Gå til innhold

Hva synes dere om damer med guttekort hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mer feminin med kortere hår? Der tror jeg 9,97 av 10 menn er uenig!

Aldri hørt noen av kompisene mine si kort hår er pent, ALDRI. ;)

Anonymkode: 32fb6...3ff

Syns hun var superfin med det korte håret. Men skulle jeg "valgt", så hadde jeg foretrukket henne med langt hår😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Realverdien skrev (2 timer siden):

Dette. 95% av alle lesbiske er lekelesbiske som går fra takospisere til pølsegumlere på et øyeblikk avhengig av hvor sexy mann de har i matfatet. Har sett dette mange mange ganger.

Nope. Du har kun møtt bifile kvinner. Lesbiske avskyr pikk. 

Anonymkode: 5f618...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ble de lesbiske før eller etter de møtte deg?

Anonymkode: c517e...29b

De var selvfølgelig lesbiske fra før. Tok meg ikke nær av å bli avvist da. Bedre det enn de som hadde kjærester😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It’s The long Hair for me🙋‍♂️

Anonymkode: 0ce29...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyra skrev (12 timer siden):

Bagasje??

Jenter som går i stor t-skjorte og klipper håret kort gjør gjerne det for å -ikke- være sexy og tiltrekke seg mannlig oppmerksomhet.

Om man fulgte Tysfjordsaken i media så ser man på de eldre fotoene av jentene at noen av dem hadde dette utseendet f.eks. Så kan man jo tenke seg til hvorfor de ikke ønsker å se feminin og sexy ut....

Det var i alle fall tommelfingerregel på 1990 tallet da jeg jobbet i sektor som hadde en del med barn/tenåringer å gjøre.

Endret av Realverdien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man tynt, pistrete hår vil en kort klipp være fordelaktig for de fleste. Langt, tynt, pistrete hår er ikke pent på noen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chiubi skrev (2 minutter siden):

Har man tynt, pistrete hår vil en kort klipp være fordelaktig for de fleste. Langt, tynt, pistrete hår er ikke pent på noen. 

Putt det i hestehale og vær lett på tråden, så blir du populær med det håret også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor sett alle damer ser bedre ut med langt enn med kort hår. Det betyr ikke at det korte håret ikke ser bra ut, bare at de hadde sett enda bedre ut med litt lengde.

Anonymkode: ff075...ebc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt helt kort hår. Ble tatt for å være gutt. >_< 

Nå har jeg langt, og det har jeg hatt i åresvis. Liker langt ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man som kvinne kler helt kort hår eller ikke tror jeg avhenger mye av hodeform og ansiktstrekk, og hvordan man f.eks kler seg. Mange som ser veldig feminine ut og har markerte ansiktstrekk kler kort hår, fremhever mere ansiktstrekkene. 

Bortsett fra noen runder med halvlang bob (og mamma sin skamklipping av kort ved øra-sveis på 80-tallet) så har jeg alltid hatt langt hår. Langt, tykt hår mye fall/krøller. Var så glad i å sette opp håret, flette det. Skikkelig fint hår hadde jeg (litt selvskryt må være innafor). Naturlig lyseblondt var det også, ble nesten hvitt i sola om sommeren. 

I fjor på seinhøsten så fikk jeg kreft, og pga cellegift så mistet jeg håret. Jeg vet at hår bare er en bagatell, men det var faktisk en liten sorg. 

Etter noen måneder som skallet så har nå håret begynt å vokse ut igjen, og jeg har fått så sinnsykt mye komplimenter over hvor godt jeg kler kort hår! Det hadde jeg aldri trodd! Men som jeg skrev innledningsvis så har jeg en feminin klesstil; går mye i kjoler og skjørt. Og jeg har markerte ansiktstrekk med høye kinnbein og markert kjeveparti. Så jeg tror det er det som gjør at jeg kler kort hår. 

Men; jeg tror jeg kommer til å samle til litt lengde igjen. Jeg savner å kunne flette og sette opp håret. Så etterhvert som det vokser så tror jeg det blir å jevne ut sånn at jeg får lik lengde og etterhvert i allefall en kort bob. Håret mitt er fortsatt tykt med krøller, men har ikke klippet det enda etter at det begynte å vokse, så har en litt sånn fingeren-i-stikkontakten-sveis... 

Men mange kler kort hår; f,eks Natalie Portman i V for Vendetta og Sinead O´Connor.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er veldig opptatt av å legge ut om hvor forferdelig det er: Går dere også rundt og irriterer dere over godt voksne menn som ikke viser stor interesse for utseendet sitt? Er dere helt sjokkert over menn som ikke har lagt mye innsats i hårfrisyren, som ikke farger bort grått hår, eller lar seg selv bli skallet? Eller er det bare kvinner dere forventer skal vie livet sitt til å være attraktive for fremmede? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes personlig det ikke er fint. Mek folk må gå kledd sånn som de vil 🙂

Anonymkode: 46ded...22c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, skruf said:

Om man som kvinne kler helt kort hår eller ikke tror jeg avhenger mye av hodeform og ansiktstrekk, og hvordan man f.eks kler seg. Mange som ser veldig feminine ut og har markerte ansiktstrekk kler kort hår, fremhever mere ansiktstrekkene. 

Bortsett fra noen runder med halvlang bob (og mamma sin skamklipping av kort ved øra-sveis på 80-tallet) så har jeg alltid hatt langt hår. Langt, tykt hår mye fall/krøller. Var så glad i å sette opp håret, flette det. Skikkelig fint hår hadde jeg (litt selvskryt må være innafor). Naturlig lyseblondt var det også, ble nesten hvitt i sola om sommeren. 

I fjor på seinhøsten så fikk jeg kreft, og pga cellegift så mistet jeg håret. Jeg vet at hår bare er en bagatell, men det var faktisk en liten sorg. 

Etter noen måneder som skallet så har nå håret begynt å vokse ut igjen, og jeg har fått så sinnsykt mye komplimenter over hvor godt jeg kler kort hår! Det hadde jeg aldri trodd! Men som jeg skrev innledningsvis så har jeg en feminin klesstil; går mye i kjoler og skjørt. Og jeg har markerte ansiktstrekk med høye kinnbein og markert kjeveparti. Så jeg tror det er det som gjør at jeg kler kort hår. 

Men; jeg tror jeg kommer til å samle til litt lengde igjen. Jeg savner å kunne flette og sette opp håret. Så etterhvert som det vokser så tror jeg det blir å jevne ut sånn at jeg får lik lengde og etterhvert i allefall en kort bob. Håret mitt er fortsatt tykt med krøller, men har ikke klippet det enda etter at det begynte å vokse, så har en litt sånn fingeren-i-stikkontakten-sveis... 

Men mange kler kort hår; f,eks Natalie Portman i V for Vendetta og Sinead O´Connor.. 

Jeg er sikker på at du er flott med det korte håret :smilyblomst:

Jeg hadde kreft for noen år siden og var faktisk overasket over hvor flotte mange av de skallede damene jeg satt sammen med mens jeg fikk cellegift var. Og det var nesten ingen som brukte parykk, bare de godt over 60.

Da innså jeg at jeg var blitt litt miljøskadet av å være på KG og lese om hvordan kvinner "skal" se ut.

Anonymkode: 9ba5a...c56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 12.11):

Din fordomsfulle drittunge.

 

Det var da voldsom da.... Jeg synes det er en snev av sannhet i det ab du siterte skrev selv ... Om man er litt buch og/eller lesbisk, så er det jo faktisk en fordel å se slik ut også, eller hur? :klo: 

Kan være veldig fint&flott, men det er ikke så veldig mange som kler det, IMO...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beeblebrox skrev (1 time siden):

Det var da voldsom da.... Jeg synes det er en snev av sannhet i det ab du siterte skrev selv ... Om man er litt buch og/eller lesbisk, så er det jo faktisk en fordel å se slik ut også, eller hur? :klo: 

Kan være veldig fint&flott, men det er ikke så veldig mange som kler det, IMO...

Fikk 25 upvotes, og ble inspirert av en annen i en annen tråd som kalte meg det i den tråden om folk som farger håret.

Anonymkode: 109ba...3ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Fikk 25 upvotes, og ble inspirert av en annen i en annen tråd som kalte meg det i den tråden om folk som farger håret.

Anonymkode: 109ba...3ff

Ja, altså - upvotes er jo "kjempe" og fint det... Jeg synes bare det virket litt "voldsomt" for en kommentar som ikke var spesielt "fordomsfull" og heller sikkert nærmere almen oppfatning og mening enn motsatt. (selv om ab du siterte garantert skrev for å provosere) 😅

edith - Går jo it i fra at det var hlveis-fleip fra din side også, jÆntligen...

Endret av Beeblebrox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beeblebrox skrev (37 minutter siden):

Ja, altså - upvotes er jo "kjempe" og fint det... Jeg synes bare det virket litt "voldsomt" for en kommentar som ikke var spesielt "fordomsfull" og heller sikkert nærmere almen oppfatning og mening enn motsatt. (selv om ab du siterte garantert skrev for å provosere) 😅

edith - Går jo it i fra at det var hlveis-fleip fra din side også, jÆntligen...

Ja, var fleip fra min side også. 

Var dette innlegget jeg starta. Ble kalt en trangsynt drittunge. Var det rimelig?

Anonymkode: 109ba...3ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, var fleip fra min side også

Beklager. Er ikke skarpeste i skuffen, og ikke hadde jeg sett den tråden heller (til eget forsvar) 😅

Er ikke alltid så lett her på :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 12.10):

Hva synes dere? Jeg synes ikke det er kledelig på damer og gjør at de ser butch lesbiske ut 

Anonymkode: 3c2ab...bf8

Helt greit, men savner noe å holde i når jeg tar de bakfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beeblebrox skrev (1 minutt siden):

Beklager. Er ikke skarpeste i skuffen, og ikke hadde jeg sett den tråden heller (til eget forsvar) 😅

Er ikke alltid så lett her på :kghjerte:

Ikke noe å beklage! Var bare å forvente siden det var en stygg kommentar fra min side. 🤣 Men jeg ble som sagt inspirert til det, og tydeligvis er 26 andre enige! 🤣

Anonymkode: 109ba...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...