timer siden):

Nå er det disse kjedelige alenemødrene som foreslår å treffes flere ganger da og ikke jeg. Hvorfor de da er villige til å sløse bort tiden sin på meg er litt rart. 

Hadde de vært litt mere opptatt av hvem jeg er og ikke det jeg kan tilby som en slags handelsvare kunne jeg ønsket noe mere. 

Da vet de visst ikke helt hva de har kommet ut for. Kanskje du skal lenke denne tråden i profilen din, så slipper dere misforståelsene. De vil helt sikkert ikke treffe deg igjen da. Win-win. 

Anonymkode: 8d933...9e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes så mye mer enn det

Joda, men du tar poenget, med mindre du er litt treg. I noen situasjoner og innenfor noen hobbyer og aktiviteter, er det naturlig å ta bilder. I veldig mange andre er det ikke det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Joda, men du tar poenget, med mindre du er litt treg. I noen situasjoner og innenfor noen hobbyer og aktiviteter, er det naturlig å ta bilder. I veldig mange andre er det ikke det.

Men poenget er jo at 95% av tindermenn dermed har fjelltur som hobby. Ikke noe jeg er veldig interessert i, men garantert perfekt match for andre fjellinteresserte damer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått høre at jeg har en veldig god tinderprofil. Har noen hundre matcher etter noen måneder, og får meldinger av og til. Vet ikke om jeg har noen gode tips annet enn en interessant bio som forteller noe om deg og varierte bilder som viser at du kan og gjør ting. Og du burde se bra ut på bildene. Jeg ser vanligvis utrolig dum ut på bilder, så det ble mye å bla gjennom. 

Men det jeg ville si er at jeg likevel er skuffa. Det er noe med at det er så enormt mange folk der, og at man veldig sjeldent matcher med de man vanligvis ville funnet interessant. Får en til å lure hva slags typer som er der ute og stikker av med alle matchene. Og at folk behandler hverandre som luft, som er et resultat av hvordan hele greia fungerer. Det er fremmedgjørende og ekkelt. 

Anonymkode: 52d1b...060

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Da vet de visst ikke helt hva de har kommet ut for. Kanskje du skal lenke denne tråden i profilen din, så slipper dere misforståelsene. De vil helt sikkert ikke treffe deg igjen da. Win-win. 

Anonymkode: 8d933...9e7

Hadde de bare lest bioen min hadde de sett at jeg er ute etter noe seriøst. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har fått høre at jeg har en veldig god tinderprofil. Har noen hundre matcher etter noen måneder, og får meldinger av og til. Vet ikke om jeg har noen gode tips annet enn en interessant bio som forteller noe om deg og varierte bilder som viser at du kan og gjør ting. Og du burde se bra ut på bildene. Jeg ser vanligvis utrolig dum ut på bilder, så det ble mye å bla gjennom. 

Men det jeg ville si er at jeg likevel er skuffa. Det er noe med at det er så enormt mange folk der, og at man veldig sjeldent matcher med de man vanligvis ville funnet interessant. Får en til å lure hva slags typer som er der ute og stikker av med alle matchene. Og at folk behandler hverandre som luft, som er et resultat av hvordan hele greia fungerer. Det er fremmedgjørende og ekkelt. 

Er du mann eller dame?

Anonymkode: d47e8...2ff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er du mann eller dame?

Anonymkode: d47e8...2ff

Jeg er mann

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Samme her. Og 95 prosent av menn på tinder er merkelig nok fjellfrelste. Det er enten eller. Øldrikkende sofapoteter eller fjellmenn. Hvor har det blitt av resten? De eksisterer jo, men tydeligvis ikke på tinderen min.

Hva skal man liksom ha der? Ikke fjellbilder, ikke treningsbilder, ikke festebilder, ikke familiebilder...

Begynner å bli lite igjen! 🤣 

Anonymkode: a7fff...c0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hva skal man liksom ha der? Ikke fjellbilder, ikke treningsbilder, ikke festebilder, ikke familiebilder...

Begynner å bli lite igjen! 🤣 

Trur du kan ta tilbakemeldingane med ei klype salt. Damer som vil ha sofapoteter av nokre mannfolk ser fjellbileter overalt på typar dei tykkjer ser fine ut, men vil ikkje gå på fjellet og blir dermed sure og klagar på at det for masse menn som er fjellfrelste. Damer som vil ha fjellkarar ser berre karar på treningssenteret fleksle musklane sine eller karar som tar seg ein øll på byn og klagar dermed på det. 

Folk ser det dei vil sjå ev ikkje sjå. Legg ut dei bileta som beskriv deg best og så kan du jo håpe Tinder slepp til ei dame som vil sjå slike bileter som du har og dermed likar deg :) Lov å vere naiv og håpe. 

Anonymkode: c07b5...576

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kan du utdype nærmere hvilke bilder du har?

Bare vanlige bilder som helfigur, portrett, og slike bilder, men som er synlige at de ble tatt med et "profesjonelt" kamera. Du kan også google "best pics for tinder men" for å se tips og triks. Det kan føre til veldig positive endringer i dine resultater, men selvsagt ingen garanti. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Og at folk behandler hverandre som luft, som er et resultat av hvordan hele greia fungerer. Det er fremmedgjørende og ekkelt. 

Nå skal jeg fortelle deg hvorfor damer ikke svarer eller samtaler dør ut. Det er fordi det er en gamble å fortelle en fremmed at man merker det ikke er match. Mange fremmede menn kan bli sinte eller ubehagelige om de opplever avvisning. Folk reagerer på alle mulige måter.

Anonymkode: e1bee...b81

AnonymBruker
Skrevet

Tinder har i en årekke opperert med ratingsystem som gjør at menn med gjennomsnittlig rating ikke blir vist særlig til damene på appen. Appen er lite gunstig for menn. 

Anonymkode: ad51f...f5a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Trur du kan ta tilbakemeldingane med ei klype salt. Damer som vil ha sofapoteter av nokre mannfolk ser fjellbileter overalt på typar dei tykkjer ser fine ut, men vil ikkje gå på fjellet og blir dermed sure og klagar på at det for masse menn som er fjellfrelste. Damer som vil ha fjellkarar ser berre karar på treningssenteret fleksle musklane sine eller karar som tar seg ein øll på byn og klagar dermed på det. 

Folk ser det dei vil sjå ev ikkje sjå. Legg ut dei bileta som beskriv deg best og så kan du jo håpe Tinder slepp til ei dame som vil sjå slike bileter som du har og dermed likar deg :) Lov å vere naiv og håpe. 

Anonymkode: c07b5...576

Ja, jeg bryter nok "reglene" som oppgis her (KG) inne så det synger. Jeg er for øvrig ikke ute etter å bli likt av alle, bare hun som har like interesser som meg. Resten kan være sveipe meg bort! :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 3.7.2021 den 23.21):

Er det så vanskelig for andre menn på Tinder? 

Jeg har gode bilder, men matcher ikke med de damene jeg ønsker.

Føler at Tinder gir veldig dårlig avkastning i matcher jeg får, sammenlignet med tidsbruken jeg har lagt ned i sveiping.

Jeg foreslår at du prøver å møte kvinner IRL som man sier. Altså der ute i den reelle verden. Har du gode bilder, har du også attraktivt utseende? Ingen av mine venner og venninner som er på Tinder har klart å få en date derfra. 

Endret av Drizzt
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det med likes da, får du det? Og hvordan er kvaliteten på de damene? 

Anonymkode: df047...8e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...