Gå til innhold

Hva synes dere om damer med guttekort hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere? Jeg synes ikke det er kledelig på damer og gjør at de ser butch lesbiske ut 

Anonymkode: 3c2ab...bf8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva synes dere? Jeg synes ikke det er kledelig på damer og gjør at de ser butch lesbiske ut 

Anonymkode: 3c2ab...bf8

Din fordomsfulle drittunge.

Anonymkode: 109ba...3ff

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det kun er kledelig på eksepsjonelt vakre kvinner, altså kvinner som kler alt uansett. Men jeg tenker ikke noe spesielt over det når jeg ser andre med denne frisyren. 

Anonymkode: 9fc8d...8a5

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Guttekort" 😄 Jeg synes mange kler det. Tror det kalles pixie cut. Det er jo mer ved en dame som er "butch" enn frisyren, er jo ikke sånn at du mister femininiteten med håret.

Anonymkode: f1809...c5f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får frem meningen din i alle fall, ved å kalle det GUTTEkort hår. Jeg syns det passer begge kjønn, og kaller det derfor bare kort hår. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint så lenge frisyren passer til ansiktsfasongen og man steller det. 

Anonymkode: ddb4a...f3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig fint på de som kler det. Foretrekker å kalle det kort hår. 

Anonymkode: 89a9e...14d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett damer med guttehår. Har sett mange med kort damehår, og synes stort sett både korthårede og langhårede passer den frisyren de har. Og at en frisyre skal si noe om seksuell legning? Og at mennesker med en legning er stygge? Du er ekstremt fordomsfull. Alle de lesbiske jeg kjenner er utrolig vakre. Anbefaler deg en tur på lesbisk Tiktok. Det er nesten nok til å snu en heteroril dame altså.

Sånn generelt vil jeg anbefale deg å ikke være så opptatt av hvordan andre ser ut. Ingen lykkelige mennesker gidder å skrive dritt om andre på nett, så kanskje du skal legge litt energi i å få det bedre selv?

Anonymkode: d6081...46a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør være slank og feminin for å kle det. Litt alveaktig utseende. Anne Rimmen kler det jo, men hun hadde sett bra ut uansett hva slags frisyre hun hadde hatt. 

Anonymkode: 8ce00...bf2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig mange som kler det, og jeg liker heller dette på en kvinne enn kjedelig langt hår, som enten henger flatt ned eller bare blir satt i en enkel hestehale.

Men det blir som med langt eller halvlangt hår også; ikke alle som kler det.. En bør alltid finne en hårfrisyre som kler ansiktet og stilen ellers.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Din fordomsfulle drittunge.

Anonymkode: 109ba...3ff

kommenterte du ikke det samme i en annen tråd om fargerik hår? I såfall digger jeg deg! Ler hver gang 🤣🤣 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje min preferanse. Tykkjer langt hår er feminint. Skjønar det er grunnar til at damer veljer kort hår, men eg vil ikkje ha ei dame med kort hår.

Anonymkode: ec163...788

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kenelz skrev (6 minutter siden):

kommenterte du ikke det samme i en annen tråd om fargerik hår? I såfall digger jeg deg! Ler hver gang 🤣🤣 

Takk! :) Men nei, det er ikke jeg som kommenterte det, fikk inspirasjon fra den. Jeg startet faktisk tråden om fargerikt hår.

 

 🤡

Anonymkode: 109ba...3ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk! :) Men nei, det er ikke jeg som kommenterte det, fikk inspirasjon fra den. Jeg startet faktisk tråden om fargerikt hår.

 

 🤡

Anonymkode: 109ba...3ff

Jaja :skya: Morsomt uansett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (Akkurat nå):

Jaja :skya: Morsomt uansett! 

Akkurat derfor jeg kommenterte det! :duskedame:

Anonymkode: 109ba...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heilt einig med @skreppamedleppa. Langt hår som berre heng ned, utan fylde og er flatt ser urtuleg utiltalande ut. Eg tenkjer ofte " å, du hadde vore fin med ein bob". Og det er lite flatterande med tjukt hår sånn ala Hollywood. Det er sånn alle skal ha, og det syns eg heller ikkje er pent. 

 

Nokon kler kort hår veldig godt. Det handlar om kroppsfasong. Eg med mine giga puppar ville sett mannleg ut, og det vil eg ikkje  

Anonymkode: 61663...ebe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttekort hår ødelegger feminiteten og utstrålingen til en kvinne.

Rødt kort til damer med kort hår.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnhild Stordalen ser jo skikkelig butch lesbisk og lite feminin ut.gunhild_stordalen.jpg.85ac4edf9fe45dabb81ed87f4176bea0.jpg

Anonymkode: dd3da...ee1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...