Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte en gutt på torsdag :) han var 52 cm og hele 4,6 kg. Endelig hjemme nå, sliten og redusert men det blir vel bedre og bedre 🤞🏻

• Hjerte 2
Skrevet
Nalaque skrev (På 9.4.2022 den 20.47):

Fødte en gutt på torsdag :) han var 52 cm og hele 4,6 kg. Endelig hjemme nå, sliten og redusert men det blir vel bedre og bedre 🤞🏻

Åå så koselig! Gratulerer såå mye med gutten!❤️❤️ 

Skrevet
Annabel skrev (16 timer siden):

Tusen takk, gratulerer så masse til deg og!❤️

Skrevet
Annabel skrev (16 timer siden):

Tusen takk, gratulerer så masse til deg og!❤️

• 2 uker senere...
Skrevet

Jenta vår kom på termin 24.mars. 💛 3200 gram og 50 cm. Veldig rask og smertefull fødsel, men helt normal og alle er friske. Nå nyter vi vårvarmen og håper vi snart ser et mønster i amming og søvn. 😊

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Gutten vår kom en uke før termin. Frisk og nydelig. Tøff og rask styrtfødsel. Men vel verdt strevet (nå når det er litt på avstand vel og merke) 🥰

Endret av Stein-saks-papir
  • Hjerte 1
Skrevet
Stein-saks-papir skrev (3 timer siden):

Gutten vår kom en uke før termin. Frisk og nydelig. Tøff og rask styrtfødsel. Men vel verdt strevet (nå når det er litt på avstand vel og merke) 🥰

Porkupine skrev (På 21.4.2022 den 21.16):

Jenta vår kom på termin 24.mars. 💛 3200 gram og 50 cm. Veldig rask og smertefull fødsel, men helt normal og alle er friske. Nå nyter vi vårvarmen og håper vi snart ser et mønster i amming og søvn. 😊

Gratulerer så mye begge to!

Lillegullet kom til verden 15. mars❤️ Etter tre hele døgn med rier, stripping, taking av vannet, epidural og drypp endte det til slutt med hastekeisersnitt pga patologisk CTG/skalpelektrode og forhøyet laktat på blodprøven fra hodet til gullet 😰 Lisjepia hadde det heldigvis helt fint når hun endelig kom, skrek på veien ut og fikk 3x10 på Apgar score 🥰 Hun er bare verdens nydeligste! 😍 tenk at det går an å være så lykkelig, men så sliten og overveldet samtidig🙉 jeg føler meg litt trist i etterkant fordi jeg ikke fikk oppleve hele fødselsforløpet med selve pressingen, men alt i alt så er vi takknemlige for at det gikk fint! Siden det ble keisersnitt så tok det lenger tid for meg å komme meg fysisk, og det har også vært mye kluss med ammingen med amming, morsmelkerstatning og pumping om hverandre. Men nå ser det endelig ut til at ting begynner å ordne seg, nå tilbyr vi bare en flaske på kvelden, resten av døgnet ammer vi. Så håper vi at hun fortsetter å legge på sei fint 😊 Hverdagen er definitivt annerledes, men vi koser oss sååå mye, spesielt nå når hun begynner å gi mer kontakt, smile, strekke seg etter ting osv 💞

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...