Gå til innhold

Dere over 40 og solkrem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dette er et bilde av en lastebilsjåfør. Du kan se hvilken side av ansiktet som har vendt mot sidevinduet. 

 

trucker-damage-face_web.jpg

https://www.cbsnews.com/news/trucker-accumulates-skin-damage-on-left-side-of-his-face-after-28-years-on-the-road/

Anonymkode: 45785...a66

Vi bor i Norge, og jobber innendørs. Vi kjører ikke lastebil i ørkenen i USA med direkte sollys inn vinduet daglig 300 dager i året i over 30 år. 

Anonymkode: 2a141...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du burde lese om Anthony William medical medium på nettet. Rynker kommer av en sliten lever, eller sluggy liver, som det heter på engelsk. Ved å rense leveren og endre på kostholdet vil man få finere hud og rynkene forsvinner. 

Sitronvann, sellerijuice osv gjør underverker for en sliten hud og sliten lever. Jeg har selv gått på dette og det fungerer. Jeg har fått hvitere tenner og veldig fin hud, og jeg har uansett alltid vært forsiktig med sola. Solkrem bruker jeg ikke med mindre jeg skal oppholde meg lenge i sola på en strand. 

Anonymkode: 27bf8...a9c

Hvorfor må alltid Anthony William nevnes i nesten hver tråd? 🤔

Anonymkode: 7e4cb...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du må også informere om at han ikke har noen medisinsk utdannelse. Han er en forretningsmann som tar medisinske råd fra en ånd han har på høyre skulder som han videreformidler videre, og som gir ham kraften til å scanne folk mentalt for å diagnosere sykdommer i kroppen. 

Anonymkode: 45785...a66

Det fungerer iallfall. Hudproblemene jeg har hatt i 20 år er borte og huden min har blitt så og si helt fin igjen. Endelig kan jeg sole meg uten å skjule huden. 

Dessuten har jeg hatt noen leverflekker og pigmentflekker på huden og i ansiktet som har blitt mye svakere. 

Så dette kommer jo av rådene til Anthony William medical medium, og jeg har gått ned i vekt også som er bra. 

Anonymkode: 27bf8...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor må alltid Anthony William nevnes i nesten hver tråd? 🤔

Anonymkode: 7e4cb...668

Fordi jeg ville hjelpe? Det har hjulpet meg veldig. Er uansett ikke tvang. 

Anonymkode: 27bf8...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Vi bor i Norge, og jobber innendørs. Vi kjører ikke lastebil i ørkenen i USA med direkte sollys inn vinduet daglig 300 dager i året i over 30 år. 

Anonymkode: 2a141...4c4

Han kjører budbil I New England. De har omtrent samme klima som i Norge. 

Anonymkode: 45785...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor rett ved New England og det blir fort over 30 grader om sommeren, så ganske likt Norge stemmer ikke. 
Uansett, Norge er vel et av landene med relativt lave temp om sommeren, resten av året er det jo såvidt noe sol så var derfor jeg lurte på hvor viktig det egentlig det er med solkrem hver eneste dag når man likevel sitter inne på kontor omtrent hele året

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke 40, men bruker 50 i ansiktet hver dag nettopp fordi det er for sent å begynne å tenke på når man er 40 😉

Anonymkode: 752e5...d6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi bor i Norge, og jobber innendørs. Vi kjører ikke lastebil i ørkenen i USA med direkte sollys inn vinduet daglig 300 dager i året i over 30 år. 

Anonymkode: 2a141...4c4

Men det er jo ikke poenget, poenget er at sola skader og her er et konkret eksempel på hva den kan gjøre. 

Anonymkode: 752e5...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er ikke 40, men bruker 50 i ansiktet hver dag nettopp fordi det er for sent å begynne å tenke på når man er 40 😉

Anonymkode: 752e5...d6e

Skadene kommer innenfra. Hjelper ikke med solkrem mot rynker. Les Anthony William medical medium. 

Anonymkode: 27bf8...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du burde lese om Anthony William medical medium på nettet. Rynker kommer av en sliten lever, eller sluggy liver, som det heter på engelsk. Ved å rense leveren og endre på kostholdet vil man få finere hud og rynkene forsvinner. 

Sitronvann, sellerijuice osv gjør underverker for en sliten hud og sliten lever. Jeg har selv gått på dette og det fungerer. Jeg har fått hvitere tenner og veldig fin hud, og jeg har uansett alltid vært forsiktig med sola. Solkrem bruker jeg ikke med mindre jeg skal oppholde meg lenge i sola på en strand. 

Anonymkode: 27bf8...a9c

Nei, jeg forholder meg til fakta. Hva i all verden er sliten lever?? 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (4 minutter siden):

Nei, jeg forholder meg til fakta. Hva i all verden er sliten lever?? 😆

Det heter fett-lever, når kroppen får i seg for mye fett og for lite frukt og grønnsaker og vann. Det kommer også av dårlig søvn og stress. 

Anonymkode: 27bf8...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare solkrem i ansiktet når jeg skal være ute en stund. Og bare i sommerhalvåret. Da bruker jeg faktor 30 eller 50. Jeg tenker at det er viktig å være litt ute uten solkrem også for å få nok d-vitaminer. 

Anonymkode: b7451...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Skadene kommer innenfra. Hjelper ikke med solkrem mot rynker. Les Anthony William medical medium. 

Anonymkode: 27bf8...a9c

Har tro på at skadene også kommer innenfra, men UVA-stråling trenger også ned i underhuden og ødelegger elastisiteten og kan dessuten også skape pigmentflekker. 

Anonymkode: f7f7e...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...