Gå til innhold

Wasabi

Gjest Wasabi

Anbefalte innlegg

Gjest Wasabi

31 UKER PÅ VEI!

Jeg elsker sommer!! :briller2: Det er bare utrolig deilig! Har tilbragt mye tid siden fredag på terassen i bikini og et lett klede over magen (vil jo ikke hun skal få lyssjokk stakkars! :ler: ) og det er kjempeherlig! Merker godt at jeg får raskere farge i min tilstand men er flink å smøre meg med solkrem (har også fått litt soleksem på armene noe jeg aldri får ellers, så det gjelder å være obs..).

Var tidlig på jobb i dag men pga sykdom ble jeg pent bedt om jeg kunne dra hjem og komme tilbake til kveldsvakt så da har jeg fått nytt solen nå også og skal bare spise litt lunsj og ta en rask dusj før det blir jobb utover kvelden. Bekkenet har vært ok det siste par dagene så det skal gå greit.

Stresser ellers litt med bryllupsting som skal ordnes til helgen men begynner å få kontroll og oversikt nå, så da må det bare gå i boks alt sammen!

Takk for kos besøk, jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wasabi

Venninnene mine arrangerte forresten utrolig koselig babyshower for meg i går! Skal fortelle mer senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alea
Venninnene mine arrangerte forresten utrolig koselig babyshower for meg i går! Skal fortelle mer senere!

Du har noen herlige venninner, tviler ikke på at det ble en kjempekos

baby - :dusje: Gleder meg til å høre mer om den, og til å sees om ikke så veldig lenge! ;)

Håper du har en fin kveldsvakt vennen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Så herlig å høre at du koser deg så mye! Sånn skal det være!

Venter spent på shower rapport!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wasabi

Tiden flyr! Skal jobbe kveld i dag også og venter nå på at mannen skal komme tilbake med bilen så jeg kan til byen og gjøre de siste innkjøpene til helgens bryllups. Skal hente klær på rens, kjøpe kakeingredienser, finne ballerinasko til skift utpå kvelden til antrekket mitt osv... Heldigvis har jeg fri i morgen til å gjøre de siste forberedelsene, skal til behandling, bake kake og gjøre et ærend for bruden.

Babyshoweren søndag var kjempekos! Venninnene mine hadde pyntet et rålekkert bord med lyserosa brikker, masse rosa gerbera (min favorittblomst!), bamsekonfetti, drikkepinner formet som storker og skjønne babyservietter. De serverte deilig mat; pai, pastasalat, artisjokkdip og brød. Så fikk jeg en haug skjønne gaver (bare innpakningene var et syn - lekre babyposer osv), bl.a klær, sengetøy, babyleker og utstyr. En venninne hadde også strikket en kjempeskjønn hel sparkedress til nurket! Vi skravlet babyhistorier (to av de har barn) og så serverte de en fantastisk sjokoladekake med bringebærmousse.. Vi var sammen i fire timer og storkoste oss, og jeg fikk med meg all dekorasjonen hjem etterpå. JEG ER KJEMPEHEDIG!!

ALEA: Neste gang blir du med! ;)

SKYTTE: Ja, jeg har det fint for tiden. Sliten og lei innimellom men når alt kommer til alt har jeg det kjempebra!

MURF: Jeg fant kjole i Paris i påsken! Se www.formes.com, velg land og kolleksjon og så er det den lyse aprikosfargede kjolen med glitterstropper. Tror det blir bra på lørdag!

Nå må mannen komme snart skal jeg rekke alt jeg hadde planer om før jobb kl.15..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!! Hørtes mer enn bra ut den sammenkomsten ja! Kjempekoselig av dem altså! Fest og gaver er jo alltid kos liksom :sjarmor:

Pass på deg selv nå!God tur på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...!!

Gikk det bra på jobb igår?

Håper dere får det kjempefint i bryllupp,kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Hei Skytte! Jobb og ærender i går ble unnagjort og så var jeg oppe tidlig i dag til behandling. Skulle ta det med ro og bare bake en kake etter det men det har gått i ett med en rekke småting til bryllupet. Men nå står kakedel nr.2 i ovnen (baker dobbel gulrotkake i hjerteform) og jeg skal resten av dagen bare gjøre følgende;

*Kjøre til nabokommunen med roser til bryllupskaken

*Pynte gulrotkaken

*Lakke neglene

*Øve på talen og skriftlesingen

*Hvile og kose meg!

I morgen er det opp kl.0830 til en lang men forhåpentligvis strålende bryllupsdag for min beste venninne! Hun var innom tidligere med en rålekker blomsterbukett til meg som takk for innsatsen :) Håper hun er like fornøyd etter morgendagen med mine bidrag!

Endret av Wasabi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt bryllupssyk igjen når jeg leser her! Synes den gode følelsen av glede og forventning er så digg i brylluper! Høres vel ut som en håpløs romantiker, men synes det er moro med bryllup. En hel dag der man feirer at noen er glad i hverandre.

Og kjempefin kjole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Heia! Håper du virkelig koser deg i bryllup i dag og at forloveroppgavene går som smurt! :hoppe: Jeg ble skikkelig misunnelig på shoppinga i Paris!

(Da jeg og mannen var der i fjor sommer, hadde vi akkurat betalt ei monsterrørleggerregning, så alt jeg kjøpte var en Taschen-bok om berømte designstoler. Ikke akkurat noen minneverdig shoppingtur, nei. :ler: )

Og tenk, nå er det IKKE LENGE IGJEN til lillepia kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Hvordan ble brylluppet?! Er spent på rapport jeg!!

Koselig at du fikk blomster! Jeg vil også bli involvert i et bryllupp snart....Om ikke mitt eget så noen andre sitt værtfall :ler:

Håper formen din er bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

32 UKER PÅ VEI! :grine2:

Takk for koselige og entusiastiske besøk Murf, Rognebær og Skytte! :klem:

Bryllupet var kjempeflott, brudeparet vakkert og alt gikk stort sett etter planen. Og kroppen min kan når den må, så bekkenet holdt seg fint hele dagen (men krasjet litt etterpå, ikke uventet). Det var utrolig koselig å være forlover for min beste venninne og vi hadde en flott start på dagen der hun spanderte hår/makeup på meg mens hun selv ble stylet. En intens men kjempefin dag! :)

Nå som bryllupet er "unnagjort" så er baby og fødsel hovedplan framover! Mannen er kjempeskjønn og oppmerksom for tiden og etter jobb i dag dro vi og kjøpte masse babyutstyr; dyner, sengetøy, ammeting, bleier, salver og såper, gasskluter osv. Hadde egentlig tenkt å lete etter stellekomode også men tiden gikk fra oss, så det håper vi å gjøre en av de nærmeste dagene. Jeg er hjemme fra jobb i morgen og skal kjøpe madrass til kurven og stuegardiner etter et besøk hos jordmor i morgen. Så endelig skjer det ting igjen her i huset!

Er ellers i det svært hormonelle hjørnet og føler jeg gråt hele helgen; av bryllup, kinofilmen "Den beste av mødre" og ikke minst dokumentaren "I mors mage"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!!

GRATTIS MED 32 UKER!!!

Ååå så koselig at dagen ble perfekt! Det var nokalle glade for!

:klappe: til bekkenet som visste det måtte trå til!

Men tenker det var herlig å ha en skikkelig babyshoppingrunde :sjarmor:

Jeg er nesten lei meg for at vi nå har det meste! Men kontoen er ganske glad den da.... :sjenert:

Så nå driver jeg å "sparer" meg sånn at jeg kan kose meg med de aller siste tingene som salver og ammesaker :ler:

Har DU også vært på kontroll idag?! Da er vi fire så langt;du,jeg,murmelmy og miip! Mer som en nasjonal JMdag :ler:

Ha en koselig 16.mai! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sa du noe ja... Ammeting, bleier, salver, såper og sånt har jeg ikke tenkt på ennå. Hehe... Åssen bleier skal man ha da? Pampers eller Libero eller er det enda flere å velge i mellom?

Hjelp!?!?!

Og hva slags salver og såper og kremer og oljer er best? *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...