Gå til innhold

Hva synes dere om damer med guttekort hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gunnhild Stordalen ser jo skikkelig butch lesbisk og lite feminin ut.gunhild_stordalen.jpg.85ac4edf9fe45dabb81ed87f4176bea0.jpg

Anonymkode: dd3da...ee1

Da har du jaggu meg ikke sett mange butcher. Gunhild Stordalen var utrolig flott på dette bildet😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett ei som kledde kort hår, så det går an.

Anonymkode: 72970...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (7 minutter siden):

Da har du jaggu meg ikke sett mange butcher. Gunhild Stordalen var utrolig flott på dette bildet😍

Du skjønner ikke ironi?

Anonymkode: dd3da...ee1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se bra ut, om dama er supermodell-nivå.

 

Anonymkode: b657e...472

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du skjønner ikke ironi?

Anonymkode: dd3da...ee1

Nei, ikke når halvparten av de andre innleggene omhandler hvor stygge kvinner er med kort hår:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du bør være slank og feminin for å kle det. Litt alveaktig utseende. Anne Rimmen kler det jo, men hun hadde sett bra ut uansett hva slags frisyre hun hadde hatt. 

Anonymkode: 8ce00...bf2

Helt enig der. De veldig stilinteresserte kaller den typen for gamine. 
Audrey Hepburn 
er selve personifiseringen av den typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ble de lesbiske før eller etter de møtte deg?

Anonymkode: c517e...29b

Dette. 95% av alle lesbiske er lekelesbiske som går fra takospisere til pølsegumlere på et øyeblikk avhengig av hvor sexy mann de har i matfatet. Har sett dette mange mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (2 minutter siden):

Dette. 95% av alle lesbiske er lekelesbiske som går fra takospisere til pølsegumlere på et øyeblikk avhengig av hvor sexy mann de har i matfatet. Har sett dette mange mange ganger.

Haha, må være herlig å leve i sin egen lille boble😁

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk sveis for de over 45. Godt gifte, 20kg for mye (minst!), bryr seg ikke om utseende lenger, elsker tunikaer og har en venninne gjeng hvor det å gå tur er den store treningsaktiviteten… kaller venninnene for «jentene».

Anonymkode: ad490...aa5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Typisk sveis for de over 45. Godt gifte, 20kg for mye (minst!), bryr seg ikke om utseende lenger, elsker tunikaer og har en venninne gjeng hvor det å gå tur er den store treningsaktiviteten… kaller venninnene for «jentene».

Anonymkode: ad490...aa5

🤭🤭🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Typisk sveis for de over 45. Godt gifte, 20kg for mye (minst!), bryr seg ikke om utseende lenger, elsker tunikaer og har en venninne gjeng hvor det å gå tur er den store treningsaktiviteten… kaller venninnene for «jentene».

Anonymkode: ad490...aa5

Jøsses, hvor finnes disse? Har ikke sett noen her jeg bor.

Anonymkode: dd3da...ee1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Hva synes dere? Jeg synes ikke det er kledelig på damer og gjør at de ser butch lesbiske ut 

Anonymkode: 3c2ab...bf8

Helt ærlig så ser det helt j*vlig ut..

Anonymkode: 32fb6...3ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rabarbrafrø skrev (7 timer siden):

Du får frem meningen din i alle fall, ved å kalle det GUTTEkort hår. Jeg syns det passer begge kjønn, og kaller det derfor bare kort hår. 

Der fikk jeg et lite blink tilbake til barndommen. Min mor ga alltid frisøren om å gi meg gutteklipp. Det har resultert at jeg i dag har veldig langt hår. Fikk aldri ha langt hår de jeg var barn/ungdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gunnhild Stordalen ser jo skikkelig butch lesbisk og lite feminin ut.gunhild_stordalen.jpg.85ac4edf9fe45dabb81ed87f4176bea0.jpg

Anonymkode: dd3da...ee1

Synes mange blir mer feminine med kort hår. Gunnhild S er er eks. Ser mer stelt ut, i stedet for de lange, ustelte tsjafsene.

4BA55CB4-4896-483E-8434-94AA4E0CF412.jpeg

Anonymkode: 5a029...56f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (2 timer siden):

Synes ikke det er pent. Men så vet man jo av erfaring at slike guttekorte jenter nesten alltid har baggasje, så mulig jeg dømmer utifra det.

Bagasje??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

gjør at de ser butch lesbiske ut

æsj, tenk å si sånt.

Endret av Polyester
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes mange blir mer feminine med kort hår. Gunnhild S er er eks. Ser mer stelt ut, i stedet for de lange, ustelte tsjafsene.

4BA55CB4-4896-483E-8434-94AA4E0CF412.jpeg

Anonymkode: 5a029...56f

Mer feminin med kortere hår? Der tror jeg 9,97 av 10 menn er uenig!

Aldri hørt noen av kompisene mine si kort hår er pent, ALDRI. ;)

Anonymkode: 32fb6...3ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva synes dere? Jeg synes ikke det er kledelig på damer og gjør at de ser butch lesbiske ut 

Anonymkode: 3c2ab...bf8

Jeg synes at jeg skal få ha en frisyre som jeg trives med. De siste 20 årene har jeg hatt en kort frisyre, som jeg trives med. Lengre hår passe meg ikke, og føles ubehagelig. At andre oppfatter meg som butch, er ikke ikke mitt problem. Jeg trives med det, det er det viktigste. 

Anonymkode: 647e6...b5c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt sånn artig at så mange menn har så sterke formeninger om kvinners sveis, og samtidig er det så ofte tråder her inne om menn som klager over at kvinnene ikke vil ha dem når de er skalla, som om at det er galt for kvinner å mene noe om menns sveis. 

Anonymkode: f3229...82f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Mer feminin med kortere hår? Der tror jeg 9,97 av 10 menn er uenig!

Aldri hørt noen av kompisene mine si kort hår er pent, ALDRI. ;)

Anonymkode: 32fb6...3ff

Menn og kvinner har ulik "smak" ifht. kvinner. Kvinner som kvinner synes er attraktive er som regel meh for menn, tilsvarende skjønner mange kvinner ikke hvorfor noen av dem er mer populære hos menn.  

Dette er lett og se på usjarmerende ting de tror er pent, som angry bird-bryn osv.

Kvinner virker også å synes at androgyne kvinner som Ruby Rose ol. er universelt vakre.

Anonymkode: 72970...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...