Gå til innhold

Om dere fikk 22000 i mnd utbetalt, hadde dere sluttet i jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette var et veldig oppløftende og positivt livssyn😃

Anonymkode: 205aa...a0f

Takk :)  

Anonymkode: 9ab45...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gøy tråd. 

Hadde nok ikke sluttet i jobb. 
Liker jobben og tjener godt, er et ganske realistisk scenario da jeg er så heldig å klart å få på plass passiv inntekt som er litt over summen tråden gjelder og har så langt ingen planer om å slutte med det jeg driver med. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri 😂😂 hadde mer utbetalt som lærling, og i dag over det dobbelte utbetalt

Anonymkode: 9d138...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ja. Det er samme som jeg får utbetalt i jobb. Hadde brukt tiden på trening og kreativitet. 

Anonymkode: 3f22d...c7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aldri 😂😂 hadde mer utbetalt som lærling, og i dag over det dobbelte utbetalt

Anonymkode: 9d138...085

Og liker jobben, går jeg ut fra😁.

Anonymkode: 205aa...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Måtte du bare gått hjemme😂?

Anonymkode: 205aa...a0f

Hva skal man ellers gjør hvis man ikke jobber? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttifrutt skrev (7 minutter siden):

Hva skal man ellers gjør hvis man ikke jobber? 

Kreativiten er død😂?

Anonymkode: 205aa...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kreativiten er død😂?

Anonymkode: 205aa...a0f

Neida, men hvis jeg skulle vært kreativ hele dagen, hver dag, hadde jeg kjedet meg. Fritiden er hellig og noe jeg setter høyt pris på, fordi jeg ikke tar den for gitt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er litt lite. Men jo, nå mens barna er små kunne jeg nok ha gjort det. Er 10 000 mindre enn jeg får i måneden nå, men vi kunne strammet inn litt på forbruket slik at det hadde gått.

Hadde vært veldig fint å kunne drøye barnehagestart til hvert fall 2 år for minste, og da kun hatt en deltidsplass bare for sosialiseringen. Digg at en av oss så og si alltid kunne vært hjemme for å ta imot de største barna fra skolen. Ha middagen klar til den andre kom fra jobb.

Jo, en av oss hadde måttet slå til på den dealen. Fram til yngste ble sånn 7-8 år. Gitt at det ikke ville blitt noe problem å komme tilbake til arbeidslivet - noe det ikke ville blitt i mitt yrke, men kanskje litt verre for mannen. Han tjener uansett mer enn meg, så hadde vel blitt jeg som gikk hjemme. Hadde måttet passe på at jeg ikke gikk i kvinnefella, men fikk spart opp pensjon.

Jo mer jeg tenker på det, jo bedre virker det!

Anonymkode: ed5f8...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttifrutt skrev (9 minutter siden):

Neida, men hvis jeg skulle vært kreativ hele dagen, hver dag, hadde jeg kjedet meg. Fritiden er hellig og noe jeg setter høyt pris på, fordi jeg ikke tar den for gitt. 

Ok, enten bare gå hjemme eller kreativ hver dag hele dagen😂. Mellomting er fint, sier de🥳

Anonymkode: 205aa...a0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hmm, er litt lite. Men jo, nå mens barna er små kunne jeg nok ha gjort det. Er 10 000 mindre enn jeg får i måneden nå, men vi kunne strammet inn litt på forbruket slik at det hadde gått.

Hadde vært veldig fint å kunne drøye barnehagestart til hvert fall 2 år for minste, og da kun hatt en deltidsplass bare for sosialiseringen. Digg at en av oss så og si alltid kunne vært hjemme for å ta imot de største barna fra skolen. Ha middagen klar til den andre kom fra jobb.

Jo, en av oss hadde måttet slå til på den dealen. Fram til yngste ble sånn 7-8 år. Gitt at det ikke ville blitt noe problem å komme tilbake til arbeidslivet - noe det ikke ville blitt i mitt yrke, men kanskje litt verre for mannen. Han tjener uansett mer enn meg, så hadde vel blitt jeg som gikk hjemme. Hadde måttet passe på at jeg ikke gikk i kvinnefella, men fikk spart opp pensjon.

Jo mer jeg tenker på det, jo bedre virker det!

Anonymkode: ed5f8...64e

Da er det bare å håpe på tlf snart☺️

Anonymkode: 205aa...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Garantert. Da hadde jeg blitt søkkrik, i motsetning til nå hvor det knapt går rundt.

  • Liker 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Ja. Garantert. Da hadde jeg blitt søkkrik, i motsetning til nå hvor det knapt går rundt.

Hva ville du brukt friheten til☺️?

Anonymkode: 205aa...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Ja. Garantert. Da hadde jeg blitt søkkrik, i motsetning til nå hvor det knapt går rundt.

Det har du jo i tilfelle valgt selv? 

Anonymkode: 27c27...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok, enten bare gå hjemme eller kreativ hver dag hele dagen😂. Mellomting er fint, sier de🥳

Anonymkode: 205aa...a0f

Okei, poenget mitt er at jeg ikke ville sagt opp jobben min😂💃🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Hadde ikke frivillig gått ned i mnd. utbetalinger, selv om det hadde gitt med mye fritid. Jeg kunne uansett ikke tenkt meg å være hjemme på fulltid. Jobben er det med sosiale jeg har etter vi fikk barn 😄 jeg tenger den voksentiden. Kunne selvsagt gått på kafe og trent, m.m. Men hadde likevel vært vanskelig å funnet folk som var hjemme såpass mye på dagtid, til at det hadde fylt mitt behov for voksenomgang 😅 men om jeg kunne fortsatt å jobbe litt, kanskje 30%, da snakker vi drømme. 22.000 i tillegg til 30 % jobb. Fritid og penger 😁 akkurat passe med hver. 

Anonymkode: c69c3...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har for høy gjeld. Men mannen som er permittert kunne godt ha bytta til den dealen. Han får mindre utbetalt i dagpenger. 

Anonymkode: 84660...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttifrutt skrev (11 minutter siden):

Okei, poenget mitt er at jeg ikke ville sagt opp jobben min😂💃🏻

Den er grei😁

Anonymkode: 205aa...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har  22 000 utbetalt på22 % stilling. 100 % ung ufør. akkurat passe, og nok til at jeg kan svare på spørsmålet om hva jeg jobber med og bidrar litt. ingen tror jeg er ufør siden jeg jobber. 

Anonymkode: bef7f...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...