Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?


skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Saph skrev (På 13.6.2021 den 22.09):

Britney Spears Perogative rave. Helt grusom, lukter Dior Poison. Og hadde den vært bare bittelitt mere intens så hadde jeg tygget av meg armen, for jeg har vasket hender flere ganger uten at lukta har gått bort. 

Stakkars 🤣 Britney spears parfymene er helt forferdelig kvalmende alle sammen 🤣🤮

Anonymkode: 99152...f3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Stakkars 🤣 Britney spears parfymene er helt forferdelig kvalmende alle sammen 🤣🤮

Anonymkode: 99152...f3b

Jeg kjøpte Curious  fordi den skulle være veldig lik Ralph Lauren Blue, men det var den på ingen måte. Flaska var fin men det var det.  Helt grusom, og gav den bort med en gang.  Nå ha de heldigvis relansert Blue igjen da.  

Endret av Peonjenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei folkens, jeg tok en råsjans og bestilte denne basert på utelukkende kvinneguiden og anmeldelser på div nettsider. Toppnotene er bringebær og litchi (?), samt at den er fruktig, og burde vært min smak. Og "alle" mente denne var sååå god! 

1213132533_Skjermbilde2021-09-22kl_21_52_09.thumb.png.f297397e84977b37560da2309680da54.png


Ved første sniff ble jeg SÅ skuffet! Samboer syns derimot den var megagod, og mye bedre enn de andre parfymene jeg har fra før :closedeyes: Jeg derimot syns nesten den ble for sterk og kvalmende, og jeg liker jo i utgangspunktet søte parfymer, men ikke fullt så stikkende som denne var. Jeg er mer i banen My Way (Armani)  og L'Impératrice (Dolce & Gabbana). Toppnotene i Angel Nova ble alt for kraftig og skikkelig kunstig på min hud. Opplevde den ikke som "fruity" i det hele tatt. Bare kunstig. Litt merkelig, med tanke på at jeg var BonBon-jente for et par år siden også, og den er jo megakraftig. 

Har latt den sitte en stund nå og den lukter mye bedre og lettere nå! men er likevel ikke heeelt overbevist, dersom jeg må kvalme meg gjennom den første timen hver gang jeg bruker den.... Men er jo greit at samboer synes jeg lukter godt da. :P 

Endret av Lacuna
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått meg en ny overraskende favoritt. Berries fra H&M.

Bruker bare kroppsprodukter uten lukt i dusjen og savnet å lukte godt, ikke bare rent, etter en dusj. Men å bruke ordentlig parfyme blir for mye lukt på kvelden, så kjøpte denne. Var akkurat det jeg var ute etter. Den lukter berries. Enkelt og greit 😄

images?q=tbn:ANd9GcTzxzPGFvnOAXGVWjyGsqI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lacuna skrev (3 timer siden):

Okei folkens, jeg tok en råsjans og bestilte denne basert på utelukkende kvinneguiden og anmeldelser på div nettsider. Toppnotene er bringebær og litchi (?), samt at den er fruktig, og burde vært min smak. Og "alle" mente denne var sååå god! 

1213132533_Skjermbilde2021-09-22kl_21_52_09.thumb.png.f297397e84977b37560da2309680da54.png


Ved første sniff ble jeg SÅ skuffet! Samboer syns derimot den var megagod, og mye bedre enn de andre parfymene jeg har fra før :closedeyes: Jeg derimot syns nesten den ble for sterk og kvalmende, og jeg liker jo i utgangspunktet søte parfymer, men ikke fullt så stikkende som denne var. Jeg er mer i banen My Way (Armani)  og L'Impératrice (Dolce & Gabbana). Toppnotene i Angel Nova ble alt for kraftig og skikkelig kunstig på min hud. Opplevde den ikke som "fruity" i det hele tatt. Bare kunstig. Litt merkelig, med tanke på at jeg var BonBon-jente for et par år siden også, og den er jo megakraftig. 

Har latt den sitte en stund nå og den lukter mye bedre og lettere nå! men er likevel ikke heeelt overbevist, dersom jeg må kvalme meg gjennom den første timen hver gang jeg bruker den.... Men er jo greit at samboer synes jeg lukter godt da. :P 

Testet denne selv på et parfymeri men det var noe sterkt og intenst stikkende i lukta, i tillegg luktet den kunstig på en måte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Burberry London ❤️ Synes den er perfekt for høsten.

Anonymkode: 15bc7...1a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burberry for women

image.thumb.jpeg.f316f0457e29c85b6b86edca2fb8ba43.jpeg

Denne har vært en trofast venn i snart 15 år.

Etter mitt siste svangerskap er det den eneste parfymen i samlingen jeg takler lukten på 🙃

Anonymkode: 34ca0...46c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 17.00):

Denne. Er. Så. God :hjerter:

7B1EDC7F-C3B7-4CDB-BAAE-F961C92E30D4.jpeg

Anonymkode: c1bd0...682

Åjaa😍

Har 2 stk😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ingen

Det verste jeg vet er overduftende mennesker!

Anonymkode: ba1f2...5e9

Du dufter sikkert godt👍

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...