Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?


skruf

Anbefalte innlegg

I dag er det Escada Moon Sparkle 

375x500.1887.jpg

Anonymkode: 122d2...02d

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Martin Margiela Replica Beach Walk.  Fikk en prøve i en pakke fra Lyko, minner meg veldig om en annen parfyme.  Ikke en favoritt og kommer ikke til å kjøpe den, for mye blomster og veldig intens.  Ser det er kokos og ylang ylang i den, er nok derfor. 

Endret av Peonjenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pink Molecule fra Zarkoperfume. Elsker den, den er søt, men på grunn av notene av champagne så har den også en viss friskhet. 

Amazon.com : Zarkoperfume PINK MOLeCULE 090.09 Eau de Parfum 3.4 oz./100 ml  New in Box : Beauty 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eden. Liker nesten ingen parfymer, men denne gjør meg helt koko!

Anonymkode: 3b992...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllGoodNamesRGone skrev (9 timer siden):

Eau de svettlukt 😄

🤣🤣 dagens! 

Anonymkode: c566e...7cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

🤣🤣 dagens! 

Anonymkode: c566e...7cd

Noen parfymer forbinder jeg med dårlig kroppslukt, som Chanel Chance, Cerrutti 1881 og Carolina Herrera 212. Helt grusomme

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En body mist jeg kjøpte på the body shop :)  Den serien selges ikke lengere tror jeg? Savner den så mye 😕 

 

Indian Night Jasmine Fragrance Mist

Anonymkode: c0252...df5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på meg Heat av Beyonce, men ikke den beste parfymen jeg vet om. Men bruker litt forskjellige typer.

Anonymkode: f71e0...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjelltopp skrev (Akkurat nå):

Best pris på Dolce & Gabbana 3 L'Imperatrice edt 100ml Parfymer -  Sammenlign priser hos Prisjakt

Best of the best of the best ❤️

Anonymkode: c566e...7cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk en prøve på en parfyme som heter Dsquared2, luktet godt da jeg luktet på selve prøveflasken, men nå etter å ha hatt den på ei stund så lukter den huggorm og sure føtter🙄 

Er EdT, så håper lukta gir seg snart på meg og bikkja (koste hunden rett etter at jeg tok den på), siden EdT er svakere enn parfyme (håper jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde mange nye parfymer i går, dette var noen av de jeg likte: 

image.png.a2de39c2453d72948c179845e7e79e92.png

Crepusculum mirabile av L'Artisan Parfumeur. Litt vel søt kanskje, og helt sinnsykt dyr! Men jeg ble litt forelsket i den. 

image.png.adf9476927ae13dceaa271bf02c4deb1.png

Åh, denne var nydelig! Men såå dyr! Mimosa & Cardamom. Er det ikke sånn at Cologne inneholder mindre parfymeoljer enn EdT? 

image.png.2c9408d8ecf804fd46ec0bfd8f8b869e.png

Lurer på om jeg skal ønske meg denne til jul... må kanskje gå innom butikken og snuse på den et par ganger til før jeg bestemmer meg. 🥰

Endret av mercury_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mercury_ skrev (3 timer siden):

Jeg prøvde mange nye parfymer i går, dette var noen av de jeg likte: 

image.png.a2de39c2453d72948c179845e7e79e92.png

Crepusculum mirabile av L'Artisan Parfumeur. Litt vel søt kanskje, og helt sinnsykt dyr! Men jeg ble litt forelsket i den. 

image.png.adf9476927ae13dceaa271bf02c4deb1.png

Åh, denne var nydelig! Men såå dyr! Mimosa & Cardamom. Er det ikke sånn at Cologne inneholder mindre parfymeoljer enn EdT? 

image.png.2c9408d8ecf804fd46ec0bfd8f8b869e.png

Lurer på om jeg skal ønske meg denne til jul... må kanskje gå innom butikken og snuse på den et par ganger til før jeg bestemmer meg. 🥰

Ja, cologne  inneholder mer alkohol enn edt og kan brukes generøst.  Jeg har Jo Malone Wild Bluebell og den forsvinner i løpet av et par timer, like greit fordi den er litt intens i starten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...