Annabel Skrevet 5. juli 2021 #41 Del Skrevet 5. juli 2021 ME97 skrev (8 minutter siden): Ja har hørt om flere som får 3+ sent hvertfall og at d ikke har noe å si. Har hørt at 5+2 er i grenseland ang å få 3+. Jeg leste et sted at man skal ha rundt 2800 i hcg for å få det, så viss jeg feks akkuratt var på grensen sist uke med 2-3 testen så gir det mening at dne ikke er positiv ennå ( forutsatt dobling hver 48 t) Det har jeg også lest! Det er et veldig høyt nivå… Mens 2-3 tror jeg kun trenger 200? Da virker det veldig sannsynlig at du kanskje akkurat var innafor for 2-3 ja, og akkurat ikke innafor 3+ i dag. Så du trenger absolutt ikke bekymret deg over det, selv om jeg veldig godt vet at det er lettere sagt enn gjort 😕 Skal du teste igjen om noen dager?❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 5. juli 2021 Forfatter #42 Del Skrevet 5. juli 2021 (endret) Annabel skrev (46 minutter siden): Det har jeg også lest! Det er et veldig høyt nivå… Mens 2-3 tror jeg kun trenger 200? Da virker det veldig sannsynlig at du kanskje akkurat var innafor for 2-3 ja, og akkurat ikke innafor 3+ i dag. Så du trenger absolutt ikke bekymret deg over det, selv om jeg veldig godt vet at det er lettere sagt enn gjort 😕 Skal du teste igjen om noen dager?❤️ Takk for støttende ord! 😍 ja tenker jeg må teste om noen dager ja , friste allerede i morgen ettermiddag men kan hende jeg venter lengre. Må innom apoteket på ny. Har en CB pluss igjen nå da, men vetikke om det er noe poeng i å ta den og studere strek- vanskelig med sammenligningsgrunnlag også siden siste CB pluss jeg tok var på IKM dagen.. Endret 5. juli 2021 av ME97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lehangolta Skrevet 6. juli 2021 #43 Del Skrevet 6. juli 2021 28 år, b1, termin 11 mars 🙏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 6. juli 2021 #44 Del Skrevet 6. juli 2021 lehangolta skrev (1 time siden): 28 år, b1, termin 11 mars 🙏🏻 Gratulerer så masse!✨ Og velkommen inn i skravletråden🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 6. juli 2021 Forfatter #45 Del Skrevet 6. juli 2021 lehangolta skrev (4 timer siden): 28 år, b1, termin 11 mars 🙏🏻 Velkommen hit😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 7. juli 2021 #46 Del Skrevet 7. juli 2021 Da er det offisielt, begynte å blø i dag. Så da lister jeg meg ut. Og kaaanskje jeg er så heldig å få termin i slutten av april istedet 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 7. juli 2021 #47 Del Skrevet 7. juli 2021 Sommerfuul skrev (4 timer siden): Da er det offisielt, begynte å blø i dag. Så da lister jeg meg ut. Og kaaanskje jeg er så heldig å få termin i slutten av april istedet 🤞🏻 Ånei, dette var trist å lese kjære deg😣 Det er så forferdelig urettferdig altså 😕 Håper du kommer tilbake igjen hit så fort anledningen byr segSender en stor digital klem💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 7. juli 2021 Forfatter #48 Del Skrevet 7. juli 2021 Sommerfuul skrev (6 timer siden): Da er det offisielt, begynte å blø i dag. Så da lister jeg meg ut. Og kaaanskje jeg er så heldig å få termin i slutten av april istedet 🤞🏻 Sender deg en klem❤️ Håper der klaffer igjen veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 8. juli 2021 #49 Del Skrevet 8. juli 2021 Sommerfuul skrev (13 timer siden): Da er det offisielt, begynte å blø i dag. Så da lister jeg meg ut. Og kaaanskje jeg er så heldig å få termin i slutten av april istedet 🤞🏻 Off, det var veldig trist å høre! Satser på den sitter neste syklus 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 9. juli 2021 #50 Del Skrevet 9. juli 2021 4+2 her i dag og tiden sneeegler seg virkelig av sted😅 Har vært rart og vanskelig å slutte med testingen (hvordan skal man liksom da vite at man fremdeles er gravid?!), og tempingen har jeg bestemt meg for å fortsette ned frem til jeg skal siste CB digital. Det gir en slags trygghet å se at tempen fortsatt er høy, selv om jeg vet det ikke anbefales å tempe etter positiv test… Bare jeg som tydeligvis har problemer med å tro på graviditeten uten å teste/tempe?🙈 Tenker dere forresten å bestille tidlig UL, og eventuelt når?☺️ Jeg har lyst til å gjøre det så tidlig som mulig, samtidig såpass sent at man kan registere hjerteslag. Kanskje i uke 8? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 9. juli 2021 Forfatter #51 Del Skrevet 9. juli 2021 (endret) Annabel skrev (4 timer siden): 4+2 her i dag og tiden sneeegler seg virkelig av sted😅 Har vært rart og vanskelig å slutte med testingen (hvordan skal man liksom da vite at man fremdeles er gravid?!), og tempingen har jeg bestemt meg for å fortsette ned frem til jeg skal siste CB digital. Det gir en slags trygghet å se at tempen fortsatt er høy, selv om jeg vet det ikke anbefales å tempe etter positiv test… Bare jeg som tydeligvis har problemer med å tro på graviditeten uten å teste/tempe?🙈 Tenker dere forresten å bestille tidlig UL, og eventuelt når?☺️ Jeg har lyst til å gjøre det så tidlig som mulig, samtidig såpass sent at man kan registere hjerteslag. Kanskje i uke 8? gratulerer med 4+2! 😍 Er selv 5+6 idag, blir fint å bikke 6+0 imorgen. Har selv ikke testet siden Mandag så går fint for min del, skal ta en til helga igjen som nok blir siste. Prøver å stole på kroppen og symptomene jeg kjenner. hvordan tenkte du å gjøre det med svangerskapskontroll osv. skal du gå til lege eller jordmor eller begge deler? Må få bestilt time asap for å få tatt en kontroll snart 😬 Vetikke helt hvordan jeg skal gjøre det med UL enda. Endret 9. juli 2021 av ME97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 9. juli 2021 Forfatter #52 Del Skrevet 9. juli 2021 ME97 skrev (1 minutt siden): gratulerer med 4+2! 😍 Er selv 5+6 idag, blir fint å bikke 6+0 imorgen. Har selv ikke testet siden Mandag så går fint for min del, skal ta en til helga igjen som nok blir siste. Prøver å stole på kroppen inntil det evt. motsatte er bevist, så hjelper det jo på å kjenne ømme bryster og enorm trøtthet sånnsett😂🙈 hvordan tenkte du å gjøre det med svangerskapskontroll osv. skal du gå til lege eller jordmor eller begge deler? Må få bestilt time asap for å få tatt en kontroll snart 😬 Vetikke helt hvordan jeg skal gjøre det med UL enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 9. juli 2021 #53 Del Skrevet 9. juli 2021 (endret) Annabel skrev (6 timer siden): 4+2 her i dag og tiden sneeegler seg virkelig av sted😅 Har vært rart og vanskelig å slutte med testingen (hvordan skal man liksom da vite at man fremdeles er gravid?!), og tempingen har jeg bestemt meg for å fortsette ned frem til jeg skal siste CB digital. Det gir en slags trygghet å se at tempen fortsatt er høy, selv om jeg vet det ikke anbefales å tempe etter positiv test… Bare jeg som tydeligvis har problemer med å tro på graviditeten uten å teste/tempe?🙈 Tenker dere forresten å bestille tidlig UL, og eventuelt når?☺️ Jeg har lyst til å gjøre det så tidlig som mulig, samtidig såpass sent at man kan registere hjerteslag. Kanskje i uke 8? Hihi jeg føler akkurat det samme! Har så innmari lite symptomer, så synes det er så rart at noe så stort liksom skal foregå nede i livmoren min 😅 så i går tok jeg faktisk en strimmel før jeg la meg for å se om jeg faktisk var gravid fortsatt. Det var jeg definitivt, teststreken var sterkere enn kontrollstreken 🥰 så ja, det er ikke bare du som ikke tror på at du er gravid uten å teste/tempe 🙊 jeg har forresten bestilt TUL til 7+5, og første kontroll lege 9+0 Endret 9. juli 2021 av nilci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 9. juli 2021 #54 Del Skrevet 9. juli 2021 ME97 skrev (9 timer siden): gratulerer med 4+2! 😍 Er selv 5+6 idag, blir fint å bikke 6+0 imorgen. Har selv ikke testet siden Mandag så går fint for min del, skal ta en til helga igjen som nok blir siste. Prøver å stole på kroppen og symptomene jeg kjenner. hvordan tenkte du å gjøre det med svangerskapskontroll osv. skal du gå til lege eller jordmor eller begge deler? Må få bestilt time asap for å få tatt en kontroll snart 😬 Vetikke helt hvordan jeg skal gjøre det med UL enda. Takk!😍 Og gratulerer så mye med 6 uker i morgen - så stas! Åh, det høres ut som en veldig sunn tilnærming til graviditeten. Man kan jo faktisk ikke gjøre annet enn å stole på tegnene kroppene våre gis oss☺️ Jeg er litt sikker fremdeles. Har hørt positive og negative ting med både å gå til fastlegen og jordmor, så tror jeg vil undersøke det litt mer før jeg bestiller time. Det blir nok fort en kombinasjon ser jeg for meg? nilci skrev (6 timer siden): Hihi jeg føler akkurat det samme! Har så innmari lite symptomer, så synes det er så rart at noe så stort liksom skal foregå nede i livmoren min 😅 så i går tok jeg faktisk en strimmel før jeg la meg for å se om jeg faktisk var gravid fortsatt. Det var jeg definitivt, teststreken var sterkere enn kontrollstreken 🥰 så ja, det er ikke bare du som ikke tror på at du er gravid uten å teste/tempe 🙊 jeg har forresten bestilt TUL til 7+5, og første kontroll lege 9+0 Haha! «Godt» å høre det ikke bare er meg🙊 Håper vi også kan senke skuldrene litt mer snart🤞🏻Men åhh så deilig at du fikk så sterk og fin test - gratulerer😍 7+5 virker som en veldig bra tid for UL synes jeg. Det blir så spennene! Jeg vurderer TUL mellom uke 7 og 10 en gang selv!☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 10. juli 2021 #55 Del Skrevet 10. juli 2021 (endret) Annabel skrev (8 timer siden): Takk!😍 Og gratulerer så mye med 6 uker i morgen - så stas! Åh, det høres ut som en veldig sunn tilnærming til graviditeten. Man kan jo faktisk ikke gjøre annet enn å stole på tegnene kroppene våre gis oss☺️ Jeg er litt sikker fremdeles. Har hørt positive og negative ting med både å gå til fastlegen og jordmor, så tror jeg vil undersøke det litt mer før jeg bestiller time. Det blir nok fort en kombinasjon ser jeg for meg? Haha! «Godt» å høre det ikke bare er meg🙊 Håper vi også kan senke skuldrene litt mer snart🤞🏻Men åhh så deilig at du fikk så sterk og fin test - gratulerer😍 7+5 virker som en veldig bra tid for UL synes jeg. Det blir så spennene! Jeg vurderer TUL mellom uke 7 og 10 en gang selv!☺️ Ja, jeg valgte 7+5 fordi jeg tenkte det var greit å ha en ultralyd før jeg fortalte mine foreldre nyheten (skal treffe de 7+6). Men nå vet jeg søren ikke om jeg klarer å vente så lenge med å fortelle 😅🙉 vi bor veldig nærme, så det er egentlig litt unaturlig å ikke besøke de før, spesielt nå når vi har ferie alle sammen. Og jeg klarer IKKE å besøke dem uten å fortelle, det er jeg sikker på 😅 Endret 10. juli 2021 av nilci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 10. juli 2021 #56 Del Skrevet 10. juli 2021 nilci skrev (4 timer siden): Ja, jeg valgte 7+5 fordi jeg tenkte det var greit å ha en ultralyd før jeg fortalte mine foreldre nyheten (skal treffe de 7+6). Men nå vet jeg søren ikke om jeg klarer å vente så lenge med å fortelle 😅🙉 vi bor veldig nærme, så det er egentlig litt unaturlig å ikke besøke de før, spesielt nå når vi har ferie alle sammen. Og jeg klarer IKKE å besøke dem uten å fortelle, det er jeg sikker på 😅 Så koselig, da passer det jo helt perfekt!😍 Skjønner deg veeldig godt - det er nesten umulig å ikke fortelle enkelte mennesker når man møter dem. Du kan jo fortelle før også, med forbehold om at det fremdeles er veldig tidlig?🤗 Jeg fortalte det til mamma bare dager etter positiv test, da hun var på besøk hos oss🙈 Klarte ikke holde det inne lenger, så rett før hun skulle dra brast det ut av meg: «du skal kanskje bli mormor i mars da, btw». Hun gråt noen gledestårer og det var så koselig å se reaksjonen hennes🥺 Samtidig ble nok gleden hennes litt tatt bort da jeg fortalte hvor kort på vei jeg var, og hun sa hun ikke helt turte glede seg ordentlig ennå, selv om hun ble veldig glad! Så hun blir definitivt med på en nervepirrende reise fremover, stakkars😅 Hun har vært gira på barnebarn mye lenger enn jeg har vært gira på barn selv, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 10. juli 2021 #57 Del Skrevet 10. juli 2021 Annabel skrev (54 minutter siden): Så koselig, da passer det jo helt perfekt!😍 Skjønner deg veeldig godt - det er nesten umulig å ikke fortelle enkelte mennesker når man møter dem. Du kan jo fortelle før også, med forbehold om at det fremdeles er veldig tidlig?🤗 Jeg fortalte det til mamma bare dager etter positiv test, da hun var på besøk hos oss🙈 Klarte ikke holde det inne lenger, så rett før hun skulle dra brast det ut av meg: «du skal kanskje bli mormor i mars da, btw». Hun gråt noen gledestårer og det var så koselig å se reaksjonen hennes🥺 Samtidig ble nok gleden hennes litt tatt bort da jeg fortalte hvor kort på vei jeg var, og hun sa hun ikke helt turte glede seg ordentlig ennå, selv om hun ble veldig glad! Så hun blir definitivt med på en nervepirrende reise fremover, stakkars😅 Hun har vært gira på barnebarn mye lenger enn jeg har vært gira på barn selv, haha. Haha ja det også er et aspekt, jeg vil ikke at de også skal bli lei seg hvis det ender i SA. OG jeg tenkte at det var greit hvis jeg klarte å vente så lenge som mulig med å si det, slik at de slipper å holde på hemmeligheten lenger enn nødvendig liksom. Jeg vet spesielt pappa kommer til å sprekke av glede, og vil slite med å holde det for seg selv 🙊 men tror han ville klart det altså, bare ikke alle 12 ukene liksom hihi! Men når det gjelder SA-frykten, så tror jeg at jeg vil trenge trøst fra foreldrene mine hvis det ikke skulle gå, så det kan hende det er greit at de får vite tidligere allikavel.. i dont know 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 10. juli 2021 Forfatter #58 Del Skrevet 10. juli 2021 Annabel skrev (3 timer siden): Så koselig, da passer det jo helt perfekt!😍 Skjønner deg veeldig godt - det er nesten umulig å ikke fortelle enkelte mennesker når man møter dem. Du kan jo fortelle før også, med forbehold om at det fremdeles er veldig tidlig?🤗 Jeg fortalte det til mamma bare dager etter positiv test, da hun var på besøk hos oss🙈 Klarte ikke holde det inne lenger, så rett før hun skulle dra brast det ut av meg: «du skal kanskje bli mormor i mars da, btw». Hun gråt noen gledestårer og det var så koselig å se reaksjonen hennes🥺 Samtidig ble nok gleden hennes litt tatt bort da jeg fortalte hvor kort på vei jeg var, og hun sa hun ikke helt turte glede seg ordentlig ennå, selv om hun ble veldig glad! Så hun blir definitivt med på en nervepirrende reise fremover, stakkars😅 Hun har vært gira på barnebarn mye lenger enn jeg har vært gira på barn selv, haha. Ååh egentlig litt fint at din mor også reagerte med å liksom ikke kunne glede seg helt. Her har mamma tatt av allerede, fordi hun har så god følelse på dette🥵😂 Lagde et personlig kort for å avsløre da vi landet på flyplassen tidligere i uka. Hun gråt altså så mye i bilen. Sier hun ikke tenkt på annet siden og at det er det største hun har opplevd osv. Hver anledning vi har vært alene har vi snakket Om det. veldig hyggelig , og godt å kunne dele det så jeg har en samtalepartner i henne uansett hvilken vei det går😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 10. juli 2021 #59 Del Skrevet 10. juli 2021 ME97 skrev (8 minutter siden): Ååh egentlig litt fint at din mor også reagerte med å liksom ikke kunne glede seg helt. Her har mamma tatt av allerede, fordi hun har så god følelse på dette🥵😂 Lagde et personlig kort for å avsløre da vi landet på flyplassen tidligere i uka. Hun gråt altså så mye i bilen. Sier hun ikke tenkt på annet siden og at det er det største hun har opplevd osv. Hver anledning vi har vært alene har vi snakket Om det. veldig hyggelig , og godt å kunne dele det så jeg har en samtalepartner i henne uansett hvilken vei det går😬 Åh, for en herlig reaksjon av moren din!🥺😍 Og så fin måte å avsløre det på, koselig å lese. Jeg tenker det samme som deg, at det er en god samtalepartner uansett hva som skjer💕 Mamma ringte for øvrig nå nettopp og meddelte at hun hadde kjøpt noe babytøy, allerede (så den biten om å ikke tørre glede seg virker plutselig litt glemt haha)😳 Hun hadde visst ikke klart å dy seg, for det var visst vare så altfor søtt😅 Men som hun sa, vi får nok bruk for det en eller gang uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 10. juli 2021 Forfatter #60 Del Skrevet 10. juli 2021 Annabel skrev (9 minutter siden): Åh, for en herlig reaksjon av moren din!🥺😍 Og så fin måte å avsløre det på, koselig å lese. Jeg tenker det samme som deg, at det er en god samtalepartner uansett hva som skjer💕 Mamma ringte for øvrig nå nettopp og meddelte at hun hadde kjøpt noe babytøy, allerede (så den biten om å ikke tørre glede seg virker plutselig litt glemt haha)😳 Hun hadde visst ikke klart å dy seg, for det var visst vare så altfor søtt😅 Men som hun sa, vi får nok bruk for det en eller gang uansett! Åååå hadde hun, sååå koselig 😍 veldig sant det med at det blir jo tatt i bruk en gang uansett! 😍de er nok litt like der, mamma var også nemlig i babyshop sin butikk i dag, og begynner for alvor Å se hva hun skal strikke. Hadde det ikke vært for at min bedre halvdel en dag nevnte i en bisetning at det var litt tidlig med babytøy hadde nok mamma dratt kortet hun også og kommet hjem med noe😂😂😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå