MiNNieMooSe Skrevet 23. november 2005 Forfatter #301 Del Skrevet 23. november 2005 Nå sitter jeg her igjen. Fikk iallfall gjort litt av det jeg tenkte å gjøre,Ble nemlig sittende litt for lenge å glane inn i skjermen her.. Chattet med en gammel kollega. Nå lager jeg "nattmat" kylling og ris til sambo og meg...Er så sliten at jeg snart ser "mannen med hoppetauet"... Igår prøvde jeg nemlig en slik nymotens massasjestol, det var fantastisk! Kjente da hvor mye knuter jeg har i frisøryggen min...Men, nok klaging! Iallfall så er det visst vanlig å føle seg litt "mørbanket" dagen etter.. Jeg fikk iallfall tatt kjøkkenet og vasket litt klær, bedre enn ikkenoe Gleder meg MASSE til å sovne på armen til mannen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 24. november 2005 #302 Del Skrevet 24. november 2005 Massasjestol høres deilig ut! Kan tenke meg at det kjennes etterpå, ja! Kan jeg få lov å be om litt eksperthjelp? Er litt bekymret for den frisørtimen min, siden jeg ikke får hatt en ny prøvetime før bryllupet. Jeg har tenkt litt på en frisyre a la nummer to som Markblomsten har lagt innher. Er den vanskelig å få pen, eller kan jeg ta sjansen på at hun får den til samme dag? Jeg har veldig stritt og rett hår.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2005 #303 Del Skrevet 24. november 2005 Massasjestol.. ah så deilig da! Sovet godt? Ja, har hørt frisører ofte kan få rygg-problemer, men håper du slipper det Ikveld kommer sambo hjem! Da skal vi masse!!! Planer for helga? Her blir det stemorshelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. november 2005 #304 Del Skrevet 25. november 2005 Jaså det blir jul hjemme hos dere i år? vi skal også feire hjemme.. Men Lasse har tatt ansvaret for ribba og sausen, og svigermor skal lage sine magiske medisterkaker (les: hvitløkskaker ). Så rødkål og poteter burde jeg vel klare! Kunne vel egentlig tenke meg å få min egen lille spesialitet også da men... Tror liksom ikke noen kommer til å si at "cons sine poteter er bare verdens beste altså!" Ha en fin helg snuppelure! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. november 2005 #305 Del Skrevet 25. november 2005 Forresten... Er det ikke i dag din kjære kommer på tv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 25. november 2005 #306 Del Skrevet 25. november 2005 Mannen med hoppetauet :grine2: Julaften hjemme med besøk av svigermor? Håper de er snille mot deg, da Hehe. Blir nok bra. Fordelen med jul hjemme, er jo at man kan invitere de man vil, og få besøk fra begges familier om så. Vi blir nok på hvert vårt sted i år og, også får vi se neste år. Blir riktignok ikke overrasket hvis sambo kommer hjem til mamma og pappa litt utpå kvelden. Det har han gjort før... Håper du får en god helg, Bethina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2005 #307 Del Skrevet 29. november 2005 Starter ny dagbok (igjen ja ) ettersom jeg har fått opp min dagbok på Google's søkeside flere ganger når jeg har søkt på saker & ting ang feks bryllup. Tar ikke sjangs på å bli gjenkjent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 29. november 2005 #308 Del Skrevet 29. november 2005 Hei! Long time, no see! Har du det bra? Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #309 Del Skrevet 30. november 2005 Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #310 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei alle sammen. Long time no see ja, har ikke hatt ro i rompa til å sitte på nettet på ei uke, har hatt det sykt hektisk. Akkurat nå har jeg kveilet i sofaen, men må passe på så ikke jeg blior her, for jeg har lovet sambo å lage min spesielle lasagne til han, som er det BESTE han vet. Nevésta:Den frisyren din ser ikke vanskelig ut. Men, det er VIKTIG at du sier kklart å tydelig ifra, at du SKAL ha det sånn. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg nok tatt med bildet ned i salongen og sagt at du MÅ ha en prøvetime til (selvom du må betale ekstra) fordi du vil ikke ta sjansen på å ikke bli misfornøyd på den store dagen din. SERIØST! Det MÅ dem skjønne vennen. Cons: Som du skjønner så har ikke vært her på ei stund. Har jo snakket med deg etter det...Du så mannen min på tv ikke sant? Så reprisen også vi, hjemme hos svigers. Håper dere har det topp! Luthién: Takk,takk... Har det fint jeg se! ER ikke så oppdatert her inne da, ikke vært her inne på ei uke se... Men, så fort jeg får tid skal jeg lese litt om hvordan du har det mht sykdommen osv...Har tenkt på deg se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 1. desember 2005 #311 Del Skrevet 1. desember 2005 Pssst!! Gjettetråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 1. desember 2005 #312 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg tror svaret om frisyrene var rettet til Gika? Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 1. desember 2005 #313 Del Skrevet 1. desember 2005 Det var nok jeg som hadde frisør-problemer igjen, ja. Saken er at vi skal feire 3 timers biltur herfra. Jeg rekker derfor ikke en tur opp før jul, og hun har stengt hele romjula. Og jeg har prøvd alle de andre frisørene der oppe, men de var stengt fra 12 nyttårsaften, og jeg har ikke så veldig lyst til å sitte på et kjøpesenter og slå ihjel et par timer mens jeg venter på at det skal bli på tide å dra til kirken.... Den halvveis løst-halvveis oppsatt varianten vi prøvde sist var grei, og så har jeg bestilt god tid. Tanken er at vi prøver en oppsats, og hvis det ikke blir bra så går vi for varianten fra sist. Ikke ideelt, men det er det beste jeg kommer på. Eller så må jeg forte meg å få en ny frisør-venninne jeg kan invitere i bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 2. desember 2005 #314 Del Skrevet 2. desember 2005 Da er gjetteleken igang, og jeg teller ned 1 døgn fra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #315 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei og hå... Sitter her å tripper imens jeg venter på svar fra en kollega om vi skal gå ut..Det er lissom planen, men hun har en tendens til å ombestemme seg litt ofte... Er klar som et kinderegg for en tjolahopptur ut idag! Det ser ut til at min kjære også skal en tur ut, og det hører med til sjeldenhetene at vi er på byen samtidig, så jeg håper ikke hun får noen ideer nå... Ha en fantastisk lørdagskveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 4. desember 2005 #316 Del Skrevet 4. desember 2005 Ble det en tur ut? Håper du koste deg i såfall. Ha en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 4. desember 2005 #317 Del Skrevet 4. desember 2005 Håper du koser deg i helgen, Bethina! L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. desember 2005 #318 Del Skrevet 5. desember 2005 was here! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 6. desember 2005 #319 Del Skrevet 6. desember 2005 Har visst dessverre ikke vært så flink til å legge igjen spor etter meg i det siste jeg, men jeg følger med altså Blir nok bedre når vi får bredbånd hjemme (i løpet av uka) og det blir litt mindre hektisk på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #320 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei lille markblomst! Koselig at du var innom her selvom du ikke har bredbånd hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå