Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?


skruf

Anbefalte innlegg

Prada Candy Gloss.  Den har visst gått ut av produksjon og jeg har sikret meg en 80 ml og en 50 ml.  Nydelig søt lukt som jeg takler. Liker vanligvis ikke søte dufter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ysl, Libre. Nå favoritt, litt skarp i begynnelsen men roer seg ned og får en nydelig duft av lavendel, litt vanilje, hint av sitrus. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (20 timer siden):

 

nå for tiden drømmer jeg om Born in Roma fra Valentino og det er salg på Fredrik&Louisa...

Den rosa eller gule?

Anonymkode: a259b...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den rosa eller gule?

Anonymkode: a259b...8d1

den rosa :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ( den røde) av Armani 😊

Anonymkode: b4351...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (På 13.6.2021 den 14.59):

Inspirert av tråden om hvilke klær man har på seg i dag så tenkte jeg det kunne være moro med en tilsvarende parfymetråd :) 

Kanskje vi blir inspirert til å prøve ut nye parfymer også :) Jeg er veldig glad i parfyme; har mine faste favoritter, men faller fort for fristelsen til å prøve nye. Har også blitt noen bomkjøp……typ lukter så godt på andre, men fullstendig huggorm på meg. Har solgt noen parfymer på Tise for å si det sånn….

I dag har jeg på meg Mojave ghost fra By Redo. Den har jeg hatt lenge og er en favoritt. Litt blomsteraktig, samtidig har den musk, rav og sedertre i bunnoter

image.jpeg.5b076ad43908ba8e0339f5f20647501a.jpeg

Har også denne på. Elsker alle duftene av Byredo❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (9 timer siden):

Prada Candy Gloss.  Den har visst gått ut av produksjon og jeg har sikret meg en 80 ml og en 50 ml.  Nydelig søt lukt som jeg takler. Liker vanligvis ikke søte dufter. 

Jeg hadde candy kiss en periode, helt nydelig!

ser at candy gloss fåes på diverse nettsider enda, så det kan være håp - selv om du nå har parfyme en stund 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hugo Boss Deep Red

hugo-boss-deep-red-edp-90ml.jpeg

Anonymkode: 122d2...02d

Nesten umulig å få kjøpt den nå

Anonymkode: c566e...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde candy kiss en periode, helt nydelig!

ser at candy gloss fåes på diverse nettsider enda, så det kan være håp - selv om du nå har parfyme en stund 😄

 

De blir ofte bare å finne på ebay, amazon ol. til trippel pris. Så jeg sikret meg, bruker den ikke så ofte fordi jeg kjenner den i nesa konstant og kan være litt kvalmende.  Brukte den sist på 17 mai, da brukte jeg mye og ble litt uggen.  Den forsvinner jo ikke, luktet den tom. dagen etterpå.   Holder i massevis med 1-2 sprut til hverdags. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peonjenta skrev (9 timer siden):

De blir ofte bare å finne på ebay, amazon ol. til trippel pris. Så jeg sikret meg, bruker den ikke så ofte fordi jeg kjenner den i nesa konstant og kan være litt kvalmende.  Brukte den sist på 17 mai, da brukte jeg mye og ble litt uggen.  Den forsvinner jo ikke, luktet den tom. dagen etterpå.   Holder i massevis med 1-2 sprut til hverdags. 😃

jeg så den på luxplus.no '(krever dog medlemsskap til 99 kr mnd) og på swedish face, og der er prisene "normale" om jeg kan si det sånn. så¨det finnes alternativer til ebay og den slags, dersom du ville ha det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag prøvde jeg en parfymetester jeg fikk L´occitane, heter Herbal et eller annet……den var ikke helt min type parfyme. For mye blomsterlukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Davidoff cool water sea rose. Frisk og feminin. Lukter veldig sprek bestemor i begynnelsen så tar den aldri på rett før jeg skal ut. Den må roe seg litt først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nesten umulig å få kjøpt den nå

Anonymkode: c566e...7cd

Er det? Min Hugo Boss Dark Red er flere år gammel, skal glatt innrømme det... Men jeg ser den er på lager f.eks. hos blush...? Du mener kanskje i fysiske butikker fordi den ikke er så populær lenger?

Anonymkode: 122d2...02d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...