tussi680 Skrevet 7. september 2022 #2061 Del Skrevet 7. september 2022 Vanderbilt som er noe av det nydeligste jeg vet om! Har både krem og parfymen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 7. september 2022 #2062 Del Skrevet 7. september 2022 Britney Spears Sunset Fantasy. Perfekt sommarparfyme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 8. september 2022 #2063 Del Skrevet 8. september 2022 Idag har vi fått en liten forsmak på høststorm her jeg bor, så nå er det bort med sommerparfymene og frem med litt varmere saker. Dagens parfyme er Chanel No 5 Eau Premiere. Dette er den første bearbeidingen av Chanel no 5, for å gjøre den mer tilgjengelig for en ny generasjon. Selv hadde jeg den originale Chanel no 5 som signaturparfyme fra jeg var 15 (og det er i etterpåklokskapens lys alt for ungt for en så "voksen" parfyme, men det er en annen sak), så for meg fremsto Eau Premiere de første årene jeg hadde den som litt matt og blek. Men jeg har blitt vant til den, og lært å se på den som et mesterverk i seg selv, og ikke bare en blek skygge. Og på egne ben er det en nydelig hverdagsparfyme, med blomster og litt varme i basen, men uten de skarpe aldehydene som kjennetegner Chanel no 5. Min flaske er fra 2007, da den var ny. Jeg mener jeg har lest et sted at den ble endret i 2015 da den ble relansert i ny flaske, og at jeg er heldig som har den gamle versjonen, men jeg klarer ikke å finne tilbake til den artikkelen. Chanel No. 5 Eau Premiere ~ fragrance review :: Now Smell This (nstperfume.com) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2064 Del Skrevet 8. september 2022 Black Saffron fra Byredo Anonymkode: 23e34...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andioop777 Skrevet 8. september 2022 #2065 Del Skrevet 8. september 2022 Dior Hypnotic Poison 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. september 2022 #2066 Del Skrevet 8. september 2022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. september 2022 #2067 Del Skrevet 8. september 2022 Ariana Grande Cloud. Kjøpte den for noen uker siden og er helt besatt! Den lukter såååå godt! Jeg forstår godt at den er så hypet. Syns ikke den passer på sommeren, men nå utover høsten og vinteren blir den perfekt. Jeg har ingenting til overs for musikken til Ariana, men jeg elsker flere av parfymene hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 9. september 2022 #2068 Del Skrevet 9. september 2022 Oscar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2069 Del Skrevet 9. september 2022 Anonymkode: f7582...068 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 9. september 2022 #2070 Del Skrevet 9. september 2022 Sel d’Azur fra Yves Rocher. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2071 Del Skrevet 9. september 2022 SI av Armani. Anonymkode: 91730...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2072 Del Skrevet 9. september 2022 Anonymkode: bb823...666 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 10. september 2022 #2073 Del Skrevet 10. september 2022 Ambar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 10. september 2022 #2074 Del Skrevet 10. september 2022 Denne seiler opp til å bli en favoritt. Frisk og «grønn». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. september 2022 #2075 Del Skrevet 10. september 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiLee Skrevet 10. september 2022 #2076 Del Skrevet 10. september 2022 jukkapalme skrev (34 minutter siden): Åååå, den er fantastisk! 😃 Jeg har på meg escada cherry in Japan i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. september 2022 #2077 Del Skrevet 10. september 2022 ChiLee skrev (1 time siden): Åååå, den er fantastisk! 😃 Jeg har på meg escada cherry in Japan i dag. Ja, jeg elsker den! 🤩 Cherry in Japan er også dødsgod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 10. september 2022 #2078 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) Fant en tester av Si fra Giorgio Armani (EdP) når jeg ryddet for noen dager siden, og prøvde den i dag. De første ti minuttene syntes jeg den var litt sterk, men jeg likte den. Etter en tjue minutters tid lukta jeg plutselig gammel, svett mann. 😂 Måtte rett og slett vaske den bort, for jeg ble uvel. (Ene kusina mi har hatt denne som sin signaturduft omtrent siden den kom ut, og den lukter fantastisk på henne! Blir så fascinert over hvordan en parfyme kan lukte så forskjellig på folk. 😅) Edit: får ikke lagt til bilde 🙄 Endret 10. september 2022 av Miss_Sunshine* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 10. september 2022 #2079 Del Skrevet 10. september 2022 Miss_Sunshine* skrev (14 minutter siden): Fant en tester av Si fra Giorgio Armani (EdP) når jeg ryddet for noen dager siden, og prøvde den i dag. De første ti minuttene syntes jeg den var litt sterk, men jeg likte den. Etter en tjue minutters tid lukta jeg plutselig gammel, svett mann. 😂 Måtte rett og slett vaske den bort, for jeg ble uvel. (Ene kusina mi har hatt denne som sin signaturduft omtrent siden den kom ut, og den lukter fantastisk på henne! Blir så fascinert over hvordan en parfyme kan lukte så forskjellig på folk. 😅) Edit: får ikke lagt til bilde 🙄 Isj, det må være noe med Armani sine parfymer. Skjer det samme med My Way. Lukter godt en liten stund, før den endrer seg til nøyaktig det du beskriver. Det rett og slett stinker! Det skjer ikke bare på min hud heller, ei på jobben BADER i denne parfymen, hele rommet stinker lenge etter hu har gått ut derfra. Aldeles grusomt. My Way er et av de verste blindkjøpene jeg har gjort. Takk for tipset om Si, skal holde meg unna denne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #2080 Del Skrevet 10. september 2022 Min egen odør, skikkelig svettelukt under armene og i underlivet... Og grusom ånde. Har ikke vasket meg eller skiftet tøy på én uke🙈 Jeg lukter helt jævlig. Godt jeg er alene på hytta. Anonymkode: 0128b...f82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå