Gå til innhold

Om dere fikk 22000 i mnd utbetalt, hadde dere sluttet i jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Har en morsom og kreativ jobb som designer som jeg elsker (gleder meg ofte til å gå på jobb), og får utbetalt 39 000 kr i måneden. Så det hadde vært uaktuelt.

Anonymkode: e9fdc...092

Det kan ikke 22k toppe, nei😊

Anonymkode: 205aa...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt ikke. Hva skulle jeg funnet på da, liksom 😅 Jobben min gir meg utrolig mye. Kunne gått ned i stilling mot å få utbetalt penger, men hadde aldri vurdert å slutte. 

Anonymkode: f7f36...8fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Absolutt ikke. Hva skulle jeg funnet på da, liksom 😅 Jobben min gir meg utrolig mye. Kunne gått ned i stilling mot å få utbetalt penger, men hadde aldri vurdert å slutte. 

Anonymkode: f7f36...8fd

Da måtte du selv engasjere deg😄. Hente frem gamle ugjorte drømmer😁

Anonymkode: 205aa...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Om det ringte en kar en dag og sa at om du sluttet i jobben, så skulle du få 22000 utbetalt i mnd for det. Dette varte til du evn begynte i jobb igjen.

Hadde dere gjort det?

Anonymkode: 205aa...a0f

Nei. Det hadde jeg ikke hatt råd til. Ikke spesielt lyst til å slutte i jobben min heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Lover deg at du blir fort lei og at det blir meningsløst. Jobb er mer enn å få penger inn på konto. 

Anonymkode: c2b38...f23

Jobb er drit kjedelig og meningsløst for meg. Dere som ikke kunne tenke dere å slippe å jobbe må enten ha drømmejobb eller lite fantasi og kreativitet. 

Endret av Værre
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Værre skrev (3 minutter siden):

Jobb er drit kjedelig og meningsløst for meg. Dere som ikke kunne tenke dere å slippe å jobbe må enten ha drømmejobb eller lite fantasi og kreativitet. 

Jeg er delvis enig med deg 👍

Jeg trives godt med kollegaer og veldig mye rundt, men jeg har ikke en jobb jeg brenner for. Å være kreativ, skrive og bruke hodet til å skape ting, dét elsker jeg 😍Jeg er derfor skribent på si, og jeg kunne absolutt sluttet i jobben for å kun sitte hjemme å skrive. Trives veldig godt i eget selskap, selv om jeg også er veldig sosial og elsker å ha kollegaer. 

Drømmen min på sikt er å leve fullt av skriving, men det skjer nok aldri 😅

Anonymkode: 0d4b8...ec7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værre skrev (8 minutter siden):

Jobb er drit kjedelig og meningsløst for meg. Dere som ikke kunne tenke dere å slippe å jobbe må enten ha drømmejobb eller lite fantasi og kreativitet. 

22 000.- er småpenger i voksenverden. Du må nok legge på noen tusen for at hverdagen skulle gått rundt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (2 minutter siden):

22 000.- er småpenger i voksenverden. Du må nok legge på noen tusen for at hverdagen skulle gått rundt.

Ikke noe problem om man lever enkelt og ikke bor i en storby. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper flaxlodd en sånn dann og vann i håp om å vinne 20000 utbetalt i mnd 🙄😁 Jeg har rundt 35000 utbetalt dagsdato, så jeg hadde ikke sluttet i jobben, men kanskje gått litt redusert. Eller skiftet til en jobb der jeg kun jobber når jeg er på jobb, og det å slippe å jobbe utover kvelder osv pga overtid.

Jobbet fra 08:00 til 14:00 vær dag hadde vært perfekt. Men vil selvsagt ha den lønnen jeg har den dag i dag 😁

Anonymkode: dde4f...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lett. Har en mann som tjener 1mill så jeg hadde klart meg helt fint.

Anonymkode: 5dd1d...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde tapt mye penger per mnd på det. Når jeg var yngre og hadde mindre ansvar? Klart, men ikke nå. :)

Anonymkode: fe1c0...f8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Værre skrev (4 minutter siden):

Ikke noe problem om man lever enkelt og ikke bor i en storby. 

Men det er ikke enkelt å si opp SFO, barnehage, bilforsikringer, hytteforsikring, MCforsikring, boliglån etc etc. 

hadde jo aldri giddet det for å skulle leve på 22 000.-. For meg hadde det vært meningsløst. Hadde blitt å gått 25 år tilbake i tid 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (14 minutter siden):

22 000.- er småpenger i voksenverden. Du må nok legge på noen tusen for at hverdagen skulle gått rundt.

22k kan holde til veldig mye, kommer an på hva man prioriterer😄

Anonymkode: 205aa...a0f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (5 minutter siden):

Men det er ikke enkelt å si opp SFO, barnehage, bilforsikringer, hytteforsikring, MCforsikring, boliglån etc etc. 

hadde jo aldri giddet det for å skulle leve på 22 000.-. For meg hadde det vært meningsløst. Hadde blitt å gått 25 år tilbake i tid 😊

Du trenger jo ikke motorsykkel, barnehage eller SFO om du ikke trenger å jobbe. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, lett. Har en mann som tjener 1mill så jeg hadde klart meg helt fint.

Anonymkode: 5dd1d...8bf

Da er man jo på den grønne gren😎

Anonymkode: 205aa...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, jeg hadde tapt mye penger per mnd på det. Når jeg var yngre og hadde mindre ansvar? Klart, men ikke nå. :)

Anonymkode: fe1c0...f8d

Alderen kommer med så mangt😁

Anonymkode: 205aa...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener ikke mye mer i 100%stillingen jeg har i dag så det hadde jeg glatt gjort. 

Hadde nok spart en del penger på å ikke jobbe noe og. Har merket det etter å ha gått hjemme helt og delvis permittert i et år. Sparer penger på transport, sminke, arbeidsklær, mat (for jeg kan enkelt lage mat hjemme fra bunnen i stedet for å løpe innom butikk og kjøpe dyrere alternativer samt gjerne en iskaffe eller brus), rekker å reparere ting og slipper å kjøpe nytt også videre. 

 

Anonymkode: a36f7...24b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...