Gå til innhold

Kitekatts bryllupsdagbok

kitekatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Floja: hehe. Igår sa jeg faktisk til resepsjonisten på jobb når hun spurte meg om jeg hadde alt under kontroll, at joda. Nå er jeg overhodet ikke stresa lengre, for nå er det ikke så mye mer jeg får gjort før dagen før (bake kake, printe menyer, osv). I neste åndedrag kommer jeg på at vi ikke har vært og tilpasset sjaketten til sønnen min og forloveden. :overrasket: Hun fikk se meg hive meg på telefonen i full panikk og spørre om det var for sent. Det er kun en dag denne uken vi får dratt dit, for vi har samtale med prest, dugnad i barnehage, ut med jobben fredag og samboers utdrikningslag lørdag. Neste uke er jo 17 mai og mine besteforeldre fra portugal kommer. Men jeg får ordnet dette imorgen, det gikk bra sa de. MAKAN!!! Det var jo faktisk noe VIKTIG også jeg holdt på å glemme...ikek sånt tøys som gjestebok eller noeliksom. Resepsjonisten flira godt :)

Idag har jeg avbestilt den opprinnelige hårtimen min på dagen, og heller bestilt både makeup og hår der jeg var på utdrikningslageet. De hadde heldigvis ledig til meg og mine forlovere som også ville sette opp håret sitt. Flaks :)

Jettes: Blir litt endringer i siste liten, men sånn er det jo bare ;) Men nå er jeg nervøs for at det er noe annet viktig jeg har glemt og som ikke står på lista mi heller..hehe. Det med klærne stod jo ikke på "to do" lista mi. Og sol vet jeg ikke når jeg skal rekke å ta....får prøve meg i lunchen på jobb, kan rusle bort på sats i vika kanskje...'

Huff, nå gleder jeg meg til dette er vel overstått :)

Lurer på åssen Epica har det jeg :)

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta
Floja: hehe. Igår sa jeg faktisk til resepsjonisten på jobb når hun spurte meg om jeg hadde alt under kontroll, at joda. Nå er jeg overhodet ikke stresa lengre, for nå er det ikke så mye mer jeg får gjort før dagen før (bake kake, printe menyer, osv). I neste åndedrag kommer jeg på at vi ikke har vært og tilpasset sjaketten til sønnen min og forloveden.  :overrasket:  Hun fikk se meg hive meg på telefonen i full panikk og spørre om det var for sent. Det er kun en dag denne uken vi får dratt dit, for vi har samtale med prest, dugnad i barnehage, ut med jobben fredag og samboers utdrikningslag lørdag. Neste uke er jo 17 mai og mine besteforeldre fra portugal kommer. Men jeg får ordnet dette imorgen, det gikk bra sa de. MAKAN!!! Det var jo faktisk noe VIKTIG også jeg holdt på å glemme...ikek sånt tøys som gjestebok eller noeliksom. Resepsjonisten flira godt :)

:ler: Det var jo godt du kom på det nå, da. Da er det fortsatt litt tid, om ikke så mye. 17. mai til uka? Det betyr jo at om en uke og en dag så er du frue. Spennende. Får sommerfugler i magen på dine vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en uke er jeg gift :bryllup: ...og på dette tidspunktet er vi nok i ferd med å starte dansen :sjarmor: Rart......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,synest også det er kjempe merkeligt at neste lørdag på denne tiden er vi godt i gang med festen :hjerte::)

Uff,ja jeg og er redd jeg har glemt noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er det med nervene?

Joda...de er der de ;) Men jeg begynner å få kontroll nå. Har vært mest fokus på logistikken, så jeg har egentlig ikke fått tenkt så mye på det som skal skje ;) Likegreit egentlig, det kommer nok tidsnok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå! Kos deg i innspurten, og husk at hvis noen detaljer blir litt feil så betyr det faktisk veldig lite! :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Nå går det fort fremover her altså!

Håper du nyter den siste tiden før bryllupet og ikke sliter deg helt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste forberedelsene skjer idag. Print av bordkort, bordoversikt o.l, pakke ned sakene som skal med etc. Imorgen blir jeg hentet av forlover i elleve tiden og vi skal til manicure, ogs dra til lokalet på ettermiddagen og pynte osv :) Er i rute nå. Eneste jeg er sur for, er at jeg klarte å knote til utskriftene på det pene papiret, så alt ble feil (jeg fulgte dårlig med) så nå må jeg til byen på Norway Design og kjøpe nye. Ikke helt i planen, men det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du brukte tabbekvoten på noe som er så lett å ordne da! Nå går sikkert alt det andre heeeelt glatt hele veien. ;)

Hurra for to dager!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med de siste forberedelsene og ikke minst på den store dagen! Håper det blir akkurat slik du har drømt om! :klem:

Hipp hurra for Kitekatt som blir fru! :smilyblomst::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

I overimorgen er det fest for dere to! Nyt den dagen, og morgendagen. Siste dag som ugift frøken, tenk på det, du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du brukte tabbekvoten på noe som er så lett å ordne da! Nå går sikkert alt det andre heeeelt glatt hele veien. ;)

Hurra for to dager!!!  :hoppe:

Hehe, ja ikke sant? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Lykke lykke til! :hoppe:

Dagen blir helt sikkert FANTASTISK!! :klem:

Dumt det ble knoting med skriften, men det er typisk det, alltid noe som må gjøres i siste liten, bare sånn at vi garantert får litt nerver! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Lykke lykke til i morgen!

Håper dagen blir like fantastisk som dere drømmer om og at dere får med dere mange minner dere kan leve på resten av livet.

Kommer nok til å tenke på dere i morgen ja :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...