Gå til innhold

Daten har ligget med mange ☹

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant ut av at kvinnen jeg har datet i ca. 2 mnd. nå, har ligget med 20-25 stk. Hun er ikke helt sikker på antallet selv.

Vi er begge i mindten av 20-årene.

Hvordan skal jeg takle dette? Klarer ikke å la være å slutte å tenke på at hun har hatt 20+ peniser inni seg. Selv har jeg ligget med "kun" 3 stk.

Overtenker jeg eller er dette helt vanlig for norske kvinner?

Anonymkode: 72916...46d

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg støtter deg, du kommer nok til å få mange sinte kvinner på deg nå som mener du slutshamer 😅

Det er forståelig at du har forskjellig preferanser på sånt, du må nesten spørre deg selv om du vil akseptere det eller ikke. Begge resultatene burde være greit

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Til å være norsk kvinne er dette egentlig ganske lavt antall. (🤮) Forstår deg godt.

Anonymkode: 9093d...9c3

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er vanlig, men ja, jeg syns du overtenker det.

Hvis du ikke klarer å se bort fra dette, om dette ødelegger for deg så må du nesten finne deg en annen. Det er ikke bra for verken deg eller henne at du går og grunner på dette her.

Du kan ikke tenke sånn at hun har hatt mange pikker i seg. Det ødelegger deg jo bare. Selv om du ikke liker det så må du jo bare falle til ro med tanken. Eller si ifra at du ikke klarer å fortsette å date henne.

Og i fremtiden: ALDRI spør om det igjen fra noen. Og om noen ønsker å si det til deg så sier du bare at du ikke ønsker å høre, at fortid er fortid. 

Anonymkode: 4ba57...290

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet

Tja, enten må du bite det i deg, eller så må du avslutte. 
Du kan jo reflektere over hva det er som plager deg ved det? Er det ONS du har issues med? Er det et fritt syn på sex? Det å dele noe privat med henne som hun har delt med mange? En form for tilkortkommenhet fordi hun har mye erfaring, og du lite? Ville du tenkt negativt om en kompis med mange sexpartnere?

Anonymkode: eb05c...bab

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Alt for mange.

Anonymkode: b9c7a...e76

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Til å være norsk kvinne er dette egentlig ganske lavt antall. (🤮) Forstår deg godt.

Anonymkode: 9093d...9c3

Nei, det et det ikke! Det er bare at det er de mer løsaktige kvinnene som roper høyest. Mange norske kvinner har IKKE tilfeldig sex, selv om media og andre ønsker å framstille det sånn. Mine venninner på den alderen har kun hatt sex med kjærester, og da kun noen få.

Anonymkode: 072c8...eea

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Det er du som har ligget med for få,la henne gå.

Anonymkode: 11dac...0fd

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Vel, som en kvinne som hadde ligget med mange flere innen jeg var 20, så kan jeg si at det absolutt skader selvtilliten, noe man trenger for å fungere i et forhold. Nå skal det sies at jeg klarte å jobbe med meg selv og har vært i et fint forhold i snart 10 år. Alt går jo an.

Det at du synes det er "for mange peniser" høres derimot ut som et deg-problem.

Anonymkode: b8ad8...4cf

• Liker 22
Skrevet

Hun er jo hvertfall dreven i senga. Hva klager du på?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva så? Helt ærlig, har det noe å si? 

Alle har en fortid, om man har hatt sex med få eller mange. Så lenge hun nå er med DEG og velger deg, hvorfor skal det bety noe? Min partner har hatt mange flere enn meg, men jeg bryr meg ikke. Det er ikke viktig :) 

Man merker hva verdiene til personen er. Mannen min var ung og hadde det gøy, men når jeg ble kjent med han i slutten av 20-årene var han helt klar for å slå seg ned og ha en fast partner. Han var lei tilfeldig sex og bylivet, og var så klar for å bare være med meg. 

Anonymkode: 523e0...de5

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Dere passer ikke sammen. Hvis du ikke klarer å la fortid være fortid så bør du gi opp.

Anonymkode: 48c83...d5f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja, enten må du bite det i deg, eller så må du avslutte. 
Du kan jo reflektere over hva det er som plager deg ved det? Er det ONS du har issues med? Er det et fritt syn på sex? Det å dele noe privat med henne som hun har delt med mange? En form for tilkortkommenhet fordi hun har mye erfaring, og du lite? Ville du tenkt negativt om en kompis med mange sexpartnere?

Anonymkode: eb05c...bab

Det som plager meg er at hun har vært så "lett på tråden". Hun er så ung, men likevel klarte å bli tatt med til sengs av 20++ menn. Og jeg tenker, og føler at jeg ikke er noe "spesiell" i hennes øyne. Kanskje jeg er bare en som havner på sexlista hennes...

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Dere passer ikke sammen. Hvis du ikke klarer å la fortid være fortid så bør du gi opp.

Kunne du vært sammen med en overgriper som hadde sonet sin straff i fengsel? fortid er fortid.

Anonymkode: 9289b...2c5

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal lytte til følelsene dine, og heller finne noen som passer deg bedre - eller evt. knulle mer rundt selv først, så du takler bedre noen som har tatt imot kilometervis med kuk.

Forstår godt at det er en ekkel følelse for deg med dine skarve 3 at du skal gjøre kjæreste av noen med tosifret antall og vel så det. Det er emosjonelt nedverdigende å skulle "wife opp" noen som har gått på rundgang gratis hos et stort antall andre menn.

Dette kommer til å plage deg.

Anonymkode: 83b9a...bbc

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hun er ganske så løs hu du har begynt å date. Får ikke deg til å føle deg veldig spesiell. Men du får veie opp om hun har noen andre verdier som gjør at det veier opp for dette. 

Anonymkode: cb54e...6ae

• Liker 4
Skrevet

Kanskje jeg er bare en som havner på sexlista hennes...

Hvis du gjør det slutt med henne, blir du jo det...

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Forresten, hvis du vil øke antallet ditt litt kan du jo begynne med henne, nedgradere henne til pulevenn og så ta det derfra.

Anonymkode: 83b9a...bbc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror den vemmelige følelsen egentlig er sjalusi du føler på. 

Anonymkode: 2f7ee...e9d

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det som plager meg er at hun har vært så "lett på tråden". Hun er så ung, men likevel klarte å bli tatt med til sengs av 20++ menn. Og jeg tenker, og føler at jeg ikke er noe "spesiell" i hennes øyne. Kanskje jeg er bare en som havner på sexlista hennes...

Javel, bare å gi opp da? Eller så kan du jobbe med å bli den som blir noe mer :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...