Gå til innhold

Er jeg gjerrig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og den gjerrige alltid tar med kjip mat, alltid insisterer på at det kjøpes billig fellesmat, aldri krever at man tar kollektivtransport, aldri vil være med på fellesgaver i venninnegjengen. 

Det er rett og slett ikke holdbart. 

For all del, jeg har ei slik venninne. Men hun går jeg kveldsturer i skogen med. Når jeg tar julehandelen i London reiser jeg med andre. 

Anonymkode: 1c668...09e

Mye problemer du fremstiller.

Man må jo ikke henge sammen da, er bare å kutte ut mennesker man ikke er fornøyd med. Så enkelt er det faktisk, alle har forskjellige preferanser i livet. Noen kjøper rimelig mat, andre dyre ting.

Sånn er det bare.

Selv ville jeg avstått om ting ikke er etter min standard.

Anonymkode: ac5c9...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mye problemer du fremstiller.

Man må jo ikke henge sammen da, er bare å kutte ut mennesker man ikke er fornøyd med. Så enkelt er det faktisk, alle har forskjellige preferanser i livet. Noen kjøper rimelig mat, andre dyre ting.

Sånn er det bare.

Selv ville jeg avstått om ting ikke er etter min standard.

Anonymkode: ac5c9...a6b

Har jeg sagt noe annet? 

Anonymkode: 1c668...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.6.2021 den 10.11):

Jeg har aldri ansett meg selv for å være gjerrig. Likevel har jeg blitt kalt det av vennegjengen de siste årene (etter at jeg flyttet hjemmefra). 

Jeg var heldig og fikk en leilighet av mine foreldre. Da jeg skulle møblere valgte jeg og kjøpe alt fra Finn. Jeg handler også alle klær, vesker, smykker på Finn. Jeg kan også finne på og kjøpe sjampo, balsam og andre produkter der man skviser ut produktet på Finn. Når det gjelder mat så kjøper jeg sjeldent kjøtt og velger First price der jeg kan (dette inkluderer også dopapir). 

Det overnevnte gjelder meg og mitt liv. Jeg bor alene og dette går ikke utover noen andre. Eller gjør det det?

Jeg får ofte høre jeg er gjerrig når vi f. eks reiser sammen. Jeg har med matpakke til flyreisen (synes flyplasser så dyrt) og vannflaske jeg kan fylle opp. Når vi er på selve feriedestinasjonen så er jeg med på det vennene mine vil og klager aldri på pris på restaurant o.l. Jeg kan også være med på shopping men handler aldri noe mens vi shopper. Er dette et problem? Jeg kommenterer heller ALDRI valgene mine venner foretar seg når det gjelder pris. 

Jeg klarer bare ikke å forstå hvorfor dette anses som gjerrig? Hva er det jeg ikke ser? Håper på noen ærlige tilbakemeldinger!

Anonymkode: 7f3b9...40c

Spiser du bedre lever du bedre. Så kutt ut first price din gjerrigknark!

Anonymkode: 79132...695

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...